Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po dotarciu do drugiego komina zaatakują Cię madzy. Załatw ich chowając się za osłonami i posiłkując miksturami. Nieco dalej, pomiędzy przejściem do ostatniego, trzeciego komina, ukryta jest kolejna znajdźka.
![]() | PROROK CODZIENNY #7: ukryty pomiędzy drugim a trzecim wielkim kominem w etapie "Magia to potęga". Dotrzesz tam mniej więcej w połowie poziomu. |
![]() | ![]() |
Pod trzecim kominem znów natkniemy się na zombie. Przebiegnij obok nich i skieruj się w stronę kolejnych zabudowań.
![]() | ![]() |
Tam czeka Cię sporo starć z dużą liczbą przeciwników. Podczas wymiany czarów, chowaj się za osłonami i koniecznie stosuj mikstury (w tym płyn wybuchający).
![]() | ![]() |
Wewnątrz wielkiej hali zaatakują Cię pająki. Czarodzieje będą dopiero na piętrze. Pozbądź się ich, zgarnij kolejny przedmiot i skieruj się schodami do wyjścia.
![]() | ŻONGLER #6: ukryty na piętrze wielkiej hali, do której dotrzesz wcześniej przechodząc pod trzema wielkimi kominami (miejsce wcześniej odwiedzone podczas etapu "Opuszczona stacja"). |
![]() | ![]() |
Po opuszczeniu budynku i wydostaniu się na zewnątrz szykuj się na kolejną serię starć. Na placu przed halą zaatakują Cię czarodzieje (w okolicy będą zasłony, z których można skorzystać).
Nieco dalej, gdzie wcześniej uwalniałeś pierwszego mugola (podczas etapu "Opuszczona stacja") zaatakują Cię dementorzy.
![]() | ![]() |
Załatwiając ich przejdź do bramy wyjściowej i przejdź ścieżką. W ten sposób natkniesz się na zaporę z kamieni. Aby ją zniszczyć, potrzebujesz ostatnie zaklęcie.
![]() | ![]() |
Zdobędziesz go wracając się do miejsca, gdzie przed momentem walczyłeś z dementorami (wcześniej pokonując kolejnych magów). Zlokalizowany jest tam zniszczony budynek - obejdź go i wejdź do jego wnętrza. Znajdziesz tam księgę. Podnosząc ją otrzymasz dostęp do ostatniego czaru.
CONFRINGO: najsilniejsze zaklęcie. Jego rzucanie wymaga chwili naładowania, ale zdecydowanie warto z niego korzystać. Trafiając przeciwnika, ten ginie na miejscu. Poza tym, jego działanie jest obszarowe, więc jeśli w grupie znajduje się więcej jak jeden przeciwnik, wszyscy zginą. Stosujemy na średni i daleki dystans.
![]() | ![]() |
Po powrocie do zapory z kamieni, niszczymy ją i kontynuujemy przygodę. W ten sposób docieramy do bijącej wierzby. Aby ominąć ją nie zostając trafionym, wystarczy zaatakować ją nowo zdobytym zaklęciem, wywołując w ten sposób jej atak. Gdy ten się zakończy, przebiegamy obok niej nim zdoła zareagować.
Zaatakowany tam zostaniesz również przez małe, niebieskie, uciążliwe stworki. Pamiętaj by wykończyć je przy wsparciu mikstury bahanocyd. A, i nie zapomnij o kolejnym przedmiocie.
![]() | POTTERWARTA #7: ukryta niemal na ścieżce, zaraz za ostatnią bijącą wierzbą podczas etapu "Zemsta goblina". Nieco dalej dochodzi do odejścia Rona w trakcie scenki przerywnikowej, poczym przechodzić będziesz obok tego miejsca po raz drugi. |
![]() | Na końcu drogi znajdować się będzie mały mostek, pokonaj go by załączyła się scenka przerywnikowa. |
![]() | ![]() |
Po jej zakończeniu czeka Cię wycieczka z powrotem. Tym razem musisz dotrzeć do drugiego wielkiego komina. Tuż za bijącą wierzbą zaatakują Cie pająki, a nieco dalej magowie (tych na wzgórzach atakuj stosując zaklęcie confundus).
![]() | ![]() |
Po dotarciu na teren stacji przeciwników będzie nieco mniej, ale nadal będą się pojawiać i musisz być na nich gotów (wewnątrz wielkiej hali nikt Cię nie zaatakuje).
![]() | ![]() |
Sytuacja ulegnie jednak zmianie po jej opuszczeniu. Tu zaczają się przeciwnicy. Załatw ich i pobiegnij w kierunku kominów.
![]() | Po dotarciu do drugiego zagadaj do Hermiony i zakończ w ten sposób etap. |
0
- Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Siedmiu Potterów
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Wesele
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Kryjówka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opowieść Stworka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (6)- Ruiny
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (7)- Ciemne jaskinie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (10)- Areszt w Ministerstwie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (11)- Akromantula
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (12)- Kamieniołom
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dolina Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (14)- Obóz szmalcowaników
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (15)- Mglista dolina
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (16)- Ulice doliny Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Szmalcownicy
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dwór Malfoya
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
qwerty91 Chorąży
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #10 -do zdobycia jedynie w trakcie misji "Dolina Godryka", schodząc główną drogą w dół (mniej więcej w połowie drogi do cmentarza) po lewej stronie w domu na zakręcie drzwi drewniane są otwierane-wewnątrz pokoju jest Insygnium nr10 : p
zanonimizowany698383 Centurion
Poradnik dobry ale gra niezbyt...
qqqqqq Generał
Chory Portier i jego drużyna okrągłego stołu znowu ratuje świat... Tylko u nas...
carmen20 Junior
POMOCY!! Może to i głupie ale utknęłam w czwartej misji w kuchni Syriusza. Otóż gyd pokonam pierwszą część Bahanków i nadlatują inne o lecę po ten bahanocyd i tamte Bahanki znikają i jestem uwięziona w tej kuchni. Raz, na początku, udało mi się wyeliminować wszystkie bahanki w kuchni, po czym poszłam po te hasło potter warty i chciałam się udać na górę do pokoju ale żadne drzwi się nie otwierały a dalsze przejście po schodach było zablokowane. Czy ktoś ma jakąś poradę? Z góry dziękuje! :-)
P.S. Byłabym wdzięczna jeśli moglibyście swoje rady przesyłać mi na meila: [email protected]
Jeszcze raz dziękuje!
askajoanna Junior
carmen20 tak samo jak poprzedniczka wcale nie mogę wyjść z tego przeklętego pokoju zabije te latajace gdy a dzwi nie chcą się otworzyć , pomóżcie
zanonimizowany938491 Junior
Witam jesli ktos to w ogóle czyta i mi łaskawie odpowie,otóż jestem na ruinach chyba wszystkich szmalcowników ubiłam,dotarłam do obozu jest tam 4 osoby które mam chronic tylko nie mam przed kim,zebrałam insygnie i zonglera ,obleciałam wszystko dookoła i nie wiem co dalej jak puszczam zaklecie czterech stron świata pokazuje mi na środku obozu staje tam i nic sie nie dzieje wydaje mi się ze trzeba cos keszcze zebrac tylko nie wiem co jesli ktos może prosze mi odpowiedziec
a co do carmen20 w kuchni tez utknełam,trzeba wyjsc z kuchni stanąc gdzies dalej od miejsca gdzie jest bahanocyd do zebrania i te latające znowu sie pojawia rzucac w nie ile wlezie bez przerwy trzeba troche się ruszac póxniej na górze to samo uciekałam z kąta w kąt zbierałąm bahanocyt czy jak to ma i rzucałam w bahanki i tak do skutku jak cos to powodzenia jesli jeszcze grasz
bede wdzięczna za odp.
pozdrawiam
zanonimizowany956340 Junior
Mam pewien problem. W pewnym sensie utknęłam w kamieniołomie, ponieważ zabiłam tych dwóch kolesi na początku i nikt więcej nie chce mi się pokazać. Próbowałam wszystkiego, od prób wspięcia się na kamienie po desperackie rzucanie beczkami. Proszę, powiedzcie co mam zrobić...
WillTreaty Junior
POTTERWARTA #8: Jesli prawa strona ulicy dla autora poradnika to lewa to radzę nie jeździć samochodem, chyba ze w Anglii mieszkasz :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



























