Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (1)
Aktualizacja:
Misja 8: Magia to potęga
![]() | ![]() |
Pierwszym etapem w tym najdłuższym poziomie jest zebranie trzech części mikstury pozwalającej zmienić naszym bohaterom wygląd. W tym celu podążaj za pierwszym czarodziejem w ulice po lewej stronie (będąc oczywiście ukrytym pod peleryną niewidką). Gdy dotrzesz do miejsca, gdzie ten się zatrzyma, zbliż się do niego i zaatakuj drentwotą. Następnie wystarczy tylko podnieść przedmiot pozostawiony przez przeciwnika.
![]() | PROROK CODZIENNY #2: można go zdobyć na samym starcie etapu "Magia to potęga". Znajduje się w zaułku, w którym załatwiamy pierwszy z trzech początkowych celów. |
![]() | ![]() |
Kolejnym magiem, którego musimy śledzić to kobieta. Ta podążać będzie do dużego, kamiennego budynku. Gdy się w nim zatrzyma, nim ją zaatakujesz, poczekaj na dogodny moment, w którym w okolicy nie będzie dużo przeciwników.
![]() | ![]() |
Ostatni cel podążać będzie w tym samym kierunku co pierwszy, tylko zatrzyma się nieco szybciej, w bardziej ruchliwym miejscu. Zanim go załatwisz, poczekaj na dogodny moment.
![]() | ![]() |
Gdy wszystkie trzy elementy mikstury trafią w Twoje ręce, wróć do przyjaciół. W ten sposób zmienisz postać i będziesz mógł bez przeszkód wejść do ministerstwa.
Do jego wnętrza kieruj się w stronę budynków, do których weszła kobieta mag będąca Twoim drugim celem. Znajdziesz tam również drugą znajdźkę.
![]() | POTTERWARTA #4: do zdobycia podczas etapu "Magia to potęga", tuż po tym jak zmienimy postać i będziemy kierować się do wejścia do ministerstwa. Leży pod ścianą w kompleksie zabudowań, w którym załatwialiśmy drugi z trzech celów (w pomieszczeniu równoległym do tego, w którym kobieta mag zginęła). |
![]() | Wejście do ministerstwa prowadzi przez szalety miejskie. Znajdziesz je na środku ulicy po drugiej stronie zabudowań (w których pokonałeś drugi cel). |
![]() | ![]() |
Trafiając do ministerstwa idziemy przed siebie w kierunku większego balkonu/placu, i skręcamy w lewo do wind. Nim jednak to uczynisz, rozejrzyj się za symbolem.
![]() | SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #3: można wejść w jego posiadanie podczas etapu "Magia to potęga", tuż po wejściu do ministerstwa. W pierwszym korytarzu, za kominkiem po lewej stronie. |
![]() | ![]() |
Po opuszczeniu wind idź prosto, w kierunku wąskiego korytarza. Pokonując go, Twoja postać wróci do naturalnego wyglądu, przez co resztę poszukiwań będziesz zmuszony prowadzić nosząc pelerynę niewidką.
![]() | W ten sposób trafisz do pomieszczenia, które musisz przeszukać. Wystarczy się po nim pokręcić, unikając kontaktu z wrogimi czarodziejami (co może być momentami trudne, bo przejścia będą wąskie). Znajdziesz tam również kolejny przedmiot. |
![]() | PROROK CODZIENNY #3: znajduje się w ministerstwie, do którego trafisz podczas etapu "Magia to potęga". Jego dokładna lokalizacja to archiwum, będące Twoim pierwszym celem podróży po opuszczeniu wind po raz pierwszy. |
![]() | ![]() |
Teraz wystarczy już tylko pokonać tę samą drogę, wracając do wind (pamiętaj, aby cały czas pozostawać w ukryciu pod peleryną niewidką).
![]() | ![]() |
W ten sposób trafisz do części z biurami. Za pomocą zaklęcia czterech stron świata (w tym miejscu nie obejdziesz się bez niego) znajdziesz drogę do poszukiwanego biura - wejdź do niego, wcześniej zbierając kolejny przedmiot.
