Hitman Contracts: Deadly Cargo - Opis (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis szczegółowy:

Zaczynasz stojąc w uliczce - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Zaczynasz stojąc w uliczce. Musisz wykonać misje bardzo szybko, jeżeli chcesz zrobić ja według poniższego opisu. Zacznij biec czym prędzej przed siebie, mijając klub striptizu z prawej. Trafisz w okolicę z bramą i budką po prawej stronie. Olej siedzącego w niej policjanta i wejdź za kontener z prawej.

Tam znajduje się skrzynka - odbiornik telewizyjny - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Tam znajduje się skrzynka - odbiornik telewizyjny. Zniszcz ją, by zaraz w okolicy pojawił się policjant. Wyrzuć zawczasu pistolety! Gdy pojawi się policjant, musisz stać tuż przy puszcze, by nie podchodzić do niego (będzie podejrzliwy i obróci się w Twoją stronę).

Zaatakuj go używając Syrigne i zabierz ciuchy - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Zaatakuj go używając Syrigne i zabierz ciuchy. W tym czasie pojawi się informacja, że samochód jest gotowy do wjazdu na statek. Zostaw ciało w tym miejscu i wróć pod budkę obok, za kontenerem.

Przebiegnij obok niej na teren portu i ruszaj prosto przed siebie, mijając ciężarówki z prawej, aż do miejsca z małą budką po lewej - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Przebiegnij obok niej na teren portu i ruszaj prosto przed siebie, mijając ciężarówki z prawej, aż do miejsca z małą budką po lewej. Powinieneś zobaczyć tutaj animacje z samochodem. Wejdź do niej od razu i ubierz znajdujące się w środku ciuchy.

Wyjdź na zewnątrz i udaj się w stronę statku (w prawo po wyjściu z budki) - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i udaj się w stronę statku (w prawo po wyjściu z budki). Biegnij aż do dwójki stojących przy bramie oprychów. Dopiero przy nich zwolnij i podejdź do tego z prawej, by Cię przeszukał. Tutaj powinieneś zobaczysz filmik z uzbrajaną bombą.

Omiń oprychów i odejdź od nich, by zacząć biec dalej - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Omiń oprychów i odejdź od nich, by zacząć biec dalej. Musisz wejść pomiędzy magazyny, w lewo. Drugi z kolei magazyn (na mapie, tutaj będzie pierwszym z lewej) kryje w sobie przebranie. Skręcając w lewo znajdziesz drzwi do środka.

Przejdź przez ciemne pomieszczenie do głównej sali i udaj się do rogu na prawo od wejścia - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Przejdź przez ciemne pomieszczenie do głównej sali i udaj się do rogu na prawo od wejścia. Tam znajdziesz schody prowadzące na piętro. Na pudłach leżą ciuchy oprycha. Przebierz się i wracaj na dół.

Wyjdź z magazynu tą sama drogą, jaką się tu dostałeś - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wyjdź z magazynu tą sama drogą, jaką się tu dostałeś. Biegnij w stronę statku. Musisz uważać na człowieka stojącego przy rampie. Idź powoli przed siebie, nie zatrzymując po drodze. Nie pozwól mu iść za Tobą - jeśli stanie na rampie, nie wyjdziesz spokojnie ze statku.

Po wejściu na statek skręć w prawo - Deadly Cargo - Opis (1) | Misja 6 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Po wejściu na statek skręć w prawo. Musisz udać się tą trasą do końca. Tam zauważysz drabinę na nadbudówce. Wespnij się po niej na górę, uważając na patrolującego teren (zgodnie ze wskazówkami zegara) oprycha.

Podobało się?

