Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
Aktualizacja:
Joker

Moc. Joker posiada unik przypisany pod przycisk mocy. Przy jego pomocy może on parować ciosy niskie oraz wysokie, za każdym razem, gdy mu się to powiedzie otrzymuje on jedno "HA". Sparowanie trzech ciosów w krótkim odstępie czasu zapewnia Jokerowi krótkotrwałe zwiększenie prędkości poruszania się.
Super ruch. Super ruch Jokera to rzut ciastem na dużą odległość. Ciasto leci na wysokości głowy z dosyć dużą prędkością. Super ruch dobrze wpasowuje się w kombosy, niestety Joker nie posiada zbyt wielu długich kombosów, które nie wymagałyby wykorzystania energii.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Łam | <>[3] | 3 | 9 | Powalenie, znad głowy |
Łam | <>[3],R | 6 | 14 | Powalenie, znad głowy |
Gaz rozweselający | v<[2] | 1 | 9 | Rzut lobem |
Gaz rozweselający | v<[2],R | 2 | 14 | Żonglerka |
Toczący się gaz rozweselający | v<[1] | 1 | 7 | Trafia nisko |
Toczący się gaz rozweselający | v<[1],R | 2 | 12 | Trafia nisko, Żonglerka |
BUM! | v>[2] | 1 | 8 | Strzał |
Gryziszczęka | v<[3] | 1 | 7 | Trafia nisko, Żonglerka |
Gryziszczęka ze średniej odległości | v<[3],^ | 1 | 7 | Trafia nisko, Żonglerka |
Gryziszczęka z daleka | v<[3],> | 1 | 7 | Trafia nisko, Żonglerka |
Kwaśny kwiat | <>[1] | 1 | 10 | Strzał |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe | Trafienia |
Król samobujców | [2],[2] | 2 | 4 | Otwarcie | ws |
Ostatni chichot | [2],[2],[1] | 3 | 12 | Powalenie | wsz |
Proszę o uśmiech | [2],[2],[3] | 3 | 8 | Powalenie | wsz |
Peunta | <+[2],[3] | 2 | 11 | Powalenie | nz |
Umrzesz ze śmiechu | [1],[2] | 3 | 7 | Otwarcie | sss |
Odłuż to na miejsce | [1],[2],[1] | 4 | 13 | Powalenie | ssss |
HA, HA, HA, HA | [1],[2],[3] | 4 | 13 | Powalenie | sssz |
Książe-klaun | >+[1],[3] | 2 | 4 | Otwarcie | ss |
Pełna talia | >+[1],[3],[1] | 3 | 8 | Otwarcie | sss |
Z siebie się śmiejesz | >+[1],[2] | 2 | 11 | Powalenie | sz |
Szalona miłość | [3],[1] | 3 | 12 | Otwarcie | sss |
Dziab, dziab | [3],[1],[3] | 6 | 16 | Otwarcie | ssssss |
Żarty na bok | [3],[3] | 2 | 16 | Powalenie | ss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[2]; <>[1] | 3 | 13 | ws |
[2],[2]; v<[1] | 3 | 10 | ws |
[2],[2]; <>[3] | 5 | 12 | ws |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 7 | 31 | ws |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 9 | 32 | ws |
[2],[2]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[3],R | 14 | 34 | ws |
[2],[2],[3]; <>[1] | 4 | 17 | wsz |
[2],[2],[3]; <>[3] | 6 | 15 | wsz |
[1],[2]; <>[1] | 4 | 15 | sss |
[1],[2]; <>[3] | 6 | 14 | sss |
[1],[2],[1]; <>[1] | 5 | 20 | ssss |
[1],[2],[1]; v>[2] | 5 | 18 | ssss |
>+[1],[3]; <>[1] | 3 | 13 | ss |
>+[1],[3]; <>[3] | 5 | 12 | ss |
>+[1],[3]; v<[1] | 3 | 10 | ss |
>+[1],[3]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 7 | 31 | ss |
>+[1],[3]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 9 | 32 | ss |
>+[1],[3],[1]; <>[1] | 4 | 17 | sss |
>+[1],[3],[1]; <>[3] | 6 | 16 | sss |
[3],[1]; <>[1] | 4 | 20 | sss |
[3],[1]; <>[3] | 6 | 19 | sss |
[3],[1],[3]; <>[1] | 4 | 19 | sss |
[3],[1],[3]; <>[3] | 6 | 18 | sss |
[3]; <>[1] | 2 | 17 | s |
[3]; v<[1] | 2 | 14 | s |
[3]; v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 6 | 35 | s |
[3]; v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 8 | 37 | s |
>+[3]; [3],[3] | 3 | 23 | z |
>+[3]; [3]; <>[1] | 3 | 23 | z |
>+[3]; [1],[2],[1]; v>[2] | 6 | 25 | z |
>+[3]; [3],[1]; <>[1] | 5 | 26 | z |
<+[3]; [3],[3] | 3 | 23 | s |
<+[3]; [3]; <>[1] | 3 | 23 | s |
<+[3]; [1],[2],[1]; v>[2] | 6 | 25 | s |
<+[3]; [3],[1]; <>[1] | 5 | 26 | s |
v<[1],R; [3],[3] | 4 | 24 | ns |
v<[1],R; >+[3]; [3],[3] | 5 | 29 | ns |
v<[1],R; >+[3]; [3]; <>[1] | 5 | 30 | ns |
v<[1],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 7 | 32 | ns |
v<[1],R; v<[1],R; <+[3]; [3],[1]; <>[1] | 9 | 36 | ns |
v<[1],R; v<[1],R; v<[1],R; v<[1],R; <>[1] | 9 | 36 | ns |
v<[2],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] (blisko przeciwnika) | 7 | 36 | s |
v<[2],R; >+[3]; [3],[1]; <>[1] (odległość skoku) | 5 | 23 | s |
v<[2],R;>>; >+^,[1]; [3],[1]; <>[1] (odległość 1.5x skoku) | 7 | 35 | s |
v<[2],R; >>; >+^,[3] (odległość dwóch skoków) | 3 | 23 | s |
[2],[2],[3]; super | 10 | 34 | wsz |
[3],[1],[3]; super | 10 | 38 | sss |
Gryziszczęki to jeden z ciosów specjalnych Jokera, działa on na zasadzie pułapki. Jeżeli przeciwnik znajdzie się na gryziszczękach w momencie ich wybuchu to zostanie podbity w górę i będzie można na nim wykonać kombos. Poniżej przedstawione zostały przykładowe kombosy, które można zastosować na tak podbitym przeciwniku. W tabeli poniżej rodzaje gryziszczęk użytych w kombosie wskazuje na odległość przeciwnika od Jokera.
Gryziszczeki Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
v<[3]; [3],[3] | 3 | 21 | n |
v<[3]; [3],[1]; <>[1] | 5 | 25 | n |
v<[3]; >+[3]; [3],[3] | 4 | 27 | n |
v<[3]; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]; <+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]; v<[2],R; | 3 | 19 | n |
v<[3]; v<[2],R; >>; [3],[3] | 5 | 31 | n |
v<[3]; v<[2],R; >>; [3],[1]; <>[1] | 7 | 35 | n |
v<[3]^; >+[3]; [3],[3] | 4 | 27 | n |
v<[3]^; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]^; v<[2],R; >>; [3],[1]; <>[1] | 7 | 25 | n |
v<[3]>; >>; [3],[1]; <>[1] | 5 | 25 | n |
v<[3]>; >+[3]; [3],[1]; <>[1] | 6 | 31 | n |
v<[3]>; >>; >+^,[1]; [3],[1]; <>[1] (daleko od przeciwnika) | 6 | 30 | n |
v<[3]; >+[3]; [3]; super | 10 | 42 | n |
v<[3]; >+[3]; [3],[1]; super | 12 | 43 | n |
0
- Injustice Gods Among Us - poradnik do gry
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
- Postacie
- Injustice: Scorpion - Mortal Kombat, nieumarły - Ultimate Edition
- Injustice: Lobo - Czarnian, strzelba - Ultimate Edition
- Injustice: Martian Manhunter - telekineza - Ultimate Edition
- Injustice: Zatanna - magia, uzbrojenie - Ultimate Edition
- Injustice: General Zod - Krypton, broń laserowa - Ultimate Edition
- Injustice: Batgirl - bomby dymne, batarang - Ultimate Edition
- Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Batman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Bane - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Raven - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Doomsday - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Flash - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Sinestro - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Aquaman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Solomon Grundy - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Nightwing - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Arrow - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Black Adam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Cyborg - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Green Lantern - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Shazam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Harley Quinn - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Hawkgirl - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Wonder Woman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Killer Frost - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Kobieta Kot - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Postacie
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.