Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (1)
Aktualizacja:
Misja 9: Zemsta goblina
![]() | ![]() |
Przejmując kontrolę nad bohaterem skieruj się przed siebie, a po krótkiej scence podążaj za dwoma zbiegami.
![]() | ![]() |
Krocząc jedyną ścieżką trafisz do lasu, gdzie zaatakują Cię pająki. Nie lekceważ ich, bo w grupie potrafią być naprawdę silne. Zabijaj je przy pomocy drętwoty.
Dalsza droga prowadzić będzie przez naturalny tunel, również wypełniony pająkami. Tuż za nim pojawią się pierwsi magowie.
![]() | ![]() |
Idąc dalej dotrzesz na otwartą przestrzeń z opuszczonymi przyczepami mieszkalnymi. Zaatakuje Cię tam spora liczba przeciwników. Walcząc z nimi korzystaj z mikstur (rzucaj gaz duszący, by ich na moment unieruchomić) i zlokalizowanych nieopodal osłon.
Wchodząc pomiędzy pierwsze "domy" mieszkalne, otrzymasz możliwość zdobycia kolejnej znajdźki.
![]() | ŻONGLER #4: ukryty został w etapie "Zemsta goblina", tuż za pierwszymi, napotkanymi przyczepami mieszkalnymi. Walizka pilnowana będzie przez latające w okolicy niebieskie stworki. |
![]() | ![]() |
Aby móc kontynuować przygodę, będziesz musiał pozbyć się zasłony blokującej przejście. Aby tego dokonać, skorzystaj z nowego zaklęcia, które trafi w Twoje ręce na tym etapie rozgrywki - wingardium leviosa. Zaklęcie to pozwoli Ci przesunąć znajdujące się na przejściu obiekty.
WINGARDIUM LEVIOSA: zaklęcie dostępne od połowy gry, umożliwiające podnosić wybrane elementy otoczenia i używać je jako zasłony lub pocisków. Jego stosowanie jest bardzo niewygodne, a same przedmioty, ciśnięte w przeciwnika, są mało skuteczne. Do stosowania na średni dystans.
Po drugiej stronie zablokowanego przejścia czekać będą kolejni przeciwnicy (w sporej grupie). Pozbądź się ich i przejdź na ścieżkę za przyczepami.
![]() | W ten sposób dotrzesz do rzeki i bijących wierzb. Przechodząc koło nich, musisz przemieszczać się niezwykle szybko, by nie zostać uderzonym. Na szczęście trafienie nie zadaje sporych obrażeń (za moment, gdy otrzymasz dostęp do ostatniego zaklęcia, unikanie ciosów będzie znacznie łatwiejsze). Kontynuując drogę dotrzesz do kolejnego, ukrytego przedmiotu. |
![]() | POTTERWARTA #6: ukryta w walizce koło kanału, podczas etapu "Zemsta goblina". Dotrzesz tam zaraz po tym jak miniesz rzekę z pierwszymi wierzbami bijącymi. |
![]() | ![]() |
Dalsza droga doprowadzi nas do opuszczonych zabudowań, wypełnionych niczym więcej, jak tylko przeciwnikami. Ci pojawiać się będą niemal przez cały czas.
Pierwszą walkę stoczysz przed wejściem do porośniętego budynku (uważaj na przeciwnika stojącego na balkonie).
![]() | ![]() |
W jego wnętrzu oponenci zaatakują Cię dopiero na piętrze. Pozbądź się ich i wyjdź na zewnątrz, poczym przejdź do budynku po przeciwnej stronie.
![]() | Tam, na parterze, czekać będą kolejni wrogowie. Zejdź do nich i pokonaj korzystając z okolicznych osłon. Następnie wyjdź przez wyrwę w ścianie. |
![]() | ![]() |
Na zewnątrz zaczają się kolejni źli magowie. Zwalcz ich skupiając się w pierwszej kolejności na przeciwniku stojącym na balkonie.
Dalsza droga prowadzi w dół wzniesienia, na którym się obecnie znajdujesz. Na dole znajdziesz nie tylko nowych przeciwników (tych oddalonych na wzgórzach atakuj stosując confundus, w ten sposób przez pewien czas będą po Twojej stronie).
![]() | ŻONGLER #5: znajdziesz go podczas etapu "Zemsta goblina". Po dotarciu do pierwszych dużych zabudowań, do których wnętrza będziesz wchodził, pokonaj je i wejdź na ścieżkę prowadzącą na dół wzniesienia. To tam ukryty został przedmiot. |
![]() | ![]() |
Przygodę kontynuujemy podążając wąską ścieżką pomiędzy wzniesieniami. W ten sposób docieramy do znajomego miejsca z wielkimi kominami. Pojawią się tam czarodzieje. Poczekaj aż odejdą, poczym odbij w prawo po kolejną znajdźkę.
![]() | PROROK CODZIENNY #6: ukryty podczas etapu "Zemsta goblina" w miejscu, gdzie dotrzesz do pierwszych wielkich kominów. Znajdziesz go po prawej stronie pod siatką, koło ścieżki gdzie pojawi się kilku czarodziejów, których jeśli nie zaatakujesz przespacerują się i znikną. |
![]() | ![]() |
Idąc w kierunku pierwszego komina natkniesz się na dwóch zwykłych magów. Pozbądź się ich bezceremonialnie. Wewnątrz wspomnianego komina natkniesz się po raz pierwszy na zombie. Nie będziesz mógł ich zabić, dlatego wystarczy, że szybko obok nich przebiegniesz. Jeśli zostaniesz pochwycony, szybko wciskaj przycisk E, aby się wyswobodzić.
0
- Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Siedmiu Potterów
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Wesele
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Kryjówka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opowieść Stworka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (6)- Ruiny
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (7)- Ciemne jaskinie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (10)- Areszt w Ministerstwie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (11)- Akromantula
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (12)- Kamieniołom
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dolina Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (14)- Obóz szmalcowaników
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (15)- Mglista dolina
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (16)- Ulice doliny Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Szmalcownicy
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dwór Malfoya
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
qwerty91 Chorąży
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #10 -do zdobycia jedynie w trakcie misji "Dolina Godryka", schodząc główną drogą w dół (mniej więcej w połowie drogi do cmentarza) po lewej stronie w domu na zakręcie drzwi drewniane są otwierane-wewnątrz pokoju jest Insygnium nr10 : p
zanonimizowany698383 Centurion
Poradnik dobry ale gra niezbyt...
qqqqqq Generał
Chory Portier i jego drużyna okrągłego stołu znowu ratuje świat... Tylko u nas...
carmen20 Junior
POMOCY!! Może to i głupie ale utknęłam w czwartej misji w kuchni Syriusza. Otóż gyd pokonam pierwszą część Bahanków i nadlatują inne o lecę po ten bahanocyd i tamte Bahanki znikają i jestem uwięziona w tej kuchni. Raz, na początku, udało mi się wyeliminować wszystkie bahanki w kuchni, po czym poszłam po te hasło potter warty i chciałam się udać na górę do pokoju ale żadne drzwi się nie otwierały a dalsze przejście po schodach było zablokowane. Czy ktoś ma jakąś poradę? Z góry dziękuje! :-)
P.S. Byłabym wdzięczna jeśli moglibyście swoje rady przesyłać mi na meila: [email protected]
Jeszcze raz dziękuje!
askajoanna Junior
carmen20 tak samo jak poprzedniczka wcale nie mogę wyjść z tego przeklętego pokoju zabije te latajace gdy a dzwi nie chcą się otworzyć , pomóżcie
zanonimizowany938491 Junior
Witam jesli ktos to w ogóle czyta i mi łaskawie odpowie,otóż jestem na ruinach chyba wszystkich szmalcowników ubiłam,dotarłam do obozu jest tam 4 osoby które mam chronic tylko nie mam przed kim,zebrałam insygnie i zonglera ,obleciałam wszystko dookoła i nie wiem co dalej jak puszczam zaklecie czterech stron świata pokazuje mi na środku obozu staje tam i nic sie nie dzieje wydaje mi się ze trzeba cos keszcze zebrac tylko nie wiem co jesli ktos może prosze mi odpowiedziec
a co do carmen20 w kuchni tez utknełam,trzeba wyjsc z kuchni stanąc gdzies dalej od miejsca gdzie jest bahanocyd do zebrania i te latające znowu sie pojawia rzucac w nie ile wlezie bez przerwy trzeba troche się ruszac póxniej na górze to samo uciekałam z kąta w kąt zbierałąm bahanocyt czy jak to ma i rzucałam w bahanki i tak do skutku jak cos to powodzenia jesli jeszcze grasz
bede wdzięczna za odp.
pozdrawiam
zanonimizowany956340 Junior
Mam pewien problem. W pewnym sensie utknęłam w kamieniołomie, ponieważ zabiłam tych dwóch kolesi na początku i nikt więcej nie chce mi się pokazać. Próbowałam wszystkiego, od prób wspięcia się na kamienie po desperackie rzucanie beczkami. Proszę, powiedzcie co mam zrobić...
WillTreaty Junior
POTTERWARTA #8: Jesli prawa strona ulicy dla autora poradnika to lewa to radzę nie jeździć samochodem, chyba ze w Anglii mieszkasz :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























