Half-Life 2: Point Insertion
Aktualizacja:
Poczekaj cierpliwie, aż pociąg zatrzyma się na stacji. Gdy Twoi współpasażerowie opuszczą wagon, udaj się za nimi. Po dotarciu do klatki, stań w kolejce i wymijając strażników (#1), udaj się przez jedyne dostępne przejście. Gdy klatka zostanie zamknięta, pojawi się kolejny strażnik (#2), który każe Ci iść za sobą do pokoju ochrony. Po chwili okaże się, że pod maską ukrywa się Barney z Black Mesa, chcący Ci pomóc w dalszych działaniach.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Gdy zrobi się gorąco, Barney wpuści Cię do małego magazynu (#3). Wejdź po drabinie na wyższy poziom, podnieś jedną z drewnianych skrzyń, postaw ją pod oknem i za pomocą dwóch skoków wydostań się na zewnątrz. Skorzystaj z uchylonych drzwi i wejdź do kolejnego pomieszczenia.
Wejdź po schodach na górę, znajdziesz się w kolejnej części kompleksu. Na dalszej drodze stanie Ci strażnik (#4), który zażąda abyś podniósł niebieską puszkę z podłogi i wrzucił ją do śmieci - co też niezwłocznie uczyń. Po tej prostej czynności, będziesz mógł ruszyć w dalszą drogę. Podążaj cały czas przed siebie aż znajdziesz się na zewnątrz.
Skręć w prawo (#5) i odnajdź mały zaułek. Tutaj wskocz na śmietnik i dostań się za pomocą drabiny (#6) na położoną wyżej platformę. Tam przejdź na drugą stronę siatki, skocz w dół i idź jedyną, dostępną drogą w prawo. Za zjeżdżalnią znajduje się wejście do kolejnego budynku.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Half-Life 2 - poradnik do gry
- Half-Life 2: Poradnik do gry
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Point Insertion
- Half-Life 2: "A Red Letter Day"
- Half-Life 2: Route Kanal (1)
- Half-Life 2: Route Kanal (2)
- Half-Life 2: Route Kanal (3)
- Half-Life 2: Route Kanal (4)
- Half-Life 2: Water Hazard (1)
- Half-Life 2: Water Hazard (2)
- Half-Life 2: Water Hazard (3)
- Half-Life 2: Water Hazard (4)
- Half-Life 2: Black Mesa East
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (1)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (2)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (4)
- Half-Life 2: Highway 17 (1)
- Half-Life 2: Highway 17 (2)
- Half-Life 2: Highway 17 (3)
- Half-Life 2: Highway 17 (4)
- Half-Life 2: Sandtraps (1)
- Half-Life 2: Sandtraps (2)
- Half-Life 2: Sandtraps (3)
- Half-Life 2: Sandtraps (4)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (1)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (2)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (3)
- Half-Life 2: Entanglement (1)
- Half-Life 2: Entanglement (2)
- Half-Life 2: Entanglement (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (1)
- Half-Life 2: Anticitizen One (2)
- Half-Life 2: Anticitizen One (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (4)
- Half-Life 2: Anticitizen One (5)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (1)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (2)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (3)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (4)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (5)
- Half-Life 2: Our Benefactors
- Half-Life 2: Dark Energy
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
14.02.2023 majac 39 wiosen na karku wreszcie przeszedlem HL2 (podstawe).
Pamietam jak w 1998 roku gralem w HL jedynke, bylem wtedy w 7 klasie szkoly podstawowej. Wciagnela mnie bez reszty, kazda wolna chwile spedzalem przy klawiaturze. Pozniej HL Opposing force (blue shifta nie gralem) i wreszcie HL2 - podchodzilem do niego z 4 razy, ale zawsze brakowalo czasu i troche zapalu.
Valve dzieki za wszystko :)
[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać...
mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.
Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami.
[edit] Okazało się, że coś skrypt się zablokował. Reload pomgół bez problemu.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 18:15:53]
Po czym wnosisz?
[edit]
Heh. Już widzę, faktycznie... :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-14 23:47:11]
Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.
zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna.
Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P
dobry poradnik do znakomitej gry
Dobry poradnik do slabej gry. Nic nie wnoszacy, odgrzewany kotlet. Mozna sie bylo spodziewac po poprzednich swietnych produkcjach Valve czy jak im tam :)
Bardzo dobra gra, bardzo dobry poradnik. Gra jest zajebista potrzeba ich więcej. Rozpierducha na maxa!!!
Poradnik jest dobry.
najlepiej przejść każdą gre najwpierw samemu poto są robione żeby w nie grać i wygrywac :)
poradnik jest spoko
poradnik jak kazdy na tej stronie bardzo dobry tylko nie wiem gdzie w tej grze można zabłądzić????
moze byly takie ze 3miejsca ale i tak szybko mozna sie zorientowac co jest grane.
bardziej przydatny jest filmik halflife2_25735 w którym gosc przechdzi całą gre w 3godziny a mozna go pobrac naprzyklad z:
http://www.ausgamers.com/files/details/html/14748
jest w nim nawet ciekawe ominiecie sporej czesci gry w rozdziale gdzie plytwa sie lazikiem jakims.
bardzo fajny poradnik, nareszcie ukonczylem gre!
dobry poradnik do dobrej gry !!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