0

Hitman: Contracts

20 kwietnia 2004

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-07-18
14:24

zanonimizowany476522 Junior

😉

jakoś nie ładuje się reszta tego poradnika, ale cóż. Ja hitmana uwielbiam i jest on moją ulubioną grą. Przeszłam wszystkie poprzednie części na najtrudniejszym poziomie z wynikiem SA. oczywiście lubię sie też bawić w Mass Murder (do Arkulusa), ale cała przyjemność tej gry jest w przechodzeniu jej na sillent assasin. Dlatego na końcu jesteś w pełni usatysfakcjonowany. w HC zaczęlam grać niedawno ale to nie szkodzi bo hitman jest ponadczasowy. problem w tym ze przeszłam tę plansze z anglikami ( po kamczatce chyba) i dalsze plansze mi sie nie ładują, po prostu sie gra wyłącza, mimo iż mam oryginalne płytki. czy komuś się już to zdażyło? co mam zrobić? przeinstałować jeszcze raz grę? a może to mój komp wysiąda juz? a może sterowniki? a może mimo wszystko to płytki są uszkodzone? jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę!!! na pytania do tych częsci, plansz co już przeszlam tez odpowiem.

Komentarz: zanonimizowany476522
2007-12-07
17:29

zanonimizowany383425 Generał

czy za pomocą strzykawki można zatruć jedzenie??

Komentarz: zanonimizowany383425
2014-09-25
08:47

zanonimizowany579358 Senator

W misji Traditions of the Trade można po prostu zabić tego policjanta na basenie i przebrać się w jego strój. Dzięki temu można oszczędzić sobie bieganiny. Ja tam strzykawki nigdy nie używam, bo uśpione postacie dość szybko się budzą. Powinno być tak, że do końca misji pozostają ogłuszone, chyba, że ktoś ich znajdzie i obudzi.
Trochę szkoda, że nie ma większej swobody, bo w gruncie rzeczy musimy grać tak jak przewidzieli twórcy. Coś tam można dodać od siebie, ale często też wynikają z tego głupie sytuacje jak np. w misji Beldingford Manor, gdzie zatrułem beczkę i pośpiesznie się oddaliłem, ale i tak zostałem zdemaskowany, gdy hrabia został otruty, ponieważ nadal byłem w budynku. Nawet jak się przebrałem i zwiałem na strych to zaraz przylecieli strażnicy.
Za słabo też wyjaśnione są cele misji, bo nieraz nie bardzo wiemy co dokładnie robić i po co. Ale ogólnie gra się fajnie. ;P

Komentarz: zanonimizowany579358
2014-09-25
12:29

zanonimizowany579358 Senator

👍

Misję "Masakra w restauracji" można przejść w klasyczny sposób. Na początku biegniemy szybko na tyły restauracji, wspinamy się po drabinie i wchodzimy przez okno do łazienki. Zostawiamy pistolet z tłumikiem i wychodzimy. Potem biegniemy szybko zabić negocjatora Czerwonego Smoka. Sika on do studzienki, więc dusimy go garotą. Bierzemy amulet oraz ubranie, a ciało zrzucamy do studzienki. Idziemy do restauracji, wchodzimy głównym wejściem. Policjant nas przeszuka i zabierze broń jeśli jakąś mamy. Prosimy barmana o klucz do łazienki. Położy go nam na ladzie, bierzemy go i wchodzimy na piętro do WC zabrać broń. Dwaj pozostali negocjatorzy też siedzą na piętrze, rozmawiają ze sobą, więc trzeba szybko wyjąć broń i poczęstować kulką w łeb. Nikogo tam nie ma więc nie powinno być alarmu. Teraz wystarczy zostawić amulet na stole i uciec przez okno łazienki do punktu ewakuacyjnego.
Za przejście misji tym sposobem także można otrzymać rangę "Cichy zabójca".
PS. Coś mi się wydaje, że ta misja inspirowana jest "Ojcem chrzestnym", tam też Michael Corleone zabił dwóch negocjatorów bronią ukrytą w WC. :)

Komentarz: zanonimizowany579358
2015-04-06
10:00

rieper18 Chorąży

kontrakty.. hmm odswiezona wersja 1 czesci ;]

Komentarz: rieper18

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl