Half-Life 2: Anticitizen One (1)
Aktualizacja:
Tuż po wyjściu na zewnątrz będziesz świadkiem fantastycznej bitwy z udziałem metalowego przyjaciela Alyx, który rozniesie w pył strażników. Gdy podejdziesz do bramy "pies" otworzy ją (#225), dzięki czemu będziesz mógł wejść do środka.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Na lewo znajdziesz wygiętą siatkę i dziurę w murze (#226). Wejdź do środka i przeciśnij się przez zasypany korytarz. Po wyjściu na świeże powietrze spotkasz jedną z rebeliantek a kawałek dalej - na wielkim placu - kilku kolejnych sojuszników (#227). Wszyscy zechcą Ci towarzyszyć.
Kontrola nad drużyną jest wyjątkowa prosta. Po naciśnięciu klawisza "rozkaz", żołnierze udadzą się we wskazanym przez celownik kierunku. Gdy naciśniesz ten sam klawisz dwa razy, towarzysze potulnie wrócą. Pamiętaj, że bojownicy nie są nieśmiertelni. Jeśli któryś z nich zginie, będziesz poruszać się w osłabionym składzie, do czasu napotkania innych śmiałków gotowych do walki.
W miejscu, w którym pojawią się strażnicy jest przejście do kolejnej części miasta (#228). Po chwili dotrzesz do zaułka, w którym jeden z rebeliantów poinformuje Cię o obecności min. Odsłoń dziurę zakrytą przez kawałek blachy (#229) i przyjrzyj się ładunkom na dole. Niestety, nie można ich zniszczyć konwencjonalną bronią, dlatego użyj Gravity Gun i wyrzucaj je w powietrze. Przy zetknięciu z pierwszą, lepszą przeszkodą (np. ścianą), miny wybuchną.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zejdź na dół i ruszaj przed siebie. Na zewnątrz zrobi się gorąco, głównie dlatego, że naprzeciwko drużyny stanie olbrzymi robot - Strider. Poczekaj aż zniknie za rogiem i pędź w górę ulicy. Tutaj skręć w zaułek, uważając cały czas, aby nie wdepnąć w którąś z min. Po chwili dotrzecie do kolejnego budynku.
Krótki spacer korytarzem i znów jesteście na świeżym powietrzu. Skieruj się pod most i znajdź wejście do budynku (#230). W piwnicy przyłączy się do Ciebie kolejny medyk. Wyjdź po schodach na górę i rozpocznij eksterminację strażników. Gdy oczyścisz cały dom, znajdź wyrwę w podłodze (#231), która pozwoli przenieść Ci się do następnej części miasta. Zanim skoczysz w dół, pozbądź się stacjonarnego karabinu maszynowego, albo za pomocą Gravity Gun albo za pomocą granatu.
Po wyjściu na ulicę, z domu na drugim końcu ulicy zaczną wysypywać się strażnicy (#232). Jest to doskonała okazja aby postrzelać z kuszy - duże zbliżenie zapewni Ci perfekcyjne trafienia.
- Half-Life 2 - poradnik do gry
- Half-Life 2: Poradnik do gry
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Point Insertion
- Half-Life 2: "A Red Letter Day"
- Half-Life 2: Route Kanal (1)
- Half-Life 2: Route Kanal (2)
- Half-Life 2: Route Kanal (3)
- Half-Life 2: Route Kanal (4)
- Half-Life 2: Water Hazard (1)
- Half-Life 2: Water Hazard (2)
- Half-Life 2: Water Hazard (3)
- Half-Life 2: Water Hazard (4)
- Half-Life 2: Black Mesa East
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (1)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (2)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (4)
- Half-Life 2: Highway 17 (1)
- Half-Life 2: Highway 17 (2)
- Half-Life 2: Highway 17 (3)
- Half-Life 2: Highway 17 (4)
- Half-Life 2: Sandtraps (1)
- Half-Life 2: Sandtraps (2)
- Half-Life 2: Sandtraps (3)
- Half-Life 2: Sandtraps (4)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (1)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (2)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (3)
- Half-Life 2: Entanglement (1)
- Half-Life 2: Entanglement (2)
- Half-Life 2: Entanglement (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (1)
- Half-Life 2: Anticitizen One (2)
- Half-Life 2: Anticitizen One (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (4)
- Half-Life 2: Anticitizen One (5)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (1)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (2)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (3)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (4)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (5)
- Half-Life 2: Our Benefactors
- Half-Life 2: Dark Energy
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany236425 Junior
dobry poradnik do znakomitej gry
zanonimizowany204725 Konsul
zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna.
Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P
zanonimizowany284483 Junior
Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.
Cainoor Legend
Czy etap Citizen 4 i Citizen 5 nie powinny być w odwrotnej kolejności?
U.V. Impaler Legend
Po czym wnosisz?
[edit]
Heh. Już widzę, faktycznie... :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-14 23:47:11]
Cainoor Legend
Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami.
[edit] Okazało się, że coś skrypt się zablokował. Reload pomgół bez problemu.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 18:15:53]
zanonimizowany696825 Junior
mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.
qqqqqq Generał
[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać...
Sebsonp Junior
14.02.2023 majac 39 wiosen na karku wreszcie przeszedlem HL2 (podstawe).
Pamietam jak w 1998 roku gralem w HL jedynke, bylem wtedy w 7 klasie szkoly podstawowej. Wciagnela mnie bez reszty, kazda wolna chwile spedzalem przy klawiaturze. Pozniej HL Opposing force (blue shifta nie gralem) i wreszcie HL2 - podchodzilem do niego z 4 razy, ale zawsze brakowalo czasu i troche zapalu.
Valve dzieki za wszystko :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








