Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
Aktualizacja:
Misja 7: Odczyty podczas burzy

Kieruj się do Strefy Bishopa, do miejsca w którym masz ustawić platformę wydobywczą. Po jej rozstawieniu Twoim zadaniem będzie obrona tego miejsca. Uważaj na niebieski pasek w lewym dolnym rogu pokazujący wytrzymałość Twojego mecha. Jako pierwsze pojawią się bolsepie. Będą one strzelać do Ciebie z dwóch lodowych półek widocznych na screenie. Następnie dołączą do nich sepie. W okolicy 40% pomarańczowego paska pojawi się stado gonroe, które najlepiej załatwiać granatami. Uważaj zarówno na te, które atakują mecha jak i te, które próbują zabić Ciebie.

Po przetrwaniu 3 fali przyjdzie czas na mały finał w postaci vorgga. Pamiętaj, że jego grzbiet staje się podatny na obrażenia dopiero po zestrzeleniu z niego ochronnych kolców. Dobrą metodą na wyeliminowanie tego przeciwnika jest unieruchomienie go za pomocą granatu i strzelanie z broni automatycznej we wspomniany grzbiet. Po udanej walce wracaj do mecha i udaj się do Szczytu Shackletona, aby porozmawiać z Romane.

Następnie, z pomocą windy, udaj się na górę, do miejsca, w którym naprawiałeś przekaźnik w jednej z poprzednich misji. Po wyjściu z windy po lewej stronie znajdziesz swojego mecha, natomiast z prawej w bryle lodu leży wyspecjalizowany komponent. Czeka Cię teraz walka z tangaantem. Blokuj jego ataki i przewiercaj mu ogon. Walka generalnie polega na blokowaniu w odpowiednim momencie ataków akrida, a następnie zadawaniu mu obrażeń wiertłem. Po chwili tangaant czmychnie do jaskini, a miejsce zaroi się od latających enosów. Po ich pokonaniu akrid-skorpion powróci na pole bitwy. Stosuj taktykę blok-wiercenie, aż w końcu oddzielisz jego ogon od reszty ciała. W tym momencie uderzaj go wiertłem [T] i przewierć to, co zostało z wspomnianego ogona.

Zajmij wskazaną pozycję i wystrzel wyciągarkę w stronę wieży. Po opuszczeniu maszyny strzelaj do latających akridów oraz zbierz z jednego DNA. Następnie wracaj do mecha i do pani doktor, a po krótkiej pogawędce - do Hangaru. Odbierz naprawiony filtr od Oli.

0
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 4 - Nieznana Struktura | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 8 - Gorevorgg i Nushi | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
- Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Opis przejścia
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży
Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend
Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
