Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia

Rozpoczynacie podróż przez szkołę. Z tej strony poradnika dowiecie się, jak unikać pułapek takich jak wiadra czy patelnie, jak wykorzystać otoczenie, by przemieszczać się przez korytarze i sale lekcyjne, a także jak stoczyć walkę młotem. Pokażemy jak znaleźć klucz do windy i pomożemy Wam w ucieczce przed nauczycielką i jej uczniami.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję zadań toczących się w szkole. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przedostać się przez klasy i nie stracić życia.

Korytarz

Po wyjściu z części sypialnianej trafisz na szkolny korytarz - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wyjściu z części sypialnianej trafisz na szkolny korytarz. Jest w nim sporo pułapek. Cała szkoła to miejsce, w którym znajduje się ogrom pułapek i niebezpieczeństw. Cześć z nich musisz uniknąć, aby przedostać się dalej. Zawsze jednak musisz być czujny. W naszym poradniku opisaliśmy, każdą pułapkę, aby nie stała Ci się krzywda.

Już na starcie możesz dostać po głowie wiadrem - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Już na starcie możesz dostać po głowie wiadrem. Jeśli rzucisz się na piłkę nie unikniesz ciosu w głowę. Musisz podbiec do drzwi i poczekać chwilę, aby wiadro opadło nie uderzając nikogo.

Idąc dalej musisz przecisnąć się pod lampą, a następnie wczołgać się w dziurę, pomiędzy szafkami - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idąc dalej musisz przecisnąć się pod lampą, a następnie wczołgać się w dziurę, pomiędzy szafkami.

I kolejna pułapka - patelnie - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

I kolejna pułapka - patelnie. Musisz uważać, aby nie dostać nimi w głowę.

Twoja trasa nagle zmieni swój kierunek, nie musisz iść w prawo, a w głąb korytarza - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoja trasa nagle zmieni swój kierunek, nie musisz iść w prawo, a w głąb korytarza. Tam jednak musisz szczególnie uważać.

Gdy zbliżysz się do szafki opadnie ona prosto na twoją głowę - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy zbliżysz się do szafki opadnie ona prosto na twoją głowę. Musisz wykazać się refleksem i uciec szybko, gdy tylko zacznie się ona kiwać. Upadek tej szafki jest niezbędny do przejścia dalej.

1 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Po upadku szafki wskocz na nią, z niej wybij się na kolejne szafki, aby przedostać się do nowej części korytarza - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po upadku szafki wskocz na nią, z niej wybij się na kolejne szafki, aby przedostać się do nowej części korytarza. Six bez problemu skoczy za tobą.

W kolejnej części korytarza jest jeszcze więcej pułapek - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W kolejnej części korytarza jest jeszcze więcej pułapek. Nie daj się zwodzić, jeśli coś się błyszczy to jak nic jest zagrożeniem. Wszystkie świecące się zabawki mogą być zwodnicze. W tej sytuacji, gdy zbliżysz się do kaczki, najprawdopodobniej dostaniesz lampą po głowie.

Na sekundę przed śmiercią - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Na sekundę przed śmiercią

Jeśli skupisz się na zabawce to nie zdążysz uciec. Lampa może uderzyć Cię w tył głowy chyba, że zdążysz się schylić.

2 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryPotrzebujesz tej lampy, aby dostać się dalej - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Potrzebujesz tej lampy, aby dostać się dalej. Musisz na nią wskoczyć, aby następnie wybić się na drewnianą ławkę. To jedyne przejście dalej.

3 - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Kolejna scena jest bardzo liniowa i nie możesz jej ominąć - Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Kolejna scena jest bardzo liniowa i nie możesz jej ominąć. Gdy zbliżysz się do szafki, padnie ona na twoją postać. Tym razem nie poniesiesz nagłej śmierci. Twoja postać jednak na chwilę utknie w szafce, a przeciwnicy odbiorą Ci Six.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl