Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (11)- Akromantula
Aktualizacja:
Konfrontacja (11): Akromantula
![]() | ![]() |
W trakcie pokonywania tego etapu staniesz przed zadaniem wyswobodzenia trzech więźniów. Po przejęciu kontroli nad bohaterem udaj się przed siebie i skręć w ścieżkę po lewej stronie. Zaatakują Cię tam pająki. Będziesz mógł również odbić w odnogę po lewej, gdzie znajdziesz walizkę.
![]() | PROROK CODZIENNY #8: możliwy do zdobycia już na samym początku konfrontacji "Akromantula". Znajdziesz go w walizce leżącej w lewej odnodze pierwszej ścieżki prowadzącej w dół zniesienia (zostaniesz tam zaatakowany przez pierwsze pająki). |
![]() | ![]() |
Schodząc na sam dół ścieżką, natkniesz się na pierwszego w potrzebie - uwolnij go i podążaj dalej w prawą stronę.
![]() | ![]() |
W ten sposób dotrzesz do jaskini, gdzie zaatakowany zostaniesz przez samotnego maga. Pozbądź się go, podnieś znajdźkę i wyjdź na zewnątrz po drugiej stronie.
![]() | ŻONGLER #7: wejść w jego posiadanie można podczas pokonywania konfrontacji "Akromantula". Ukryty został w walizce w pierwszej jaskini, do której trafisz (zaraz po uwolnieniu pierwszego więźnia). |
![]() | ![]() |
Podążając wąską ścieżką dalej dotrzesz do miejsca z wielkimi drzewami. Zostaniesz tam zaatakowany przez większą liczbę przeciwników. Po lewej stronie natkniesz się również na drugiego więźnia.
![]() | ![]() |
Przechodząc pomiędzy drzewami, dotrzesz do naturalnego tunelu gdzie zaatakują Cię pająki. Zwalcz je i przejdź do ich legowiska na końcu. To tam ukryty jest ostatni z trzech więźniów. Uwolnij go i zakończ etap.
0
- Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Siedmiu Potterów
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Wesele
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Kryjówka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opowieść Stworka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (6)- Ruiny
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (7)- Ciemne jaskinie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (10)- Areszt w Ministerstwie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (11)- Akromantula
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (12)- Kamieniołom
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dolina Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (14)- Obóz szmalcowaników
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (15)- Mglista dolina
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (16)- Ulice doliny Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Szmalcownicy
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dwór Malfoya
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
qwerty91 Chorąży
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #10 -do zdobycia jedynie w trakcie misji "Dolina Godryka", schodząc główną drogą w dół (mniej więcej w połowie drogi do cmentarza) po lewej stronie w domu na zakręcie drzwi drewniane są otwierane-wewnątrz pokoju jest Insygnium nr10 : p
zanonimizowany698383 Centurion
Poradnik dobry ale gra niezbyt...
qqqqqq Generał
Chory Portier i jego drużyna okrągłego stołu znowu ratuje świat... Tylko u nas...
carmen20 Junior
POMOCY!! Może to i głupie ale utknęłam w czwartej misji w kuchni Syriusza. Otóż gyd pokonam pierwszą część Bahanków i nadlatują inne o lecę po ten bahanocyd i tamte Bahanki znikają i jestem uwięziona w tej kuchni. Raz, na początku, udało mi się wyeliminować wszystkie bahanki w kuchni, po czym poszłam po te hasło potter warty i chciałam się udać na górę do pokoju ale żadne drzwi się nie otwierały a dalsze przejście po schodach było zablokowane. Czy ktoś ma jakąś poradę? Z góry dziękuje! :-)
P.S. Byłabym wdzięczna jeśli moglibyście swoje rady przesyłać mi na meila: [email protected]
Jeszcze raz dziękuje!
askajoanna Junior
carmen20 tak samo jak poprzedniczka wcale nie mogę wyjść z tego przeklętego pokoju zabije te latajace gdy a dzwi nie chcą się otworzyć , pomóżcie
zanonimizowany938491 Junior
Witam jesli ktos to w ogóle czyta i mi łaskawie odpowie,otóż jestem na ruinach chyba wszystkich szmalcowników ubiłam,dotarłam do obozu jest tam 4 osoby które mam chronic tylko nie mam przed kim,zebrałam insygnie i zonglera ,obleciałam wszystko dookoła i nie wiem co dalej jak puszczam zaklecie czterech stron świata pokazuje mi na środku obozu staje tam i nic sie nie dzieje wydaje mi się ze trzeba cos keszcze zebrac tylko nie wiem co jesli ktos może prosze mi odpowiedziec
a co do carmen20 w kuchni tez utknełam,trzeba wyjsc z kuchni stanąc gdzies dalej od miejsca gdzie jest bahanocyd do zebrania i te latające znowu sie pojawia rzucac w nie ile wlezie bez przerwy trzeba troche się ruszac póxniej na górze to samo uciekałam z kąta w kąt zbierałąm bahanocyt czy jak to ma i rzucałam w bahanki i tak do skutku jak cos to powodzenia jesli jeszcze grasz
bede wdzięczna za odp.
pozdrawiam
zanonimizowany956340 Junior
Mam pewien problem. W pewnym sensie utknęłam w kamieniołomie, ponieważ zabiłam tych dwóch kolesi na początku i nikt więcej nie chce mi się pokazać. Próbowałam wszystkiego, od prób wspięcia się na kamienie po desperackie rzucanie beczkami. Proszę, powiedzcie co mam zrobić...
WillTreaty Junior
POTTERWARTA #8: Jesli prawa strona ulicy dla autora poradnika to lewa to radzę nie jeździć samochodem, chyba ze w Anglii mieszkasz :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












