Little Nightmares 2: Pierwsze piętro - solucja, opis przejścia
W Little Nightmares 2 trafiasz do szpitala. Na tej stronie poradnika opisujemy jak przejść przez pomieszczenie z wiszącymi łóżkami, jak pojechać windą, jak używać lampki, jak rozwiązać kolejną zagadkę z telewizorem oraz jak otworzyć zamknięte drzwi.
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 3 etapu rozgrywki - Szpital (Hospital) - znajdziesz tutaj solucję zadań do wykonania na pierwszym piętrze. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dostać się do windy.
Łóżka

Do szpitalu dostaniesz się wskakując przez otwarte okno. W środku jest dość jasno, więc łatwo się odnaleźć.


Twoim zadaniem jest dotarcie do drzwi położonych na samym końcu korytarza. Po prostu je popchnij, a wydostaniesz się z tej części budynku.

Za drzwiami zobaczysz wiszące łóżka. To droga, którą musisz pokonać, aby przejść dalej. Nie obawiaj się, że coś odpadnie. To w pełni bezpieczne zarówno dla Mono, jak i dla Six. Twoja towarzyszka ruszy pierwsza, a ty jedynie musisz powtarzać jej ruchy.


Twoim zadaniem jest doskoczenie do zwiniętej pościeli, która posłuży Ci za linę do wspinaczki. Podciągnij się na niej na kolejne łóżka, aby dość do stabilnej części budynku.

Rozpędź się i przeskocz przez kolejne lóżka. Ostatecznie wskoczysz z szybu windy i dostaniesz się do budynku.
Winda

Aby przedostać się dalej musisz wyjąć bezpiecznik znajdujący się zaraz obok windy.
Z bezpiecznikiem udaj się do kolejnej windy. Drzwi otworzą się dopiero, gdy włożysz bezpiecznik w skrzynię.

Twoim kolejnym zadaniem jest po prostu wskoczenie w nieznane. Po drugiej stronie znajduje się jednak winda, na którą zeskoczysz - nic Ci się nie stanie.

Gdy wskoczysz na windę zacznie ona wydawać z siebie dziwne dźwięki. Z powodu waszego ciężaru zacznie urywać się lina, która podtrzymuje całą konstrukcję.

Twoim zadaniem jest wyrwanie kraty, która blokuje wejście do szybu wentylacyjnego. Nie musisz się jednak bać, że winda spadnie. Lina urwie się dopiero, gdy wy wskoczycie do szybu.
Lampka

W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz lampkę, która będzie Twoją bronią do końca tego rozdziału.

To bardzo ważne narzędzie. Dzięki niemu nie tylko będziesz odkrywać coraz to ciemniejsze zakamarki szpitala, ale również dzięki niej będziesz zatrzymywać przeciwników, którzy nie cierpią światła.


Oświetlaj drogę latarką. Twoim zadaniem jest dojście do kolejnego korytarza, tym razem takiego, w którym pali się światło.

Gdy zobaczysz automat z napojami od razu go użyj. Potrzebujesz jednej puszki, aby przedostać się dalej.


Puszką rzuć w przycisk otwierający przejście dalej. W ten sposób dostaniesz się do kolejnej części szpitala.
Transmisja

Idąc dalej, ponownie natrafisz na telewizor.

Przyłóż rękę do telewizora i nastaw go tak, aby móc wejść do środka.


Gdy znajdziesz się w telewizorze musisz biec do przodu, aby jak dotrzeć jak najbliżej drzwi.

Gdy wystarczająco się do nich zbliżysz wypadniesz z transmisji i pojawisz się z Six przed telewizorem.
Zamknięte drzwi

Aby dostać się do kolejnego pomieszczenia (na prawo od schodów) potrzebujesz klucza.

Klucz znajdziesz w jednym z pluszaków. Dokładną lokalizację klucza opisaliśmy na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak rozwiązać tę zagadkę zajrzyj na stronę - Klucz w zabawce. Tam podaliśmy dokładne rozwiązanie.

Ze zdobytym kluczem udaj się do drzwi. Tam znajdziesz pierwszy bezpiecznik, którego potrzebujesz. Wszystkie zadania, które musisz wykonać, aby dostać bezpieczniki do windy, znajdziesz na następnej stronie poradnika.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.