Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
Aktualizacja:
Superman

Moc. Mocą Supermana jest czasowe zwiększenie zadawanych obrażeń. Idealnie nadaje się do wykorzystywania przed rozpoczęciem kombosa lub przed użyciem super ruchu. Dodatkowo superman, jako postać latająca, posiada możliwość wykonania szarży w powietrzu, przez co zwiększa się jego mobilność podczas skoku.
Super ruch. Super ruch Supermana zaczyna się od długiego i szybkiego lotu trafiającego "znad głowy". Można go łatwo wkomponować w kombos, nawet jeżeli przeciwnik zostanie odrzucony na dużą odległość.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Superoddech | v | 1 | 10 | Powalenie |
Superoddech | v | 1 | 10 | Ogłuszenie |
Wzrok termiczny | v | 1 | 7 | Powalenie |
Wzrok termiczny | v | 2 | 15 | Powalenie |
Wzrok termiczny (w powietrzu) | v | 1 | 7 | Powalenie |
Wzrok termiczny (w powietrzu) | v | 2 | 13 | Powalenie |
Chwyt przeciw atakom z powietrza | v>T, | 2 | 8 | Powalenie |
Chwyt przeciw atakom z powietrza | v>T,R | 2 | 12 | Powalenie |
Latająca pięść | <>X | 1 | 8 | Powalenie |
Latająca pięść | <>X,R | 3 | 14 | Powalenie |
Latające uderzenie w ziemię (z powietrza) | v+X | 1 | 8 | Powalenie |
Latające uderzenie w ziemię (z powietrza) | v+X,R | 2 | 16 | Powalenie |
Uderzenie gorąca | v | 1 | 12 | Strzał, Powalenie |
Niskie zagarnięcie | v>K | 1 | 5 | Żonglerka, niski cios |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe | Trafienia |
To ptak | K,K | 2 | 5 | Otwarcie | ws |
Wielka czystka | K,K,K | 3 | 8 | Otwarcie | wss |
Uderzenie kryptonitowe | K,K,T | 3 | 11 | Powalenie | wsz |
Pędząca kula | T,T | 2 | 5 | Otwarcie | ss |
Ostatni syn | T,T,X | 3 | 9 | Żonglerka | ssz |
Niepowstrzymany | <+T,X | 2 | 11 | Powalenie | ss |
Samotne uderzenie | >+T,X | 2 | 8 | Żonglerka | ss |
Gorączka stali | >+T,v+K | 2 | 5 | S.Otwarcie | sn |
Człowiek ze stali | >+T,v+K,X | 3 | 11 | Powalenie | snz |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
X; <>X | 2 | 17 | s |
X; v | 2 | 19 | s |
K,K; v>K; <+T,X; <>X | 6 | 21 | ws |
K,K; v>K; X; v | 5 | 23 | ws |
K,K; v>K; X; v | 5 | 24 | ws |
K,K; v>K; X; <>X,R | 7 | 25 | ws |
K,K; v>K; K,K; v | 7 | 24 | ws |
K,K; v>K; K,K; v | 9 | 28 | ws |
K,K; v>K; K,K; v | 9 | 32 | ws |
K,K,K; v>K; K,K,K; v | 8 | 23 | wss |
K,K,K; v>K; X; v | 6 | 26 | wss |
K,K,K; v>K; K,K; v | 10 | 33 | wss |
K,K,K; v | 9 | 29 | wss |
T,T; v>K; X; v | 5 | 24 | ss |
T,T; v | 6 | 31 | ss |
T,T; v>K; T,T; v | 9 | 32 | ss |
T,T,X; >+T,X | 5 | 16 | ssz |
T,T,X; >+T,v+K,X | 6 | 19 | ssz |
T,T,X; >>; X; <>X | 5 | 23 | ssz |
T,T,X; >+T,X; >+T,X; v | 8 | 25 | ssz |
T,T,X; >+T,X; v | 13 | 36 | ssz |
M; T,T,X; >+T,X; v | 13 | 46 | ssz |
>+T,v+K; >+T,X; >+T,X; <>X | 7 | 21 | sn |
>+T,v+K; v | 6 | 30 | sn |
>+T,v+K; v | 10 | 34 | sn |
>+T,X; >+T,X; v | 6 | 24 | ss |
>+T,X; ^+>T; X; <>X | 5 | 24 | ss |
>+T,X; >+T,X; >+T,X; <>X | 7 | 27 | ss |
>+T,X; >+T,X; v | 8 | 30 | ss |
>+T,X; >+T,X; v | 11 | 30 | ss |
>+T,X; ^+>T; X; super | 11 | 44 | ss |
M; >+T,X; ^+>T; X; super | 11 | 54 | ss |
v | 4 | 28 | s |
v | 4 | 29 | s |
v | 7 | 29 | s |
v>K; <+T,X; <>X | 4 | 18 | n |
v>K; X; <>X | 3 | 18 | n |
v>K; K,K; v | 7 | 30 | n |
<+X; X; v | 3 | 25 | s |
<+X; K,K; v | 7 | 33 | s |
<+X; K,K; v | 10 | 36 | s |
<+X; K,K; v | 11 | 37 | s |
>+X; X; v | 3 | 26 | zn |
>+X; K,K; v | 11 | 37 | zn |
M; >+X; K,K; v | 11 | 47 | zn |
v+T; >+T,X; v | 11 | 26 | s |
^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X | 7 | 27 | zn |
0
- Injustice Gods Among Us - poradnik do gry
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
- Postacie
- Injustice: Scorpion - Mortal Kombat, nieumarły - Ultimate Edition
- Injustice: Lobo - Czarnian, strzelba - Ultimate Edition
- Injustice: Martian Manhunter - telekineza - Ultimate Edition
- Injustice: Zatanna - magia, uzbrojenie - Ultimate Edition
- Injustice: General Zod - Krypton, broń laserowa - Ultimate Edition
- Injustice: Batgirl - bomby dymne, batarang - Ultimate Edition
- Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Batman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Bane - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Raven - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Doomsday - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Flash - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Sinestro - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Aquaman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Solomon Grundy - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Nightwing - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Arrow - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Black Adam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Cyborg - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Green Lantern - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Shazam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Harley Quinn - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Hawkgirl - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Wonder Woman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Killer Frost - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Kobieta Kot - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Postacie
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
