Icewind Dale: Dorn's Deep
Aktualizacja:
x - Trap * - chest Uwaga: Część przedmiotów w skrzyniach itp. jest rozmieszczana losowo | ||||
![]() | ||||
01 | Entrance / Exit to Main Map | |||
02 | Neo Orog : | |||
03 | Entrance / Exit to Dungeon | |||
![]() | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Org's Cave | |||
03 | Neo Orog's Cave | |||
04 | Ettin's Cave - Container of Razorvine Extract | |||
05 | Bandoth : Sprzedaje czary i Potions - Quest: Przynieść Razorvine Extract - Razorvine Extract jest w Ettin's Cave - W nagrodę dowiadujemy się jak dostać się do dolnych części labiryntu | |||
06 | Entrance / Exit to Next Level | |||
![]() | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Axe of Caged Souls, Heavy Crossbow of Accuracy, Mithral Field Plate Armour +2 | |||
03 | Entrance / Exit to next level | |||
04 | Entrance / Exit to next level (secret doors) Zanim wejdziemy w Secret Doors powinniśmy zwiedzić lokacje do której dostaniemy się przez wyjście (03) | |||
![]() | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Saablic Tan : Quest: Odzyskać badge która jest w posiadaniu szefa potworów w tej lokacji - Zabić Krilag - Nagroda: Saablic tłumaczy nam iż musimy zebrać sześć takich badge i że będą nam potrzebne w przyszłości | |||
03 | Kalabac's Jurnal | |||
04 | Krilag : po walce: Krilag's Badge, Cairn Blade Wracamy z powrotem do poprzedniej lokacji i przechodzimy przez Secret Doors (04) | |||
![]() | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Entrance / Exit to next level Aby otworzyć przejście do następnej lokacji musimy wcisnąć płyty na podłodze w kolejności A, B, C. Po wciśnięciu każdego z przycisków wracamy z powrotem poza obręb koła. Następnie wrócić do poprzedniej lokacji (z dużym okrągłym stołem) i wcisnąć przełącznik (młotek ststuły) na prawo od Secret Doors. Pozwli nam to dostac się do podziemi. Bezpośrednio pod mozaiką jest pokój z maszynerią gdzie znajdziemy Dver's Note. Znajduje się tam również Fireball Trap. | |||
| ||||
![]() | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Norlinor : Ulecza - Quest: Zabić Terikan'a przenosząc jego Soul Jar do Tomb of Jamoth - Będziemy mogli to zrobić dwie lokacje dalej. | |||
03 | Entrance / Exit to Next Level | |||
04 | Po wykonaniu Questu Norlinora: Forge Key, The Celebrants Blade | |||
![]() | ||||
W tej lokacji trzeba wziąć Terikan's Key (02) i wyjść przez wyjście (03) W skrzyniach znajdziemy wiele ciekawych przedmiotów np.: Ring of Aura Transfusion, Heavy Crossbow of Accuracy, Bastard Sword +3:Defender, Large Shield of Strenght +1, Large Shield +1, +4 vs. Missles, War Hammer +3: Life Giver | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Terikan's Key | |||
03 | Entrance / Exit to Next Level | |||
![]() | ||||
W skrzyniach znajdziemy: Two Handed Sword +3:Bane, Mail of Life, Owain's Lullabye, Axe of Caged Souls, Scroll of Monster Summoning III, Blessed Helm of Lathander | ||||
01 | Entrance / Exit | |||
02 | Terikan's Phylactery, Therican's Journal | |||
03 | Journal of Evaine - Możemy go odnieść do Larrela w Severed Hand (dostaniemy za to EXP) | |||
04 | Po znalezieniu Terikan's Phylacetry trzeba ją tutaj przynieść aby zabić Terikana | |||
05 | Wyjście z Dorn's Deep - klucz do niego znajdziemy po wykonaniu misji Norlinora w Forge. | |||
Po zabiciu Terikana wracamy do Norlinora. Forge zostaje oczyszczona, w działającym piecu znajdziemu klucz do wyjścia z Dorn's Deep. Wychodzimy na zewnątrz do Wyrm's Tooth Glacier Koniec Chapter Four | ||||
0
- Icewind Dale - poradnik do gry
- Icewind Dale: Icewind Dale - poradnik do gry
- Icewind Dale: Opis przejścia
- Icewind Dale: Poradnik do gry - Kuldahar Pass
- Icewind Dale: Kuldahar
- Icewind Dale: Vale of Shadows
- Icewind Dale: Temple of the Forgotten God
- Icewind Dale: Dragon's Eye
- Icewind Dale: Severed Hand
- Icewind Dale: Dorn's Deep
- Icewind Dale: Wyrm's Tooth Glacier
- Icewind Dale: Lower Dorn's Deep
- Icewind Dale: Odmienione Easthaven
- Icewind Dale: Opis przejścia
- Icewind Dale: Icewind Dale - poradnik do gry
Komentarze czytelników
krzychu2k7 Konsul
Hehe. Po 10 latach znalazłem mały błąd. Wątpię, żeby ktoś się przejął z ekipy, ale jednak napiszę, choćby dlatego, ze pewnie niejeden zajrzał do poradnika tylko po to, żeby sprawdzić właśnie tą rzecz.
Mianowicie chodzi o Niższą Głębię Dorna (przedostatnia lokacja), konkretnie o "Palace A". Potwory nie pojawiają się w nieskończoność. Wraz ze śmiercią ostatniego...Krzykacza bodajże, przestają się pojawiać.
zanonimizowany1298344 Konsul
Ghereg: cierpi na bóle głowy, można mu pomóc odcinając ją
Można też mu pomóc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.