0
- Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Siedmiu Potterów
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Wesele
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Kryjówka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opowieść Stworka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacje (5)- Porzucona podstacja
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (6)- Ruiny
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (7)- Ciemne jaskinie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Magia to potęga (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Zemsta goblina (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (10)- Areszt w Ministerstwie
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (11)- Akromantula
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (12)- Kamieniołom
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dolina Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (14)- Obóz szmalcowaników
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (15)- Mglista dolina
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Konfrontacja (16)- Ulice doliny Godryka
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Mroźna noc (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (1)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Ksenofilius Lovegood (2)
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Szmalcownicy
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Dwór Malfoya
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Opis przejścia
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1: Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
qwerty91 Chorąży
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #10 -do zdobycia jedynie w trakcie misji "Dolina Godryka", schodząc główną drogą w dół (mniej więcej w połowie drogi do cmentarza) po lewej stronie w domu na zakręcie drzwi drewniane są otwierane-wewnątrz pokoju jest Insygnium nr10 : p
zanonimizowany698383 Centurion
Poradnik dobry ale gra niezbyt...
qqqqqq Generał
Chory Portier i jego drużyna okrągłego stołu znowu ratuje świat... Tylko u nas...
carmen20 Junior
POMOCY!! Może to i głupie ale utknęłam w czwartej misji w kuchni Syriusza. Otóż gyd pokonam pierwszą część Bahanków i nadlatują inne o lecę po ten bahanocyd i tamte Bahanki znikają i jestem uwięziona w tej kuchni. Raz, na początku, udało mi się wyeliminować wszystkie bahanki w kuchni, po czym poszłam po te hasło potter warty i chciałam się udać na górę do pokoju ale żadne drzwi się nie otwierały a dalsze przejście po schodach było zablokowane. Czy ktoś ma jakąś poradę? Z góry dziękuje! :-)
P.S. Byłabym wdzięczna jeśli moglibyście swoje rady przesyłać mi na meila: [email protected]
Jeszcze raz dziękuje!
askajoanna Junior
carmen20 tak samo jak poprzedniczka wcale nie mogę wyjść z tego przeklętego pokoju zabije te latajace gdy a dzwi nie chcą się otworzyć , pomóżcie
zanonimizowany938491 Junior
Witam jesli ktos to w ogóle czyta i mi łaskawie odpowie,otóż jestem na ruinach chyba wszystkich szmalcowników ubiłam,dotarłam do obozu jest tam 4 osoby które mam chronic tylko nie mam przed kim,zebrałam insygnie i zonglera ,obleciałam wszystko dookoła i nie wiem co dalej jak puszczam zaklecie czterech stron świata pokazuje mi na środku obozu staje tam i nic sie nie dzieje wydaje mi się ze trzeba cos keszcze zebrac tylko nie wiem co jesli ktos może prosze mi odpowiedziec
a co do carmen20 w kuchni tez utknełam,trzeba wyjsc z kuchni stanąc gdzies dalej od miejsca gdzie jest bahanocyd do zebrania i te latające znowu sie pojawia rzucac w nie ile wlezie bez przerwy trzeba troche się ruszac póxniej na górze to samo uciekałam z kąta w kąt zbierałąm bahanocyt czy jak to ma i rzucałam w bahanki i tak do skutku jak cos to powodzenia jesli jeszcze grasz
bede wdzięczna za odp.
pozdrawiam
zanonimizowany956340 Junior
Mam pewien problem. W pewnym sensie utknęłam w kamieniołomie, ponieważ zabiłam tych dwóch kolesi na początku i nikt więcej nie chce mi się pokazać. Próbowałam wszystkiego, od prób wspięcia się na kamienie po desperackie rzucanie beczkami. Proszę, powiedzcie co mam zrobić...
WillTreaty Junior
POTTERWARTA #8: Jesli prawa strona ulicy dla autora poradnika to lewa to radzę nie jeździć samochodem, chyba ze w Anglii mieszkasz :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















