Taarki albinosy | Znajdźki | Lost Planet 3
Aktualizacja:
Taarki albinosy
Możliwość zdobywania DNA taarek albinosów otrzymujemy w Obozie Zapomnianych. Udaj się do sprzedawcy (jest on zaznaczony na minimapie), który znajduję się przy wyjściu na Pola Śmierci. Jim otrzyma od niego urządzenie, które zacznie wydawać dźwięk, gdy znajdziesz się w pobliżu taarki albinosa. Poniżej miejsca, w których odnajdziesz wszystkie z nich.

Udaj się za latającym listem do jego straszliwego domu w pobliżu wyjącej szczeliny.
Lokacja: Coronis
Zaraz po wyjściu z Hangaru skieruj się w lewo, do miejsca w którym będziesz mógł użyć linki z mecha. Następnie dostań się na wyższą skarpę za pomocą haka. Z tamtego miejsca bez trudu namierzysz taarkę.

Wysoko w niebo winda sięga. U jej stóp w górę swe oczy zwróć.
Lokacja: Wyjąca przepaść
Taarka znajduje się w pomieszczeniu, do którego wchodzisz bezpośrednio przez wielkie drzwi, po "skanowaniu zagrożenia". Spójrz w górę, z prawej strony.

Straszliwe jaskinie akridów ze stalaktytowymi kłami - w górze go odnajdziesz.
Lokacja: Skrzyżowanie Białego Kanionu, Jaskinia Diaz
W jaskini przejdź do pierwszego większego miejsca, gdzie zaatakuje Cię spora ilość sepii i bolespii. Po uporaniu się z nimi spójrz na górną ściankę, w pobliżu zniszczonej genessy.

Zbiornik T-Energii w okolicy naszego zapomnianego domu. Udaj się w dół, a na pewno go znajdziesz.
Lokacja: Pola Śmierci
Stojąc przed Obozem Zapomnianych skręć w lewo. Przejdź kawałek i trafisz do miejsca, gdzie możesz użyć linki z mecha. Przejdź do pomieszczenia, w którym taarka znajduje się na ścianie.

Brzuch ukryty w ciemności. Czas lubi spędzać przy machinach bojowych.
Lokacja: Strefa Picketta, Instalacja Obronna
Wchodząc do centralnego pomieszczenia skręć w lewo, po schodach w dół. Obejdź półki, taarka znajduje się w szybie wentylacyjnej, w strefie dającej czerwoną poświatę.

Mroźne równiny, gdzie pompują żelazne potwory. W ich cieple się skrywa.
Lokacja: Skrzyżowanie Baileya
Dostań się na wyższą platformę za pomocą magnetycznego haka. Następnie zeskocz w dół i skręć w prawo.

Nieskazitelna równina, na której beczułka leży. Znajdziesz go w jej martwej ziemi.
Lokacja: Strefa Bishopa
Przejdź do południowej części mapy, do drobnego przesmyku, gdzie zeskocz w dół.

Wieża ponad morzem magmy. Testament szaleństwa.
Lokacja: Strefa Picketta
Centralna wieża na którą dostajesz się za pomocą linki z mecha. Następnie, po wyjściu z rury po linie dostań się na skarpę, z której ujrzysz taarkę na dachu.

Ktoś czai się na podwórzu umarłych. Spójrz w dół, na skrzynki i pudła.
Lokacja: Wyjąca Przepaść, Elektrownia
W pomieszczeniu z dużą ilością platform dostań się na najwyższą, na część zawalonego mostu. Z tego miejsca spójrz w prawo, w dół, między skrzynki.

Kryje się w jaskini myśliwych, w okolicy powozu do nieba.
Lokacja: Szczyt Shackletona
Z miejsca, gdzie aktywujesz pierwszą konsolę przejdź tunelem do pomieszczenia, w którym zostaniesz zaatakowany przez suwaanki. Wyjdź na skarpę prowadzącą do drugiej konsoli, stamtąd spójrz "za siebie", po prawej stronie od wejścia dostrzeżesz w górze małą jaskinię, gdzie znajduje się ostatnia taarka.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży

Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend

Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.