Icewind Dale: Severed Hand
Aktualizacja:
Forteca jest zrujnowana, aby zbadać jej całość musimy poruszać się między piętrami aby dojść do wszystkich zakamarków poszczególnych poziomów. x - Trap * - chest Uwaga: Część przedmiotów w skrzyniach itp. jest rozmieszczana losowo | |
![]() | |
01 | Entrance / Exit to Main Map |
02 | Larrel's Sending |
03 | Entrance to Severed Hand Fortress |
![]() | |
01 | Entrance / Exit |
02 | Two Handed Sword +2: Hammering |
03 | Entrance / Exit to next level |
04 | Entrance / Exit level up |
05 | Po walce Items : Plate Mail Armour AC0 |
06 | Piece of Broken Machinery |
07 | Light Crossbow of Speed |
![]() | |
01 | Entrance / Exit level down |
02 | Entrance / Exit level up |
03 | Lift level up |
04 | Some God's Lesser Promise Short Sword |
05 | Entrance / Exit level down |
![]() | |
01 | Entrance / Exit level down |
02 | Po walce Items: Bone Kris of Black Ihor |
03 | Great Shield +3 |
04 | Misery's Herald Flail |
05 | Lift level down |
06 | Entrance / Exit level up |
![]() | |
01 | Entrance / Exit level down |
02 | Lethias: |
03 | Sehriya : zezwala na bezpieczny odpoczynek |
04 | Telanis : |
05 | Lehland's Shop Lehland: Opowie nam o wieżach i ich przeznaczeniu |
06 | Entrance to Corellon |
07 | Entrance to Sheverash Tower level I - Kaylessa: Quest: Zabić wojowników w wieży Kayless - Trzeba zabić wszystkich przeciwników aż po sam szczyt wieży, wrócić do Kaylessy, powiedzieć jej o tym ipokonać ją w walce - po walce: Piece of Broken Machinery, Kaylessa's Ring, Boots of Speed level II - przeciwnicy level III - przejście do Labelas Tower (logika wskazuje pozostawienie tej drogi na sam konec zwiedzania labiryntu) , przeciwnicy, biurko level IV (dach) - biurko |
08 | Entrance to Solonor Tower level I - Denaini: Quest: Zabić wszystkich priests w wieży - Trzeba oczyścić całą wieżę z przeciwników i wrócić do Denaini - Items: Edley's Sling, Quest: przynieść Holy Water - Barrel of Holy Water jest w Tower na level IV - Items: Sune's Laurels of Favor Level II - przeciwnicy, 2 skrzynie, Hammer of Sparks +2 Level III - Przeciwnicy - 3 skrzynie - Piece of Broken Machinery, Symbol of Shevarash, Elven Chainmaill of Hand +3 Level IV - 6 skrzyn - Ring of Sanctuary, Symbol of Sehanine Moonbow, Barrel of the Holy Water |
09 | Sehanine Tower - zniszczona bezpowrotnie |
10 | Labelas Tower - tu znajdziemy Larrela ale dostać się tam można tylko przez boczny korytarz i mury obronne z Sheverash Tower Labelas Tower (wejście przez Sheverash Tower) Level II - 3 pojemniki, Diary of Evaine, Dager +2 Level III - Custhantos: bibliotekarz, ma sporą kolekcję książek - Book of Mythals możemy odnieść Orrickowi w Kuldahar, nagroda: Mithran's Cloak Level IV - Larrel: (przemieniony) - nie będzie z nami rozmawiał dopóki nie spełnimy questu Gelaritha Gelarith:Quest: Znaleść 4 brakujące kawałki do Astrolabu (Piece of Broken Machinery) - Powinniśmy je już wszystkie posiadać jeżeli zwiedziliśmy dokładnie poprzednie lokacje Severed Hand. Po uruchomieniu Astrolabu możemy porozmawiać z Larrelem. Jeżeli damy mu Heartstone Gem wyjawi on nam kolejną lokacje do której powinniśmy się udać w naszych poszukiwaniach - Dorn's Deep. Możemy dać mu również Diary of Evaine które znajdziemy w Dorn's Deep (EXP) Koniec Chapter Three |
0
- Icewind Dale - poradnik do gry
- Icewind Dale: Icewind Dale - poradnik do gry
- Icewind Dale: Opis przejścia
- Icewind Dale: Poradnik do gry - Kuldahar Pass
- Icewind Dale: Kuldahar
- Icewind Dale: Vale of Shadows
- Icewind Dale: Temple of the Forgotten God
- Icewind Dale: Dragon's Eye
- Icewind Dale: Severed Hand
- Icewind Dale: Dorn's Deep
- Icewind Dale: Wyrm's Tooth Glacier
- Icewind Dale: Lower Dorn's Deep
- Icewind Dale: Odmienione Easthaven
- Icewind Dale: Opis przejścia
- Icewind Dale: Icewind Dale - poradnik do gry
Komentarze czytelników
krzychu2k7 Konsul
Hehe. Po 10 latach znalazłem mały błąd. Wątpię, żeby ktoś się przejął z ekipy, ale jednak napiszę, choćby dlatego, ze pewnie niejeden zajrzał do poradnika tylko po to, żeby sprawdzić właśnie tą rzecz.
Mianowicie chodzi o Niższą Głębię Dorna (przedostatnia lokacja), konkretnie o "Palace A". Potwory nie pojawiają się w nieskończoność. Wraz ze śmiercią ostatniego...Krzykacza bodajże, przestają się pojawiać.
zanonimizowany1298344 Konsul
Ghereg: cierpi na bóle głowy, można mu pomóc odcinając ją
Można też mu pomóc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.