Half-Life 2: "A Red Letter Day"
Aktualizacja:
Idź za Alyx. Po krótkiej wędrówce dotrzecie do laboratorium (#9), gdzie będziesz świadkiem pogawędki pomiędzy Twoimi niedoszłymi wybawcami: doktorem Kleinerem, Alyx i Barney'em. Gdy ten ostatni otworzy komorę z kombinezonem (#10), ubierz go i zgodnie z zaleceniami naukowca, naładuj go za pomocą wiszącej nieopodal na ścianie maszynerii (#11). Poczekaj, aż Kleiner otworzy przejście do pokoju z teleporterem i wejdź do środka.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po chwili Alyx znajdzie się w komorze teleportera, ale na skutek małej awarii nie będzie mogła przenieść się w bezpieczne miejsce. Włóż kabel z powrotem na swoje miejsce i przełącz znajdującą się obok dźwignię (#12). Kiedy kobieta opuści laboratorium, zajmij jej miejsce w komorze.
Niestety, tym razem teleportacja nie zakończy się sukcesem. Zwiedziwszy kilka miejsc, wylądujesz tuż za laboratorium. Zejdź na dół i znajdź przejście obok olbrzymich generatorów. Idź przed siebie do momentu w którym nie usłyszysz znajomego głosu Barney'a. Poczciwiec zrzuci Ci nieoceniony łom, który będzie Ci towarzyszył do końca zmagań. O cudownych właściwościach tego narzędzia przekonasz się już zresztą po chwili, kiedy przyjdzie Ci rozwalić deski blokujące przejście przez drzwi (#13).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Idź przed siebie i przedostań się tunelem w okolice stacji kolejowej (#14). Po upadku na ziemię skręć w lewo i wpakuj się do otwartego wagonu (#15 - uważaj na strzelających zewsząd strażników). Rozwal łomem wszystkie blokujące drogę pudła i skorzystaj z drzwi po drugiej stronie. Uciekając przed jadącym pociągiem, biegnij przed siebie i skręć w lewo. Znajdziesz tu kolejny otwarty wagon (#16) a w nim drabinę prowadzącą na dach. Dwa szybkie skoki w kierunku siatki pozwolą Ci bezpiecznie opuścić teren kolei. Zniszcz deski blokujące przejście na wprost i skorzystaj ze znajdującego się nieopodal korytarza.
0
- Half-Life 2 - poradnik do gry
- Half-Life 2: Poradnik do gry
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Point Insertion
- Half-Life 2: "A Red Letter Day"
- Half-Life 2: Route Kanal (1)
- Half-Life 2: Route Kanal (2)
- Half-Life 2: Route Kanal (3)
- Half-Life 2: Route Kanal (4)
- Half-Life 2: Water Hazard (1)
- Half-Life 2: Water Hazard (2)
- Half-Life 2: Water Hazard (3)
- Half-Life 2: Water Hazard (4)
- Half-Life 2: Black Mesa East
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (1)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (2)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (4)
- Half-Life 2: Highway 17 (1)
- Half-Life 2: Highway 17 (2)
- Half-Life 2: Highway 17 (3)
- Half-Life 2: Highway 17 (4)
- Half-Life 2: Sandtraps (1)
- Half-Life 2: Sandtraps (2)
- Half-Life 2: Sandtraps (3)
- Half-Life 2: Sandtraps (4)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (1)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (2)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (3)
- Half-Life 2: Entanglement (1)
- Half-Life 2: Entanglement (2)
- Half-Life 2: Entanglement (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (1)
- Half-Life 2: Anticitizen One (2)
- Half-Life 2: Anticitizen One (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (4)
- Half-Life 2: Anticitizen One (5)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (1)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (2)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (3)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (4)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (5)
- Half-Life 2: Our Benefactors
- Half-Life 2: Dark Energy
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany236425 Junior
dobry poradnik do znakomitej gry
zanonimizowany204725 Konsul
zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna.
Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P
zanonimizowany284483 Junior
Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.
Cainoor Legend
Czy etap Citizen 4 i Citizen 5 nie powinny być w odwrotnej kolejności?
U.V. Impaler Legend
Po czym wnosisz?
[edit]
Heh. Już widzę, faktycznie... :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-14 23:47:11]
Cainoor Legend
Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami.
[edit] Okazało się, że coś skrypt się zablokował. Reload pomgół bez problemu.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 18:15:53]
zanonimizowany696825 Junior
mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.
qqqqqq Generał
[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać...
Sebsonp Junior
14.02.2023 majac 39 wiosen na karku wreszcie przeszedlem HL2 (podstawe).
Pamietam jak w 1998 roku gralem w HL jedynke, bylem wtedy w 7 klasie szkoly podstawowej. Wciagnela mnie bez reszty, kazda wolna chwile spedzalem przy klawiaturze. Pozniej HL Opposing force (blue shifta nie gralem) i wreszcie HL2 - podchodzilem do niego z 4 razy, ale zawsze brakowalo czasu i troche zapalu.
Valve dzieki za wszystko :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








