Little Nightmares 2: Zagadka z szachami - jak zdobyć klucz?
Jedną z zagadek w Little Nightmares 2 jest ta z szachami. Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak ustawić wszystkie figury.
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do Little Nightmares 2 dowiesz się, jak zdobyć klucz w 2 rozdziale gry. Aby się do niego dostać, musisz odpowiednio ułożyć figury na szachownicy.
Król


Twoim zadaniem w tej lokacji jest poprawne ułożenie figur na szachownicy.


Aby dostać się do góry króla, musisz wskoczyć na szafkę. W tym celu musisz przynieść górę wieży i umieścić ją na niepełnym pionku. Wskocz na wieżę, a z niej na szafkę. Chwyć górę króla i zrzuć go na dół. Nie zepsuje się podczas tego rzutu.

Król powinien znajdować się na samym środku szachownicy.


Skręć w prawo, aby upewnić się w swoich działaniach. Aby odkryć plan szachownicy, musisz po prostu schować plakat, który wisi na ścianie.
Wieża

Wróć do szachownicy. Weź górę wieży i umieść ją na figurze po prawej stronie.
Goniec


Wróć do korytarza po prawej stronie. Znajduje się tam szafka, na której stoi goniec.

Weź górę tej figury i umieść ją na pionku po lewej stronie.
Klucz

Jeśli poprawnie ułożyłeś figury, zobaczysz, że zapaliła się lampka. Wskocz po wieży na górę i pociągnij za jej uchwyt.

Gdy pociągniesz za lampkę, otworzy się przejście do tajemniczego pomieszczenia. Klucz do drzwi leży na krześle. Wystarczy, że się na nie wespniesz, a otrzymasz należną Ci nagrodę.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
