Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
Aktualizacja:
Ares

Moc. Ares przy pomocy przycisku mocy może cisnąć mieczem lub toporem zza pleców, od góry i od dołu. Obie bronie mają krótki czas odnawiania. Topór może zadawać większe obrażenia i ma większe pole trafiania. Miecz jest szybszy a jego cios od dołu to przydatna żonglerka.
Wydawanie poleceń miecza jest dosyć proste, przytrzymaj klawisz mocy [4] wybierz kierunek, z którego chcesz zaatakować i zwolnij przycisk mocy przed puszczeniem kierunku. Aby szybciej wydawać polecenia, można jednocześnie wcisnąć przycisk mocy oraz kierunek i natychmiast puścić przyciski.
Wydawanie poleceń topora jest trochę trudniejsze, należy najpierw jednocześnie przycisnąć kierunek w tył "<" i przycisk mocy [4]. Gdy pojawi się topór można wybrać kierunek ataku (z góry lub z dołu). Po wybraniu kierunku należy zwolnić przycisk mocy.
Szybsze korzystanie z topora:
Rzut zza pleców najszybciej można wykonać wciskając jednocześnie przycisk mocy i kierunek w tył <+[4], a następnie natychmiast zwalniając przycisk mocy.
Rzut od dołu można również bardzo szybko wykonać wciskając jednocześnie kierunek w tył i w dół (czyli kierunek po skosie) oraz przycisk mocy <+v+[4]. Kierunki można wcisnąć przed przyciskiem mocy. Natychmiastowe zwolnienie przycisków zainicjuje rzut toporem.
Rzut od góry można wykonać podobnie jak rzut od dołu, czyli wciskając jednocześnie kierunki i przycisk mocy <+^+[4]. Niestety jest to trudniejsze, ponieważ przyciski muszą być wciśnięte jednocześnie. Nawet minimalne opóźnienie spowoduje, że Ares podskoczy lub wyciągnie miecz.
Super ruch. Super ruch Aresa rozpoczyna się od ciosu krótkiego zasięgu trafiającego na "znad głowy". By mieć pewność trafienia przeciwnika najlepiej jest wkomponować cios w kombos. Przy dłuższych kombosach super ruch łatwo wyprowadza się po kombinacji >+[1],[3].
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Zmiana Fazy | v<[2] | - | - | Częściowa niewidzialność |
Zmiana Fazy | v<[2] | - | - | Niewidzialność |
Boskie uderzenie | vv[1] | 1 | 12 | Nieblokowalny |
Boskie uderzenie | vv[1],R | 1 | 9 | Żonglerka, Nb. |
Boskie uderzenie z bliska | vv[1],< | 1 | 12 | Nieblokowalny |
Boskie uderzenie z bliska | vv[1],<,R | 1 | 9 | Żonglerka, Nb. |
Boskie uderzenie z daleka | vv[1],> | 1 | 12 | Nieblokowalny |
Boskie uderzenie z daleka | vv[1],>,R | 1 | 9 | Żonglerka, Nb. |
Ciemna energia | v>[2] | 1 | 7 | Strzał |
Ciemna energia | v>[2],R | 1 | 14 | Strzał, znad głowy |
Błyskawiczna teleportacja (z tyłu) | v>[3] | - | - | Teleport za przeciwnika |
Błyskawiczna teleportacja (z przodu) | v<[3] | - | - | Teleport przed przeciwnika |
Ciosy specjalne mocą
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Prosty miecz | [4] | 1 | 9 | Strzał | w |
Opadający miecz | [4],^ | 1 | 9 | Strzał | z |
Wznoszący się miecz | [4],v | 1 | 9 | Żonglerka | n |
Prosty topór | <+[4] | 3 | 10 | Strzał | sss |
Opadający topór | <+[4],^ | 2 | 7 | Strzał | zz |
Wznoszący sie topór | <+[4],v | 4 | (11 | Żonglerka | nnnn |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Władca bóstw | [2],[2] | 2 | 4 | Otwarcie | ws |
Generał głównodowodzący | [2],[2],[1] | 3 | 12 | Otwarcie | wss |
Rządy strachu | [2],[1] | 2 | 5 | Otwarcie | ws |
Oddaj honor bogom | [2],[1],[3] | 3 | 9 | Żonglerka | wss |
Moc Olimpu | <+[2],[3] | 2 | 13 | Powalenie | ss |
Gwałtowna złość | >+[2],[1] | 2 | 12 | Powalenie | ss |
Rozlew krwi | >+[2],v+[3] | 2 | 12 | Powalenie | sn |
Boski porządek | [1],[1] | 2 | 5 | Otwarcie | ss |
Cierpienie Cerbera | [1],[1],[3] | 3 | 11 | Powalenie | sss |
Potężna agresja | <+[1],[2] | 2 | 12 | Powalenie | zs |
Nadchodząca moc | <+[1],[3] | 2 | 10 | Żonglerka | zs |
Pokłoń się mi | >+[1],[3] | 2 | 12 | Powalenie | sz |
Złowroga przemoc | [3],v+[1] | 2 | 14 | Żonglerka | sz |
Gorączka nieśmiertelności | [3],[3] | 2 | 14 | Żonglerka | ss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[2]; v>[2] | 2 | 10 | ws |
[2],[2]; v>[2],R | 3 | 17 | ws |
[2],[2]; [4] | 3 | 12 | ws |
[2],[2]; <+[4] | 5 | 13 | ws |
[2],[2]; [4],v; v>[2] | 4 | 17 | ws |
[2],[2]; [4],v; >>; >+[1],[3]; <+[4] | 9 | 27 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; [1],[1]; v>[2] | 7 | 23 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1]; v>[2] | 6 | 24 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; <+[2],[3] | 6 | 24 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3] | 6 | 27 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 10 | 30 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 10 | 31 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[3]; super | 17 | 38 | ws |
[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; super | 19 | 40 | ws |
[2],[2],[1]; v>[2] | 4 | 18 | wss |
[2],[2],[1]; v>[2],R | 4 | 24 | wss |
[2],[2],[1]; [4] | 4 | 20 | wss |
[2],[2],[1]; <+[4] | 6 | 21 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; >>; >+[1],[3]; v>[2] | 7 | 31 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; [1],[1]; v>[2] | 8 | 30 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3] | 7 | 34 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2] | 8 | 34 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2],R | 8 | 37 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 11 | 37 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 11 | 37 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[3]; super | 18 | 44 | wss |
[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; super | 20 | 47 | wss |
[2],[1]; v>[2] | 3 | 11 | ws |
[2],[1]; v>[2],R | 3 | 17 | ws |
[2],[1]; [4] | 3 | 13 | ws |
[2],[1]; [4],v; >>; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 25 | ws |
[2],[1]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3] | 6 | 28 | ws |
[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2] | 7 | 28 | ws |
[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 10 | 31 | ws |
[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 10 | 32 | ws |
[2],[1],[3]; v>[2] | 4 | 14 | wss |
[2],[1],[3]; v>[2],R | 4 | 19 | wss |
[2],[1],[3]; [4] | 4 | 16 | wss |
[2],[1],[3]; [4],v | 4 | 16 | wss |
[2],[1],[3]; <+[2],[3] | 5 | 19 | wss |
[2],[1],[3]; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 22 | wss |
[2],[1],[3]; >+[1],[3]; <+[4] | 9 | 26 | wss |
[1],[1]; v>[2] | 3 | 11 | ss |
[1],[1]; v>[2],R | 3 | 18 | ss |
[1],[1]; [4] | 3 | 13 | ss |
[1],[1]; [4],v; >>; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 25 | ss |
[1],[1]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3] | 6 | 28 | ss |
[1],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2] | 7 | 28 | ss |
[1],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 10 | 31 | ss |
[1],[1]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 10 | 32 | ss |
<+[1],[2]; v>[2] | 3 | 18 | zs |
<+[1],[2]; v>[2],R | 3 | 24 | zs |
<+[1],[2]; [4] | 3 | 20 | zs |
<+[1],[3]; [2],[2],[1] | 5 | 19 | zs |
<+[1],[3]; [3],[3] | 4 | 21 | zs |
<+[1],[3]; [2],[2],[1]; v>[2] | 6 | 24 | zs |
<+[1],[3]; [2],[2],[1]; <+[4] | 9 | 28 | zs |
<+[1],[3]; [2],[2],[1]; [4],v; v>[2] | 7 | 29 | zs |
<+[1],[3]; [3],v+[1]; <+[4] | 7 | 28 | zs |
<+[1],[3]; [3],v+[1]; [4] | 5 | 27 | zs |
<+[1],[3]; [3],v+[1]; v>[2] | 5 | 26 | zs |
<+[1],[3]; [3],v+[1]; [4],v; v>[2] | 6 | 30 | zs |
<+[1],[3]; [2],[1]; [4],v; v>[2] | 6 | 24 | zs |
<+[1],[3]; [2],[1]; [4],v; <+[2],[3] | 8 | 30 | zs |
<+[1],[3]; [2],[2],[1]; super | 18 | 42 | zs |
>+[1],[3]; v>[2] | 3 | 18 | sz |
>+[1],[3]; v>[2],R | 4 | 24 | sz |
>+[1],[3]; [4] | 3 | 20 | sz |
>+[1],[3]; <+[4] | 6 | 23 | sz |
>+[1],[3]; [4],v; v>[2] | 4 | 24 | sz |
>+[1],[3]; [4],v; v>[2],R | 4 | 29 | sz |
[3],v+[1]; v>[2] | 3 | 20 | sz |
[3],v+[1]; v>[2],R | 3 | 26 | sz |
[3],v+[1]; [4] | 3 | 21 | sz |
[3],v+[1]; <+[4] | 5 | 22 | sz |
[3],v+[1]; vv[1] | 3 | 24 | sz |
[3],v+[1]; v>[3]; [2],[2],[1]; v>[2] | 6 | 29 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; [4] | 8 | 39 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; v>[2] | 8 | 38 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; v>[2],R | 8 | 42 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; [3],[3] | 5 | 31 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 34 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; >+[1],[3]; <+[4] | 9 | 38 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; [2],[2],[1]; v>[2] | 7 | 34 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; [2],[2],[1]; [4] | 7 | 36 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 9 | 39 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2],R | 9 | 43 | sz |
