Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja
Aktualizacja:
Konfrontacje (5): Porzucona podstacja
![]() | ![]() |
Jeśli wybór padnie na "Porzuconą stację", etap rozpoczniesz przed zrujnowaną elektrownią. Przejdź przez zardzewiałą bramę i skręć w lewo, w kierunku zbiornika.
![]() | ![]() |
Tuż za nim zaatakują Cię pierwsi oponenci. Nie będzie ich wielu. Dokonaj eksterminacji i uwolnij pierwszego z pięciu pojmanych. Dalsza droga prowadzić będzie w prawo, przez zniszczoną siatkę, w kierunku głównego budynku. Nim się jednak tam udasz, przejdź do miejsca tuż za odblokowanym człowiekiem.
![]() | SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #1: do zebrania podczas konfrontacji "Opuszczona stacja", tuż za pierwszym wyswobodzonym człowiekiem. W niemal kompletnie zniszczonym budynku, pod ścianą z oknem. |
![]() | ![]() |
Przechodząc przez siatkę zaatakują Cię kolejni nieprzyjaciele. Tym razem będziesz jednak mógł skorzystać z pobliskich osłon.
W trakcie tego etapu natkniesz się również na nowe rodzaje mikstur: płyn wybuchowy, gaz duszący i Peruwiański Proszek Natychmiastowej Ciemności. Płyn wybuchowy po wyrzuceniu spowoduje eksplozję i natychmiast zabije trafionych oponentów, a dwie pozostałe buteleczki posiadają identyczne właściwości - uniemożliwiają podejmowanie jakichkolwiek akcji przeciwnikom.
Eliminując wszystkich przejdź w stronę budynku i wejdź do jego wnętrza od prawej strony, przez wyrwę w ścianie. Następnie skieruj się metalowymi schodami na kładkę.
![]() | ![]() |
Będąc na górze zastaniesz zaatakowany. Na początku przeciwnicy (spora ich liczba) pojawią się na dole i stamtąd prowadzić będą ostrzał. Nieco później zmaterializują się również na górze, obok Ciebie. Pamiętaj, że możesz korzystać z pobliskich osłony wykonanych z pionowych blach.
![]() | POTTERWARTA #2: do zdobycia podczas konfrontacji "Opuszczona stacja". Niedaleko drugiego człowieka, które należy wyswobodzić. W walizce na piętrze (metalowa kładka) w głównym budynku. |
![]() | ![]() |
Po wyeliminowaniu zagrożenia korzystamy ze schodów i schodzimy do miejsca, gdzie przed momentem grasowali wrogowie. Natkniesz się tam na człowieka, którego należy uwolnić. Gdy to uczynisz, wyjdź na zewnątrz i przygotuj się na kolejne starcie.
Przeciwników będzie tylko kilku, ale nie będziesz posiadał osłon, z których można by skorzystać (pamiętaj za to o możliwości użycia mikstur ofensywnych).
![]() | ![]() |
Dalsza droga prowadzi w prawo, w kierunku oddalonych kominów. W trakcie pokonywania ścieżki pomiędzy pagórkami, zaatakuje Cię kilku śmiałków.
![]() | ![]() |
Po dotarciu pod pierwszy komin, zmierzysz się z dementorami. Walka z nimi jest niezwykle łatwa, wystarczy bowiem wciskać przycisk R.
Zażegnawszy niebezpieczeństwo, podejdź do kolejnego więźnia i uwolnij go, by móc skierować się do następnych.
![]() | ![]() |
Ci znajdować się będą pod drugim, sąsiednim kominem. Przejdź tam omijając siatkę i przygotuj się na nieco większe starcie (w okolicy nie będzie osłon). Zabijając wszystkich będzie wstanie bez przeszkód wyswobodzić ostatnich dwóch mugoli będących w potrzebie i zakończyć w ten sposób etap.
0
- Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Siedmiu Potterów
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Wesele
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Kryjówka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opowieść Stworka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (6)- Ruiny
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (7)- Ciemne jaskinie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (10)- Areszt w Ministerstwie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (11)- Akromantula
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (12)- Kamieniołom
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dolina Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (14)- Obóz szmalcowaników
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (15)- Mglista dolina
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (16)- Ulice doliny Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Szmalcownicy
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dwór Malfoya
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
qwerty91 Chorąży
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #10 -do zdobycia jedynie w trakcie misji "Dolina Godryka", schodząc główną drogą w dół (mniej więcej w połowie drogi do cmentarza) po lewej stronie w domu na zakręcie drzwi drewniane są otwierane-wewnątrz pokoju jest Insygnium nr10 : p
zanonimizowany698383 Centurion
Poradnik dobry ale gra niezbyt...
qqqqqq Generał
Chory Portier i jego drużyna okrągłego stołu znowu ratuje świat... Tylko u nas...
carmen20 Junior
POMOCY!! Może to i głupie ale utknęłam w czwartej misji w kuchni Syriusza. Otóż gyd pokonam pierwszą część Bahanków i nadlatują inne o lecę po ten bahanocyd i tamte Bahanki znikają i jestem uwięziona w tej kuchni. Raz, na początku, udało mi się wyeliminować wszystkie bahanki w kuchni, po czym poszłam po te hasło potter warty i chciałam się udać na górę do pokoju ale żadne drzwi się nie otwierały a dalsze przejście po schodach było zablokowane. Czy ktoś ma jakąś poradę? Z góry dziękuje! :-)
P.S. Byłabym wdzięczna jeśli moglibyście swoje rady przesyłać mi na meila: [email protected]
Jeszcze raz dziękuje!
askajoanna Junior
carmen20 tak samo jak poprzedniczka wcale nie mogę wyjść z tego przeklętego pokoju zabije te latajace gdy a dzwi nie chcą się otworzyć , pomóżcie
zanonimizowany938491 Junior
Witam jesli ktos to w ogóle czyta i mi łaskawie odpowie,otóż jestem na ruinach chyba wszystkich szmalcowników ubiłam,dotarłam do obozu jest tam 4 osoby które mam chronic tylko nie mam przed kim,zebrałam insygnie i zonglera ,obleciałam wszystko dookoła i nie wiem co dalej jak puszczam zaklecie czterech stron świata pokazuje mi na środku obozu staje tam i nic sie nie dzieje wydaje mi się ze trzeba cos keszcze zebrac tylko nie wiem co jesli ktos może prosze mi odpowiedziec
a co do carmen20 w kuchni tez utknełam,trzeba wyjsc z kuchni stanąc gdzies dalej od miejsca gdzie jest bahanocyd do zebrania i te latające znowu sie pojawia rzucac w nie ile wlezie bez przerwy trzeba troche się ruszac póxniej na górze to samo uciekałam z kąta w kąt zbierałąm bahanocyt czy jak to ma i rzucałam w bahanki i tak do skutku jak cos to powodzenia jesli jeszcze grasz
bede wdzięczna za odp.
pozdrawiam
zanonimizowany956340 Junior
Mam pewien problem. W pewnym sensie utknęłam w kamieniołomie, ponieważ zabiłam tych dwóch kolesi na początku i nikt więcej nie chce mi się pokazać. Próbowałam wszystkiego, od prób wspięcia się na kamienie po desperackie rzucanie beczkami. Proszę, powiedzcie co mam zrobić...
WillTreaty Junior
POTTERWARTA #8: Jesli prawa strona ulicy dla autora poradnika to lewa to radzę nie jeździć samochodem, chyba ze w Anglii mieszkasz :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















