Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
Aktualizacja:
Zlokalizuj drabinę i skocz w jej kierunku. Posuwaj się do góry po kolejnych kładkach. Dzięki wcześniejszemu przesunięciu platformy będziesz mógł teraz dostać się do kolejnej sekcji dachów (#109). Pokonaj szybkich truposzy, idź przed siebie i przeskocz na platformę w kierunku księdza (Twój sojusznik jest na dachu). Wejdź do budynku.
W środku czeka Cię solidna wymiana ognia z zombie i przysysającymi się do czaszki krabami. Gdy wszyscy wrogowie będą martwi, skorzystaj ze schodów. Wdrap się po drabinie (#110) na górę i wyjdź na zewnątrz. Musisz dostać się na schody (#111), które poprowadzą Cię do góry, do kolejnego pomieszczenia. Tutaj skorzystaj z kolejnych schodów a następnie z drabiny. Ksiądz pobiegnie uruchomić wagonik, ale przez ten czas będziesz musiał się bronić przed atakiem zombie (najlepiej atakować je przy pomocy Magnum jak zaczną wspinać się na rurę).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Kiedy wagonik znajdzie się u góry (#112), wskocz do niego i przesuń dźwignię. Zejdź na dół i wysłuchaj księdza. Zaoferuje pomoc w przejściu przez kopalnie. Skorzystaj z okazji i biegnij za nim. Podczas wędrówki nie wychylaj się do przodu. Ojciec Gregori jest nieśmiertelny dlatego lepiej, żeby to on przyjmował na siebie pierwsze ataki. Z bezpiecznej odległości kontroluj sytuację, eksterminując potwory. Kiedy ksiądz podniesie bramę (#113), przejdź przez nią i skieruj się do drzwi. Tutaj też rozstajesz się ze swoim sojusznikiem.
Zanim ruszysz dalej, upuść do szybu windy (#114 - ale nie rzucaj) beczkę z substancją łatwopalną przy pomocy Gravity Gun. Teraz czeka Cię żmudna i trudna droga na dół, polegająca na skakaniu po wystających belkach. Zanim zejdziesz na sam dół, pozbądź się licznie występujących tu krabów, najlepiej strzelając w beczki. Pozbieraj również amunicję, która dostępna jest gdzieniegdzie na metalowej platformie.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po zejściu na dół, odszukaj niedostępne wcześniej schody (#115) i po wyjściu na górę, skocz w kierunku drewnianych belek. Pozabijaj tłoczące się na dole kraby i skocz w dół. Za zakrętem zobaczysz kolejny szyb, ale tu możesz rzucić się bez obaw - woda złagodzi upadek. Płyń przed siebie ciemnym tunelem aż natrafisz na wyjście z drugiej strony jaskini - koło ogniska. Po chwili dotrzesz również do wagonika, który uruchom przesuwając dźwignię (#116).
0
- Half-Life 2 - poradnik do gry
- Half-Life 2: Poradnik do gry
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Point Insertion
- Half-Life 2: "A Red Letter Day"
- Half-Life 2: Route Kanal (1)
- Half-Life 2: Route Kanal (2)
- Half-Life 2: Route Kanal (3)
- Half-Life 2: Route Kanal (4)
- Half-Life 2: Water Hazard (1)
- Half-Life 2: Water Hazard (2)
- Half-Life 2: Water Hazard (3)
- Half-Life 2: Water Hazard (4)
- Half-Life 2: Black Mesa East
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (1)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (2)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (4)
- Half-Life 2: Highway 17 (1)
- Half-Life 2: Highway 17 (2)
- Half-Life 2: Highway 17 (3)
- Half-Life 2: Highway 17 (4)
- Half-Life 2: Sandtraps (1)
- Half-Life 2: Sandtraps (2)
- Half-Life 2: Sandtraps (3)
- Half-Life 2: Sandtraps (4)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (1)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (2)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (3)
- Half-Life 2: Entanglement (1)
- Half-Life 2: Entanglement (2)
- Half-Life 2: Entanglement (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (1)
- Half-Life 2: Anticitizen One (2)
- Half-Life 2: Anticitizen One (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (4)
- Half-Life 2: Anticitizen One (5)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (1)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (2)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (3)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (4)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (5)
- Half-Life 2: Our Benefactors
- Half-Life 2: Dark Energy
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany236425 Junior
dobry poradnik do znakomitej gry
zanonimizowany204725 Konsul
zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna.
Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P
zanonimizowany284483 Junior
Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.
Cainoor Legend
Czy etap Citizen 4 i Citizen 5 nie powinny być w odwrotnej kolejności?
U.V. Impaler Legend
Po czym wnosisz?
[edit]
Heh. Już widzę, faktycznie... :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-14 23:47:11]
Cainoor Legend
Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami.
[edit] Okazało się, że coś skrypt się zablokował. Reload pomgół bez problemu.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 18:15:53]
zanonimizowany696825 Junior
mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.
qqqqqq Generał
[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać...
Sebsonp Junior
14.02.2023 majac 39 wiosen na karku wreszcie przeszedlem HL2 (podstawe).
Pamietam jak w 1998 roku gralem w HL jedynke, bylem wtedy w 7 klasie szkoly podstawowej. Wciagnela mnie bez reszty, kazda wolna chwile spedzalem przy klawiaturze. Pozniej HL Opposing force (blue shifta nie gralem) i wreszcie HL2 - podchodzilem do niego z 4 razy, ale zawsze brakowalo czasu i troche zapalu.
Valve dzieki za wszystko :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








