Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
Aktualizacja:
Deathstroke

Moc. Deathstroke może przejść na krótką chwilę w stan skupienia, co sprawia, że jego strzały stają się nieblokowalne. Po upływie skupienia Deathstroke przez krótki czas chybia wszystkimi strzałami. Skupienie ma nie tylko wpływ na ciosy specjalne ale również na kombosy zawierające strzał, a są nimi: [2],[3] ; [2],[3],[1] ; [1],[3],[2].
Super ruch. Super ruch Deathstroke rozpoczyna się od bardzo długiej szarży. Łatwo nim trafić przeciwnika, ale w miarę możliwości lepiej jest wpasować go na zakończenie krótkiego kombosa.
Ciosy specjalne
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obrażenia | Dodatkowe |
Szybkie strzały | v>[2] | 2 | 6 | Strzał |
Szybkie strzały | v>[2],R | 6 | 16 | Strzał |
Niskie strzały | 2 | 6 | Strzał, trafia na nisko | |
Niskie strzały | 4 | 11 | Strzał, trafia na nisko | |
Broń maszynowa | v>[1] | 5 | 14 | Strzał |
Broń maszynowa | v>[1],R | 6 | 17 | Strzał, powalenie |
Broń maszynowa w górę | v<[1] | 5 | 14 | Strzał |
Broń maszynowa w górę | v<[1],R | 6 | 17 | Strzał, powalenie |
Atak mieczem | v<[3] | 2 | 9 | Krótki kombos |
Atak mieczem | v<[3],R | 3 | 13 | Powalenie |
Atak mieczem | v<[3],v+R | 2 | 9 | Powalenie |
Szybkie strzały (w powietrzu) | v>[2] | 2 | 6 | Strzał |
Przerzut miecza | v>[3] | 3 | 8 | Powalenie |
Kombosy podstawowe
Nazwa | Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Dodatkowe | Trafienia |
Karabinek automatyczny | [2],[1] | 2 | 7 | Otwarcie | ws |
Terminator | [2],[1],[3] | 3 | 13 | Powalenie | wsz |
W samo południe | [2],[3] | 2 | 7 | Strzał | ws |
Polowanie na ludzi | [2],[3],[1] | 3 | 11 | Żonglerka | wss |
Zawodowy zabójca | <+[2],[1]+^ | 2 | 9 | Żonglerka | ns |
Pierwszy raz widzę | <+[2],[3]+v | 2 | 11 | Powalenie | nn |
Cel zdjęty | [1],[3] | 2 | 6 | Otwarcie | ss |
Ciche podchody | [1],[3],[2] | 3 | 12 | Powalenie | ssw |
Znajdź i zniszcz | >+[1],[3] | 2 | 10 | Otwarcie | ss |
Wysuwana kolba | <+[1],[1] | 2 | 6 | Otwarcie | zs |
Kryzys tożsamości | <+[1],[1],[1] | 3 | 12 | Powalenie | zsz |
Szach-mat | <+[1],[3] | 2 | 8 | Powalenie | zs |
Sposób Slade'a | <+[1],[3],[1]+> | 3 | 16 | Powalenie | zss |
Chłodna stal | [3],[1] | 2 | 8 | Otwarcie | ss |
Diamentowe ostrze | [3],[1],[3] | 3 | 12 | Powalenie | sss |
Potwierdzenie śmierci | [3],[1],[3],[2] | 4 | 15 | Powalenie | ssss |
Kombosy złożone
Kombinacja | Ilość ciosów | Obr. | Trafienia rozpoczęcia |
[2],[1]; v>[2] | 4 | 12 | ws |
[2],[1]; v>[2],R | 8 | 21 | ws |
[2],[1]; | 4 | 12 | ws |
[2],[1]; | 6 | 17 | ws |
[2],[1]; v>[1] | 7 | 19 | ws |
[2],[1]; v>[1],R | 8 | 22 | ws |
[2],[1]; v<[3] | 4 | 15 | ws |
[2],[1]; v<[3],R | 5 | 18 | ws |
[2],[1]; v<[3],R; >>; v>[3] | 8 | 23 | ws |
[2],[1]; v<[3],R; v>[2] | 7 | 22 | ws |
[2],[1]; v<[3],R; v>[2],R | 11 | 29 | ws |
[2],[3],[1]; v>[1] | 8 | 21 | wss |
[2],[3],[1]; v>[1],R | 9 | 24 | wss |
[2],[3],[1]; >>; [2],[3],[1] | 6 | 19 | wss |
[2],[3],[1]; >>; [2],[1]; v>[3] | 8 | 21 | wss |
[2],[3],[1]; >>; [2],[1]; v>[1] | 10 | 25 | wss |
[2],[3],[1]; >>; [2],[1]; v>[1],R | 11 | 28 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[3] | 9 | 25 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2] | 8 | 25 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2],R | 12 | 30 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; <+[1],[3],[1]+> | 7 | 27 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; [2],[1]; v>[1] | 11 | 29 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; [3],[1]; v>[1] | 11 | 29 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; [3],[1]; v>[1],R | 12 | 32 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; [3],[1],[3],[2]; v>[2] | 10 | 29 | wss |
[2],[3],[1]; ^+>,[1]; [2],[1]; super | 22 | 43 | wss |
<+[2],[1]+^; v>[1] | 7 | 19 | ns |
<+[2],[1]+^; v>[1],R | 8 | 22 | ns |
<+[2],[1]+^; <+[2],[1]+^ | 4 | 15 | ns |
<+[2],[1]+^; [3],[1]; v>[3] | 7 | 20 | ns |
<+[2],[1]+^; >+[1],[3]; v>[1] | 9 | 24 | ns |
<+[2],[1]+^; [3],[1]; v>[2],R | 10 | 26 | ns |
<+[2],[1]+^; [3],[1]; v>[1] | 9 | 24 | ns |
<+[2],[1]+^; [3],[1]; v>[1],R | 10 | 27 | ns |
<+[2],[1]+^; ^+>,[1]; [3],[1]; v>[1] | 10 | 28 | ns |
<+[2],[1]+^; ^+>,[1]; [3],[1]; v>[1],R | 11 | 30 | ns |
<+[2],[1]+^; ^+>,[1]; [3],[1],[3],[2]; v>[2] | 9 | 27 | ns |
<+[2],[1]+^; ^+>,[1]; [2],[1],[3]; | 6 | 23 | ns |
<+[2],[1]+^; ^+>,[1]; [2],[1]; v>[1] | 10 | 27 | ns |
<+[2],[1]+^; ^+>,[1]; [2],[1]; v>[1],R | 11 | 29 | ns |
<+[2],[1]+^; >+[3]; [2],[1]; v>[2] | 8 | 25 | ns |
<+[2],[1]+^; >+[3]; [2],[1]; v>[1] | 10 | 28 | ns |
<+[2],[1]+^; >+[3]; [2],[1]; v>[1],R | 11 | 30 | ns |
<+[2],[1]+^; >+[3]; [3],[1]; super | 21 | 41 | ns |
[1],[3]; v<[3] | 4 | 14 | ss |
[1],[3]; v<[3],R | 5 | 17 | ss |
[1],[3]; v<[3],R; v>[2] | 7 | 21 | ss |
[1],[3]; v<[3],R; v>[2],R | 11 | 28 | ss |
>+[1],[3]; v>[2],R | 8 | 22 | ss |
>+[1],[3]; v<[3] | 4 | 16 | ss |
>+[1],[3]; v<[3],R | 5 | 19 | ss |
>+[1],[3]; v<[3],R; v>[2] | 7 | 23 | ss |
>+[1],[3]; v<[3],R; v>[2],R | 11 | 29 | ss |
<+[1],[1]; v>[1] | 7 | 18 | zs |
<+[1],[1]; v>[1],R | 8 | 22 | zs |
<+[1],[1]; v<[3],R; >>; v>[3] | 8 | 23 | zs |
<+[1],[1]; v<[3],R; v>[2] | 7 | 21 | zs |
<+[1],[1]; v<[3],R; v>[2];R | 11 | 28 | zs |
[3],[1]; v>[1] | 7 | 20 | ss |
[3],[1]; v>[1],R | 8 | 24 | ss |
[3],[1]; v<[3],R; v>[2] | 7 | 23 | ss |
[3],[1]; v<[3],R; v>[2],R | 11 | 30 | ss |
[3],[1]; super | 18 | 42 | ss |
[3],[1],[3]; v>[2] | 5 | 17 | sss |
[3],[1],[3]; v>[3] | 6 | 19 | sss |
[3],[1],[3]; >+[1],[3] | 5 | 21 | sss |
[3],[1],[3]; >+[1],[3]; ; v>[2] | 7 | 24 | sss |
[3],[1],[3]; >+[1],[3]; v>[2],R | 11 | 31 | sss |
[3],[1],[3],[2]; v>[2] | 6 | 20 | ssss |
[3]; v>[1] | 6 | 18 | s |
[3]; v>[1],R | 7 | 22 | s |
[3]; v<[3],R; >>; v>[3] | 7 | 23 | s |
[3]; v<[3],R; v>[2] | 6 | 21 | s |
[3]; v<[3],R; v>[2],R | 10 | 29 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; v>[2] | 4 | 23 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2] | 6 | 29 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2],R | 10 | 34 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; v<[3],R; v>[2] | 7 | 31 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; v<[3],R; v>[2],R | 11 | 36 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [3],[1],[3],[2]; v>[2] | 8 | 33 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [3],[1]; v>[1] | 9 | 33 | s |
<+[3]; ^+>,[3]; [3],[1]; v>[1],R | 10 | 35 | s |
>+[3]; <+[1],[3],[1]+> | 4 | 23 | z |
>+[3]; [3],[1]; v>[1] | 8 | 26 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; [3],[1]; v>[2],R | 10 | 31 | z |
>+[3]; ^+>,[1]; [3],[1]; v>[1] | 9 | 30 | z |
>+[3]; ^+>,[3]; [1],[3]; v>[2] | 6 | 27 | z |
>+[3]; ^+>,[3]; [1],[3]; v>[2],R | 10 | 34 | z |
>+[3]; ^+>,[3]; [2],[1]; v>[1] | 9 | 32 | z |
>+[3]; ^+>,[3]; [2],[1]; v>[1],R | 10 | 34 | z |
>+[3]; ^+>,[3]; v<[3],R; v>[2],R | 11 | 36 | z |
v<[3],R; >>; v>[3] | 6 | 19 | ssz |
v<[3],R; v>[2],R | 9 | 25 | ssz |
0
- Injustice Gods Among Us - poradnik do gry
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
- Postacie
- Injustice: Scorpion - Mortal Kombat, nieumarły - Ultimate Edition
- Injustice: Lobo - Czarnian, strzelba - Ultimate Edition
- Injustice: Martian Manhunter - telekineza - Ultimate Edition
- Injustice: Zatanna - magia, uzbrojenie - Ultimate Edition
- Injustice: General Zod - Krypton, broń laserowa - Ultimate Edition
- Injustice: Batgirl - bomby dymne, batarang - Ultimate Edition
- Injustice: Lex Luthor - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Joker - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Batman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Bane - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Raven - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Doomsday - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Flash - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Sinestro - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Aquaman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Solomon Grundy - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Nightwing - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Arrow - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Black Adam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Cyborg - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Deathstroke - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Green Lantern - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Shazam - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Harley Quinn - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Hawkgirl - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Wonder Woman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Killer Frost - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Injustice: Kobieta Kot - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch
- Postacie
- Injustice: Gods Among Us - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.