[3],v+[1]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; [4] | 9 | 40 | sz |
[3],[3]; [4] | 3 | 20 | ss |
[3],[3]; <+[4] | 5 | 22 | ss |
[3],[3]; vv[1] | 3 | 23 | ss |
[3],[3]; [4],v; v>[2] | 4 | 24 | ss |
[3],[3]; <+[2],[3] | 4 | 24 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; [1],[1]; v>[2] | 6 | 28 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 32 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; >+[1],[3]; v>[2],R | 6 | 36 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; >+[1],[3]; <+[4] | 8 | 34 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 9 | 36 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2],R | 9 | 39 | ss |
[3],[3]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; [4] | 9 | 37 | ss |
<+[3]; ^+>,[3]; <+[2],[3] | 4 | 28 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2] | 5 | 31 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; <+[4] | 9 | 36 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 8 | 36 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; super | 17 | 47 | s |
>+[3]; ^+>,[3]; <+[2],[3] | 4 | 28 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2] | 5 | 28 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 8 | 32 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 8 | 33 | z |
W tabeli poniżej znajdują się kombosy jakie można wykonać po ciosie "boskie uderzenie". Rozpoczęciem tych kombosów może być dowolny rodzaj boskiego uderzenia.
Kombosy złożone - Boskie uderzenie
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
vv[1],R; [2],[2],[1]; v>[2] | 5 | 24 | Nb. |
vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; v>[2] | 6 | 29 | Nb. |
vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; [4] | 6 | 30 | Nb. |
vv[1],R; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 8 | 33 | Nb. |
vv[1],R; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2] | 8 | 34 | Nb. |
vv[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4] | 8 | 35 | Nb. |
vv[1],R; <+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; <+[4] | 8 | 37 | Nb. |
vv[1],R; <+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 36 | Nb. |
vv[1],R; <+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2],R | 6 | 39 | Nb. |
0
- Injustice Gods Among Us - poradnik do gry
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
- Postacie
- Injustice: Scorpion - Mortal Kombat, nieumarły - Ultimate Edition
- Injustice: Lobo - Czarnian, strzelba - Ultimate Edition
- Injustice: Martian Manhunter - telekineza - Ultimate Edition
- Injustice: Zatanna - magia, uzbrojenie - Ultimate Edition
- Injustice: General Zod - Krypton, broń laserowa - Ultimate Edition
- Injustice: Batgirl - bomby dymne, batarang - Ultimate Edition
- Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Batman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Bane - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Raven - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Doomsday - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Flash - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Sinestro - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Aquaman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Solomon Grundy - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Nightwing - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Arrow - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Black Adam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Cyborg - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Green Lantern - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Shazam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Harley Quinn - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Hawkgirl - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Wonder Woman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Killer Frost - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Kobieta Kot - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Postacie
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.