Half-Life 2: Sandtraps (2)
Aktualizacja:
Po wyjechaniu z tunelu dotrzesz do budynków (#157) opanowanych przez Twoich sojuszników. Zgodnie z poleceniem żołnierza zaparkuj samochód w garażu. Odtąd będziesz poruszać się pieszo. W przeciągu kilku sekund zrobi się bardzo gorąco. Z samolotów transportowych wysypią się żołnierze, których kolejno zabijaj. Lepiej nie zbliżać się do statków, gdyż ogień z działek pokładowych może poważnie wpłynąć na Twoje zdrowie. Jeśli mimo to zostaniesz ranny, skorzystaj z usług lekarza, podchodząc do niego (rozpoznasz go po opasce z czerwonym krzyżem na ramieniu).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Kiedy żołnierz zasugeruje Ci zdobycie rakiet do wyrzutni, udaj się do latarni morskiej. Pociski znajdują się na samej górze (#158), stamtąd też będziesz mógł ostrzelać kanonierkę. Gdy statek będzie wspomnieniem zejdź na dół i przystań na propozycję sojuszników odnośnie przejścia przez klify. Jeden z żołnierzy zaprowadzi Cię do sekretnych drzwi (#159). Uważając na ostrzał ze strony przeciwników, podążaj w kierunku pieczary (#160), wykonując precyzyjne skoki po wystających kawałkach skał.
Po wyjściu z jaskini natkniesz się na dwóch bojowników (#161), którzy chronią się na kawałku skały. Jeden z nich zresztą szybko zginie. Przesłanie jest proste: staniesz na piasku - zostaniesz zaatakowany, dlatego od tego miejsca należy poruszać się tylko po stałym gruncie. Jeśli po drodze zauważysz jakieś skrzynki, spróbuj je przyciągnąć przy pomocy Gravity Gun. W przypadku kiedy zasięg broni okaże się niewystarczający, lepiej zostawić zapasy w spokoju. Antliony wyprują z Ciebie wystarczającą ilość amunicji oraz zdrowia, żeby ich uzupełnienie przyszło Ci z trudem.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po drodze dotrzesz do równoważni, na końcu której znajduje się pudło (#162). Aby móc przeskoczyć na pobliską skałę, należy przenieść pudło na drugi koniec konstrukcji a najlepiej położyć coś jeszcze, np. kolejne pudło leżące tuż obok.
Podążając po wytyczonym odgórnie szlaku, możesz odbić z głównej drogi i zwiedzać domostwa. W większości z nich znajdują się amunicja oraz apteczki, ale dotarcie do nich może być okupione groźbą stąpania po piasku. Aby przedostać się do otwartej stodoły (#163) należy ułożyć sobie deskę nad przepaścią. Ten sam kawał drewna można później wykorzystać, aby zbudować ścieżkę do stojącego nieopodal domku.
- Half-Life 2 - poradnik do gry
- Half-Life 2: Poradnik do gry
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Point Insertion
- Half-Life 2: "A Red Letter Day"
- Half-Life 2: Route Kanal (1)
- Half-Life 2: Route Kanal (2)
- Half-Life 2: Route Kanal (3)
- Half-Life 2: Route Kanal (4)
- Half-Life 2: Water Hazard (1)
- Half-Life 2: Water Hazard (2)
- Half-Life 2: Water Hazard (3)
- Half-Life 2: Water Hazard (4)
- Half-Life 2: Black Mesa East
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (1)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (2)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (4)
- Half-Life 2: Highway 17 (1)
- Half-Life 2: Highway 17 (2)
- Half-Life 2: Highway 17 (3)
- Half-Life 2: Highway 17 (4)
- Half-Life 2: Sandtraps (1)
- Half-Life 2: Sandtraps (2)
- Half-Life 2: Sandtraps (3)
- Half-Life 2: Sandtraps (4)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (1)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (2)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (3)
- Half-Life 2: Entanglement (1)
- Half-Life 2: Entanglement (2)
- Half-Life 2: Entanglement (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (1)
- Half-Life 2: Anticitizen One (2)
- Half-Life 2: Anticitizen One (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (4)
- Half-Life 2: Anticitizen One (5)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (1)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (2)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (3)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (4)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (5)
- Half-Life 2: Our Benefactors
- Half-Life 2: Dark Energy
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany236425 Junior
dobry poradnik do znakomitej gry
zanonimizowany204725 Konsul
zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna.
Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P
zanonimizowany284483 Junior
Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.
Cainoor Legend
Czy etap Citizen 4 i Citizen 5 nie powinny być w odwrotnej kolejności?
U.V. Impaler Legend
Po czym wnosisz?
[edit]
Heh. Już widzę, faktycznie... :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-14 23:47:11]
Cainoor Legend
Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami.
[edit] Okazało się, że coś skrypt się zablokował. Reload pomgół bez problemu.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 18:15:53]
zanonimizowany696825 Junior
mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.
qqqqqq Generał
[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać...
Sebsonp Junior
14.02.2023 majac 39 wiosen na karku wreszcie przeszedlem HL2 (podstawe).
Pamietam jak w 1998 roku gralem w HL jedynke, bylem wtedy w 7 klasie szkoly podstawowej. Wciagnela mnie bez reszty, kazda wolna chwile spedzalem przy klawiaturze. Pozniej HL Opposing force (blue shifta nie gralem) i wreszcie HL2 - podchodzilem do niego z 4 razy, ale zawsze brakowalo czasu i troche zapalu.
Valve dzieki za wszystko :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








