Hitman Contracts: Rendezvous in Rotterdam - Opis (1)
Aktualizacja:
Opis szczegółowy:
![]() | Wyjdź z budynku na schody i na ulicy skieruj się w prawo. Biegnij ciągle przed siebie, wyrzucając po drodze broń. Natrafisz na wąskie przejście przy drewnianym płocie pomiędzy budynkami, z lewej strony. |
![]() | Droga ta prowadzi do innej ulicy. Jednak zauważ stojącego przy latarni człowieka. Zajdź go od tyłu i potraktuj Syrigne. Nie musisz chować ciała, zostaw je na miejscu. Zabierz tylko ciuchy i kopertę z pieniędzmi. |
![]() | Ruszaj (możesz biegać w tej misji) w stronę bramy, biegnąc dalej nową ulicą. Tuż przed nią zatrzymaj się i poczekaj, aż zostanie otwarta. Podejdź do stojącego przy niej osiłka i daj mu się przeszukać. |
![]() | Gdy skończy, obejdź budkę z lewej i po niewielkich schodkach przejdź w podwójne drzwi z prawej. To charakterystyczne wejście prowadzi do klubu. Nie idź inną trasa, bo strażnicy mogą się zdenerwować i zacząć strzelać. |
![]() | Będąc w środku przejdź przez kolejne podwójne drzwi na wprost do sali ze stołami. Teraz skieruj się za drzwi z lewej, do pomieszczenia oświetlonego na czerwono. Nie trać czasu na oglądanie tancerek tylko skieruj się do kolejnych drzwi z prawej. |
![]() | Wyjdziesz w pomieszczeniu ze stołami bilardowymi oraz stojącym za barem barmanem. Porozmawiaj z nim, a po krótkim przerywniku wręczy Ci kartę dostępu i każe iść za sobą, co tez uczyń. |
![]() | Trafisz na osiłka, który znowu zechce Cię przeszukać. Pozwól mu, po czym ruszaj za barmanem schodami na piętro. Wejdziecie na balkon okalający salę ze stołami. Wejdziecie w końcu w drzwi po prawej i tam do sąsiedniego pokoju. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany476522 Junior
jakoś nie ładuje się reszta tego poradnika, ale cóż. Ja hitmana uwielbiam i jest on moją ulubioną grą. Przeszłam wszystkie poprzednie części na najtrudniejszym poziomie z wynikiem SA. oczywiście lubię sie też bawić w Mass Murder (do Arkulusa), ale cała przyjemność tej gry jest w przechodzeniu jej na sillent assasin. Dlatego na końcu jesteś w pełni usatysfakcjonowany. w HC zaczęlam grać niedawno ale to nie szkodzi bo hitman jest ponadczasowy. problem w tym ze przeszłam tę plansze z anglikami ( po kamczatce chyba) i dalsze plansze mi sie nie ładują, po prostu sie gra wyłącza, mimo iż mam oryginalne płytki. czy komuś się już to zdażyło? co mam zrobić? przeinstałować jeszcze raz grę? a może to mój komp wysiąda juz? a może sterowniki? a może mimo wszystko to płytki są uszkodzone? jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę!!! na pytania do tych częsci, plansz co już przeszlam tez odpowiem.
zanonimizowany383425 Generał
czy za pomocą strzykawki można zatruć jedzenie??
zanonimizowany579358 Senator
W misji Traditions of the Trade można po prostu zabić tego policjanta na basenie i przebrać się w jego strój. Dzięki temu można oszczędzić sobie bieganiny. Ja tam strzykawki nigdy nie używam, bo uśpione postacie dość szybko się budzą. Powinno być tak, że do końca misji pozostają ogłuszone, chyba, że ktoś ich znajdzie i obudzi.
Trochę szkoda, że nie ma większej swobody, bo w gruncie rzeczy musimy grać tak jak przewidzieli twórcy. Coś tam można dodać od siebie, ale często też wynikają z tego głupie sytuacje jak np. w misji Beldingford Manor, gdzie zatrułem beczkę i pośpiesznie się oddaliłem, ale i tak zostałem zdemaskowany, gdy hrabia został otruty, ponieważ nadal byłem w budynku. Nawet jak się przebrałem i zwiałem na strych to zaraz przylecieli strażnicy.
Za słabo też wyjaśnione są cele misji, bo nieraz nie bardzo wiemy co dokładnie robić i po co. Ale ogólnie gra się fajnie. ;P
zanonimizowany579358 Senator
Misję "Masakra w restauracji" można przejść w klasyczny sposób. Na początku biegniemy szybko na tyły restauracji, wspinamy się po drabinie i wchodzimy przez okno do łazienki. Zostawiamy pistolet z tłumikiem i wychodzimy. Potem biegniemy szybko zabić negocjatora Czerwonego Smoka. Sika on do studzienki, więc dusimy go garotą. Bierzemy amulet oraz ubranie, a ciało zrzucamy do studzienki. Idziemy do restauracji, wchodzimy głównym wejściem. Policjant nas przeszuka i zabierze broń jeśli jakąś mamy. Prosimy barmana o klucz do łazienki. Położy go nam na ladzie, bierzemy go i wchodzimy na piętro do WC zabrać broń. Dwaj pozostali negocjatorzy też siedzą na piętrze, rozmawiają ze sobą, więc trzeba szybko wyjąć broń i poczęstować kulką w łeb. Nikogo tam nie ma więc nie powinno być alarmu. Teraz wystarczy zostawić amulet na stole i uciec przez okno łazienki do punktu ewakuacyjnego.
Za przejście misji tym sposobem także można otrzymać rangę "Cichy zabójca".
PS. Coś mi się wydaje, że ta misja inspirowana jest "Ojcem chrzestnym", tam też Michael Corleone zabił dwóch negocjatorów bronią ukrytą w WC. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.