Hitman Contracts: The Meat King's Party - Opis (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis szczegółowy:

Przebierz się w ciuchy rzeźnika i wyjdź na zewnątrz - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Przebierz się w ciuchy rzeźnika i wyjdź na zewnątrz. Skorzystaj z przełącznika na przyczepie, by zamknąć ciało. W ten sposób uchronisz się przed alarmem, gdyby ktoś sprawdza okolicę.

Wyrzuć broń - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wyrzuć broń. Nie możesz mieć żadnego pistoletu przy sobie. Ruszaj przed wejście do rzeźni. Musisz stanąć przy jednym z goryli, by Cię przeszukał. Gdy skończy i nie znajdzie broni, wejdź przez główne wrota do środka.

Ruszaj do podwójnych drzwi na wprost, oznaczonych literą A i pilnowanych przez strażnika - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Ruszaj do podwójnych drzwi na wprost, oznaczonych literą A i pilnowanych przez strażnika. Przejdź obok niego spokojnie do większej sali. Tutaj skręć w lewo, podchodząc do schodów.

Udaj się nimi na górę i tam wybierz podwójne drzwi z prawej - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Udaj się nimi na górę i tam wybierz podwójne drzwi z prawej. Nim otworzysz kolejne, sprawdź przez dziurkę od klucza, czy znajdujący się w środku człowiek wyszedł z pomieszczenia.

Dopiero wtedy wejdź do środka - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Dopiero wtedy wejdź do środka. Przejdź do pokoju, do którego drogę wskazują zapalone świece. Kobieta nie żyje. Po krótkim przerywniku zabierz dowód rzeczowy. Zadanie z córką powinno zostać zaliczone.

Wróć tą samą trasą do schodów a następnie zejdź nimi na dół - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wróć tą samą trasą do schodów a następnie zejdź nimi na dół. Udaj się korytarzem z lewej (ten z innymi schodami) do końca i otwórz podwójne drzwi. Znajdziesz się na zewnątrz kompleksu, przy samochodach. Zapamiętaj to miejsce, tutaj zakończysz misję. Wejdź w pierwsze drzwi po prawej.

Znajdziesz się w szatni - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Znajdziesz się w szatni. Czym prędzej zmień ciuchy na strój kelnera opium, nim ten prawdziwy wejdzie tutaj i siądzie na ławce. Wyjdź z powrotem na zewnątrz (nie pokazując się mu na oczy!).

Wejdź w kolejne, drugie z kolei drzwi z prawej - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wejdź w kolejne, drugie z kolei drzwi z prawej. Przez przedsionek dostaniesz się do kuchni. Jednak zanim do niej wejdziesz, upewnij się, że główny kucharz wyszedł stąd niosąc kurczaka. Inaczej po prostu wyrzuci Cię z kuchni.

Wejdź do środka i zabierz leżący na stole z prawej nóż kuchenny - The Meat Kings Party - Opis (1) | Misja 2 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wejdź do środka i zabierz leżący na stole z prawej nóż kuchenny. Od razu go schowaj, po czym wyjdź na korytarz przez podwójne drzwi. Skręć w lewo, przechodząc do pomieszczeń oznaczonych literą C. Uważaj by nie spotkać tutaj prawdziwego kelnera opium.

Podobało się?

0

Hitman: Contracts

20 kwietnia 2004

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-07-18
14:24

zanonimizowany476522 Junior

😉

jakoś nie ładuje się reszta tego poradnika, ale cóż. Ja hitmana uwielbiam i jest on moją ulubioną grą. Przeszłam wszystkie poprzednie części na najtrudniejszym poziomie z wynikiem SA. oczywiście lubię sie też bawić w Mass Murder (do Arkulusa), ale cała przyjemność tej gry jest w przechodzeniu jej na sillent assasin. Dlatego na końcu jesteś w pełni usatysfakcjonowany. w HC zaczęlam grać niedawno ale to nie szkodzi bo hitman jest ponadczasowy. problem w tym ze przeszłam tę plansze z anglikami ( po kamczatce chyba) i dalsze plansze mi sie nie ładują, po prostu sie gra wyłącza, mimo iż mam oryginalne płytki. czy komuś się już to zdażyło? co mam zrobić? przeinstałować jeszcze raz grę? a może to mój komp wysiąda juz? a może sterowniki? a może mimo wszystko to płytki są uszkodzone? jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę!!! na pytania do tych częsci, plansz co już przeszlam tez odpowiem.

Komentarz: zanonimizowany476522
2007-12-07
17:29

zanonimizowany383425 Generał

czy za pomocą strzykawki można zatruć jedzenie??

Komentarz: zanonimizowany383425
2014-09-25
08:47

zanonimizowany579358 Senator

W misji Traditions of the Trade można po prostu zabić tego policjanta na basenie i przebrać się w jego strój. Dzięki temu można oszczędzić sobie bieganiny. Ja tam strzykawki nigdy nie używam, bo uśpione postacie dość szybko się budzą. Powinno być tak, że do końca misji pozostają ogłuszone, chyba, że ktoś ich znajdzie i obudzi.
Trochę szkoda, że nie ma większej swobody, bo w gruncie rzeczy musimy grać tak jak przewidzieli twórcy. Coś tam można dodać od siebie, ale często też wynikają z tego głupie sytuacje jak np. w misji Beldingford Manor, gdzie zatrułem beczkę i pośpiesznie się oddaliłem, ale i tak zostałem zdemaskowany, gdy hrabia został otruty, ponieważ nadal byłem w budynku. Nawet jak się przebrałem i zwiałem na strych to zaraz przylecieli strażnicy.
Za słabo też wyjaśnione są cele misji, bo nieraz nie bardzo wiemy co dokładnie robić i po co. Ale ogólnie gra się fajnie. ;P

Komentarz: zanonimizowany579358
2014-09-25
12:29

zanonimizowany579358 Senator

👍

Misję "Masakra w restauracji" można przejść w klasyczny sposób. Na początku biegniemy szybko na tyły restauracji, wspinamy się po drabinie i wchodzimy przez okno do łazienki. Zostawiamy pistolet z tłumikiem i wychodzimy. Potem biegniemy szybko zabić negocjatora Czerwonego Smoka. Sika on do studzienki, więc dusimy go garotą. Bierzemy amulet oraz ubranie, a ciało zrzucamy do studzienki. Idziemy do restauracji, wchodzimy głównym wejściem. Policjant nas przeszuka i zabierze broń jeśli jakąś mamy. Prosimy barmana o klucz do łazienki. Położy go nam na ladzie, bierzemy go i wchodzimy na piętro do WC zabrać broń. Dwaj pozostali negocjatorzy też siedzą na piętrze, rozmawiają ze sobą, więc trzeba szybko wyjąć broń i poczęstować kulką w łeb. Nikogo tam nie ma więc nie powinno być alarmu. Teraz wystarczy zostawić amulet na stole i uciec przez okno łazienki do punktu ewakuacyjnego.
Za przejście misji tym sposobem także można otrzymać rangę "Cichy zabójca".
PS. Coś mi się wydaje, że ta misja inspirowana jest "Ojcem chrzestnym", tam też Michael Corleone zabił dwóch negocjatorów bronią ukrytą w WC. :)

Komentarz: zanonimizowany579358
2015-04-06
10:00

rieper18 Chorąży

kontrakty.. hmm odswiezona wersja 1 czesci ;]

Komentarz: rieper18

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl