Lost Planet 3: Dzienniki audio
Aktualizacja:
Dzienniki audio
Nie wszystkie dzienniki można znaleźć od początku gry. Niektóre z nich stają się dopiero dostępne po otrzymaniu stosownych ulepszeń, np. hak, a później magnetyczny hak czy wyciągarka do mecha. Inne są natomiast możliwe do odnalezienia wraz z postępami fabularnymi i odkrytymi lokacjami (np. Obóz Zapomnianych).
Hangar, poziom 3

Dziennik 1: Po pierwszej rozmowie z Braddockiem przejdź do korytarza znajdującego się za Tobą, w przeciwnym kierunku do windy.

Dziennik 2:W koszarach, z lewej strony od wejścia.

Dziennik 3: Podobnie w koszarach, na wprost od wejścia.

Dziennik 4: Gdy uzyskasz dostęp do Laboratorium w nowo otwartej strefie, tuż obok koszar, w pomieszczeniu S6, za niebieskimi zasłonkami.

Dziennik 5: Po zjechaniu windą na dół, w centralnej części Laboratorium Kowacza.

Dziennik 6: Po przybyciu sił NEVEC, w nowo otwartej części Laboratorium.
Hangar, poziom 2

Dziennik 7: Na stole, nieopodal grupki ludzi i windy.

Dziennik 8: Na stoliku, na wprost od stanowiska mecha.

Dziennik 9: Dostępny po przybyciu sił NEVEC. Znajduje się na pustej platformie, obok stanowiska S5.

Dziennik 10: Dostępny po przybyciu sił NEVEC. Znajduje się nieopodal drugiej windy, obok stoi żołnierz NEVECU.

Dziennik 11: Również dostępny po przybyciu sił NEVEC. Koło biura Braddocka, w pomieszczeniu za niebieskimi zasłonami.
Hangar, poziom 1

Dziennik 12: W warsztacie Oli.

Dziennik 13: Po wyjściu z warsztatu skręć w lewo, obok pracującego robotnika.

Dziennik 14: W pomieszczeniu kwatermistrza.
Coronis

Dziennik 15: Po wyjściu z Hangaru skieruj się w lewo i zejdź lekko w dół. Następnie ponownie w lewo, do małej jaskini.

Dziennik 16: Odnajdziesz go podczas poszukiwania robotników, w drodze powrotnej do mecha, na jednej ze skarp, na która dostaniesz się przy pomocy haka.
Skrzyżowanie Baileya

Dziennik 17: Znajduje się na platformie będącej lekko z boku, z lewej strony od centralnej. Dostaniesz się tam za pomocą haka.

Dziennik 18: Z głównej platformy, tuż wejściu na nią, będziesz mógł dostać się wyżej, za pomocą magnetycznego haka. Leży w bryle lodu, obok małego pomieszczenia.
Skrzyżowanie Białego Kanionu - Jaskinia Diaz

Dziennik 19: Znajduje się w skrzyni, za posterunkiem termalnym, w głębi jaskini.
Wyjąca Przepaść

Dziennik 20: W miejscu, w którym dostaniesz się na skalną półkę, za pomocą linki ze swojego mecha. Kontynuuj eksplorację wewnątrz, aż trafisz do miejsca, gdzie będziesz mógł użyć magnetycznego haka. Dostaniesz się do pomieszczenia, w którym odnajdziesz dziennik.
Wyjąca Przepaść - Elektrownia

Dziennik 21: Tuż po wejściu do lokacji, w korytarzu na wprost.

Dziennik 22: Znajduje się w pomieszczeniu z dużą ilością platform. W miejscu z którego wychodzą strażnicy użyj haka, aby dostać się na wyższy poziom. Dziennik leży za rurami.

Dziennik 23: Po drugiej stronie zawalonego mostu, wśród jaj akridów.

Dziennik 24: Znajduje się w pomieszczeniu z dużą ilością platform, na najwyższym poziomie zauważ dziurę w ścianie po prawej stronie. Dostaniesz się tam za pomocą haka magnetycznego.
Strefa Picketta

Dziennik 25: Z pomocą linki z mecha dostaniesz się na skarpę, w okolicach centrum mapy. Leży na ziemi, po lewej stronie od miejsca, w którym wyjdziesz z rury.

Dziennik 26: Podobnie jak powyżej, za pomocą linki z mecha dostaniesz się na skarpę, w okolicach centrum mapy. Następnie przejdź przez rurę i użyj haka magnetycznego, aby przedostać się wyżej. Dziennik leży na kolejnej, niższej półce skalnej.

Dziennik 27: Na zachodnim krańcu mapy, użyj haka magnetycznego we wskazanym miejscu. Dziennik leży na ziemi.
Strefa Picketta, Instalacja Obronna

Dziennik 28: W głównym pomieszczeniu odnajdziesz miejsce, w którym możesz użyć haka magnetycznego. Dziennik znajduje się w pomieszczeniu, do którego spadniesz.
Obóz Zapomnianych

Dziennik 29: W szklarni, gdzie masz porozmawiać z Soichim, podczep się do sufitu za pomocą haka magnetycznego.

Dziennik 30: Po wejściu z Pól Śmierci, po lewej stronie, pod schodami.
Pola śmierci

Dziennik 31: Stojąc przed wejściem do Obozu Zapomnianych skręć w lewo. Przejdź kawałek i trafisz do miejsca, gdzie możesz użyć linki z mecha. Przejdź do pomieszczenia, w którym odnajdziesz dziennik.
Martwa Strefa

Dziennik 32: Po odkryciu Nushi znajdziesz go w bryle lodu, po prawej stronie od miejsca, w którym dokonywałeś odwiertu.
Szczyt Shackletona - Wierzchołek

Dziennik 33: Zejdź po schodach, którymi wchodziłeś tu we wcześniejszym etapie gry. Kieruj się po śniegu i zeskocz na niższą półkę skalną, z której powinieneś zauważyć miejsce, gdzie możesz użyć haka magnetycznego. Kontynuuj eksplorację, aż trafisz do małej jaskini, gdzie przy ciele Diaz odnajdziesz dziennik.
Szczyt Shackletona

Dziennik 34: Wróć się do okolic miejsca, w którym uruchamiałeś trzecią stację. Użyj magnetycznego haka dwukrotnie, aby dostać się na dół, gdzie przy wraku maszyny odnajdziesz dziennik.
Komentarze czytelników
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
