Hitman Contracts: Beldingford Manor - Opis (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Tam też znajduje się stajnia - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Tam też znajduje się stajnia. Pamiętaj, że musisz chodzić a nie biegać! Omijaj strażników i nie zbliżaj się do nich, a nie rozpoznają Cię. W końcu zobaczysz wejście do stodoły (od dziedzińca). Jednak nie korzystaj z niego.

Obejdź za to budynek od lewej strony - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Obejdź za to budynek od lewej strony. Na tyłach znajdziesz inne wejście (to obok anteny satelitarnej, zaraz do niej wrócisz). Wejdź do pierwszej sali i przejdź przez podwójne drzwi.

W korytarzu skręć w drzwi z lewej - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

W korytarzu skręć w drzwi z lewej. Znajdziesz się w składziku. Zabierz leżący na półce trujący specyfik (ale nie wyrzucaj broni z rąk). Poczekaj tutaj, aż do składziku wejdzie chłopiec stajenny. Będzie szukał łopaty.

Pozwól mu wyjść i utrzymując bezpieczną odległość wróć z nim do pierwszej sali - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Pozwól mu wyjść i utrzymując bezpieczną odległość wróć z nim do pierwszej sali. Poczekaj aż ten wyjdzie po schodach na górę, po czym wlej truciznę do wody. Zatrujesz w ten sposób konie. Wyrzuć z rąk karnister i zabierz z powrotem broń.

Wyjdź na zewnątrz, do anteny satelitarnej - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz, do anteny satelitarnej. Upewnij się, że okolica jest czysta, po czym zniszcz ją. Trójka strażników (z pokoju naprzeciwko składziku) wyjdzie sprawdzić, co się stało z ich telewizorem.

Ty wróć do środka i pozwól im wyjść na zewnątrz, po czym ruszaj do pokoju, w którym się znajdowali - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Ty wróć do środka i pozwól im wyjść na zewnątrz, po czym ruszaj do pokoju, w którym się znajdowali. Na ścianie znajdziesz zawieszony klucz do stajni. Zabierz go ze sobą i wyjdź na korytarz, uważając na biegającego po okolicy stajennego chłopca.

Przejdź w prawo do głównej części stodoły i potem w drzwi po prawej (za drabiną) do stajni - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Przejdź w prawo do głównej części stodoły i potem w drzwi po prawej (za drabiną) do stajni. Upewnij się, że chłopiec stajenny z nich wybiegł, po czym wejdź do środka. W końcu stajni, po prawej stronie, znajdziesz zamkniętego człowieka. Otwórz bramę i porozmawiaj z nim.

Po krótkim przerywniku nie pozostanie Ci już nic innego, jak ulotnić się z okolicy - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Po krótkim przerywniku nie pozostanie Ci już nic innego, jak ulotnić się z okolicy. Uważając na strażników wyjdź głównym wyjściem ze stodoły i na dziedzińcu skręć w lewo, na schodki widoczne w oddali.

Przez kort tenisowy wejdziesz w okolicę labiryntu - Beldingford Manor - Opis (3) | Misja 4 w Hitman Kontrakty - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Przez kort tenisowy wejdziesz w okolicę labiryntu. Przejdź od razu do ogrodu, który znasz z początku misji i dalej nie bacząc na strażników powoli idź w stronę pontonu czekającego za ruinami. Gdy się tam znajdziesz, misja dobiegnie końca.

Gratuluję!

Przeszedłeś czwartą misję na poziomie trudności Professional

zdobywając odznaczenie Silent Assasin .

Podobało się?

0

Hitman: Contracts

20 kwietnia 2004

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-07-18
14:24

zanonimizowany476522 Junior

😉

jakoś nie ładuje się reszta tego poradnika, ale cóż. Ja hitmana uwielbiam i jest on moją ulubioną grą. Przeszłam wszystkie poprzednie części na najtrudniejszym poziomie z wynikiem SA. oczywiście lubię sie też bawić w Mass Murder (do Arkulusa), ale cała przyjemność tej gry jest w przechodzeniu jej na sillent assasin. Dlatego na końcu jesteś w pełni usatysfakcjonowany. w HC zaczęlam grać niedawno ale to nie szkodzi bo hitman jest ponadczasowy. problem w tym ze przeszłam tę plansze z anglikami ( po kamczatce chyba) i dalsze plansze mi sie nie ładują, po prostu sie gra wyłącza, mimo iż mam oryginalne płytki. czy komuś się już to zdażyło? co mam zrobić? przeinstałować jeszcze raz grę? a może to mój komp wysiąda juz? a może sterowniki? a może mimo wszystko to płytki są uszkodzone? jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę!!! na pytania do tych częsci, plansz co już przeszlam tez odpowiem.

Komentarz: zanonimizowany476522
2007-12-07
17:29

zanonimizowany383425 Generał

czy za pomocą strzykawki można zatruć jedzenie??

Komentarz: zanonimizowany383425
2014-09-25
08:47

zanonimizowany579358 Senator

W misji Traditions of the Trade można po prostu zabić tego policjanta na basenie i przebrać się w jego strój. Dzięki temu można oszczędzić sobie bieganiny. Ja tam strzykawki nigdy nie używam, bo uśpione postacie dość szybko się budzą. Powinno być tak, że do końca misji pozostają ogłuszone, chyba, że ktoś ich znajdzie i obudzi.
Trochę szkoda, że nie ma większej swobody, bo w gruncie rzeczy musimy grać tak jak przewidzieli twórcy. Coś tam można dodać od siebie, ale często też wynikają z tego głupie sytuacje jak np. w misji Beldingford Manor, gdzie zatrułem beczkę i pośpiesznie się oddaliłem, ale i tak zostałem zdemaskowany, gdy hrabia został otruty, ponieważ nadal byłem w budynku. Nawet jak się przebrałem i zwiałem na strych to zaraz przylecieli strażnicy.
Za słabo też wyjaśnione są cele misji, bo nieraz nie bardzo wiemy co dokładnie robić i po co. Ale ogólnie gra się fajnie. ;P

Komentarz: zanonimizowany579358
2014-09-25
12:29

zanonimizowany579358 Senator

👍

Misję "Masakra w restauracji" można przejść w klasyczny sposób. Na początku biegniemy szybko na tyły restauracji, wspinamy się po drabinie i wchodzimy przez okno do łazienki. Zostawiamy pistolet z tłumikiem i wychodzimy. Potem biegniemy szybko zabić negocjatora Czerwonego Smoka. Sika on do studzienki, więc dusimy go garotą. Bierzemy amulet oraz ubranie, a ciało zrzucamy do studzienki. Idziemy do restauracji, wchodzimy głównym wejściem. Policjant nas przeszuka i zabierze broń jeśli jakąś mamy. Prosimy barmana o klucz do łazienki. Położy go nam na ladzie, bierzemy go i wchodzimy na piętro do WC zabrać broń. Dwaj pozostali negocjatorzy też siedzą na piętrze, rozmawiają ze sobą, więc trzeba szybko wyjąć broń i poczęstować kulką w łeb. Nikogo tam nie ma więc nie powinno być alarmu. Teraz wystarczy zostawić amulet na stole i uciec przez okno łazienki do punktu ewakuacyjnego.
Za przejście misji tym sposobem także można otrzymać rangę "Cichy zabójca".
PS. Coś mi się wydaje, że ta misja inspirowana jest "Ojcem chrzestnym", tam też Michael Corleone zabił dwóch negocjatorów bronią ukrytą w WC. :)

Komentarz: zanonimizowany579358
2015-04-06
10:00

rieper18 Chorąży

kontrakty.. hmm odswiezona wersja 1 czesci ;]

Komentarz: rieper18

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl