King's Bounty Crossworlds: Verona Zadania
Aktualizacja:
Verona
Wyprawa po piwo
Quest do odbioru w pubie Pod wielkim dzikiem tuż obok głównego portu, na skrzyżowaniu dróg. W najlepszej przydrożnej tawernie w Veronie brakło piwa, a krasnoludzkiej dostawy póki co nie widać. Szynkarz Garbaty prosi Cię, abyś osobiście udał się do Montero do piwowara i zadbał o transport złocistego trunku.
![]() Kryzys w tawernie
| ![]() Piwa!
|
W ojczyźnie krasnoludów musisz poszukać browaru o nazwie Pełna butelka. Znajdziesz go na zachodzie krainy, na styku śnieżnego krajobrazu z tym dominującym w dolnych partiach górotworu. Mając już pod ręką beczkę z piwem, pognaj do Garbatego.
Zleceniodawcy zbierze się jednak na refleksję i uzna, że lokal potrzebuje czegoś bardziej wyjątkowego. Tak zwane piwo lotników nada się do tego idealnie, co zaś dla Ciebie oznacza konieczność złożenia kolejnej wizyty u gburowatego piwowara. Krasnolud owszem wręczy Ci unikatowy napitek ale każe niestety sobie za to słono zapłacić. Oczywiście możesz się zdecydować na taki ruch i uboższy o 10000 oddać beczkę szynkarzowi z Verony, niemniej jest też inne rozwiązanie.
![]() Fabryka, w której pracuje Lotorev
| ![]() Zawsze warto oglądać przedmioty, nawet jeśli nie należą do nas
|
Jeśli powiesz Prochowi, że wolisz sam przygotować takie piwo, to nie ma najmniejszego problemu. Wystarczy tylko odbyć krótką podróż do fabryki wtryskiwaczy gdzie mistrz Lotorev już będzie wiedział co zrobić. Zakład znajdziesz we wschodniej, zielonej części Montero.
Niezależnie na jakie ukończenie misji się zdecydujesz, przed wręczeniem piwa Garbatemu użyj beczki w inwentarzu. Nie wzgardzisz chyba potężnym zaklęciem wędrowca, prawda?
Uwolnij księcia Delaware
Jeśli tylko dobrze wsłuchiwałeś się w słowa króla Fredericka z początku gry, pewnie pamiętasz nazwisko Delaware. Książe zdekonspirowany jako spiskowiec przez Demeniona, w rzeczywistości jest niewinnym człowiekiem, dogorywającym obecnie w więzieniu. Szczegóły tej historii opowie Ci były marszałek DeGosh, który zadręcza się wyrzutami sumienia na rozstaju dróg w Veronie.
![]() Marszałek DeGosh we własnej osobie
| ![]() Książe przetrzymywany jest w kompletnej leśnej głuszy
|
Delaware przetrzymywany jest w leśnej głuszy w zamku Tront. Twierdzy, do której prowadzi nieprzyjazna droga z zachodu, strzeże mroczny i silny zarazem elf. Fortecę rozpoznasz po charakterystycznej bramie, otwierającej się ilekroć pojawisz się w pobliżu. Ze wzbudzającym postrach strażnikiem możesz przed rozpoczęciem walki pogadać, nie rozpętując nawet walki. Pamiętaj, że klikając na zamek, dowiesz się o swoich szansach w planowanym starciu.
Elf, który bardziej poszedł w intelekt aniżeli w siłowy atak, u mnie swój potencjał oparł na jednostkach demonicznych, nieumarłych i ludzkich łobuzach. Wprawdzie może to być zbieg okoliczności ale przeciwnik z uporem maniak wzywał dodatkowe piekielne legiony przez magiczne portale.

Likwidując Zebata zyskasz zamek z miejscem w garnizonach, kolejne jednostki ale przede wszystkim obecność samego księcia, od którego otrzymasz następną misję (Tajemnica Demeniona) pchającą wątek do przodu. Tą zaś zakończ przed marszałkiem zdając mu raport ze szturmu.
Królewska narzeczona
We wschodniej części Verony znajduje się mała wioska, nad którą góruje potężny zamek Enigton. Co w niej takiego szczególnego? Otóż okazuje się, że w jednej z chat żyje hrabina Enya, córka poplecznika króla Helmuta, zamordowanego przez zdradzieckiego Demeniona. Podczas pogawędki z Amelią, wychodzi również na jaw, że bardzo wiele ją łączy z naszym dobrym znajomym Frederickiem.
![]() Hrabina po objęciu rządów przez Demeniona musi się ukrywać
| ![]() Para z dzieciństwa wreszcie razem
|
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKing's Bounty: Crossworlds Game of the Year Edition
17 września 2010
- King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
- King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
- King's Bounty Crossworlds: Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Początek Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Debir (1) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Debir (2) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Debir (3) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Debir (4) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Szkarłatny wiatr Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Bolo Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Zardzewiała Kotwica Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Verona Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Montero Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Kopalnie Montero Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Tekron, Wielki Kanał Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Dersu Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Uzala Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Umkas Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Elon (1) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Elon (2) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Bezimienna Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Sheterra Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Reha (1) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Reha (2) Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Zakończenie Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Inne zadania Zadania
- King's Bounty Crossworlds: Zadania
- King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








