GT Legends: Samochody FIA-GTC 65 cz.1
Aktualizacja:
2. FIA-GTC 65
Pozostajemy w latach 60-tych, ale przenosimy się do klasy "superturystów". To już nie są przelewki - zaczyna się prawdziwe ściganie, a samochody są w stanie bez większego problemu dość znacznie przekraczać 200 km/h
AC Shelby Cobra 289
![]() |
Ciężar: 1005 kg
Prędkość max: 218 km/h
Moc: 351 KM (216 kW)
Cena: 110 000
Lekka, dobrze wyważona i mocna. Wymaga delikatnej ręki (a raczej nogi) w zakrętach, nie warto nią szarżować, za to trzeba uważać, by zanadto nie opóźnić hamowania, o co z taką mocą i przyspieszeniem nietrudno. Klasyk, dla wielu do dziś auto-marzenie.
AC Shelby Cobra 427
![]() | ![]() |
Ciężar: 1048 kg (z dachem: 1068 kg)
Prędkość max: 226 km/h
Moc: 430 KM (320 kW)
Cena: 150 000
O prawie 100 koni mechanicznych mocniejsza od poprzedniej wersji, jest ponadto bardziej "obudowana", ma szersze tylne opony i ogólnie jest bardziej "podkręcona". Z tego powodu wymaga jeszcze większej uwagi w zakrętach. Co ciekawe, jej wersja z dachem wcale nie jest szybsza, choć teoretycznie powinna.
Austin Healey 3000
![]() |
Ciężar: 940 kg
Prędkość max: 212 km/h
Moc: 225 KM (169 kW)
Cena: 27 000
Najtańsze auto w klasie GTC-65. Popularnie zwane "żabką", jedni uważają, że jest piękny, drudzy wprost przeciwnie. Dobrze wyważony, ma sprawne hamulce i trochę kuców pod maską. Idealne auto na początek w tej klasie, zwłaszcza, że jest tanie.
Chevrolet Corvette
![]() | ![]() |
Ciężar: 1325 kg
Prędkość max: 246 km/h
Moc: 430 KM (320 kW)
Cena: 80 000
Corvette... napisano już o niej chyba wszystko. O jej zachowaniu na drodze także. Potężna, brutalna moc w połączeniu z równie brutalną nadsterownością i tendencją do uciekania w zakrętach. Mimo to jej wyważenie i nisko położony środek ciężkości pozwalają jej spisywać się dość sprawnie w zakrętach. Legenda amerykańskiej motoryzacji.
Ferrari 275 GTB/C
![]() |
Ciężar: 1160 kg
Prędkość max: 226 km/h
Moc: 310 KM (230 kW)
Cena: samochód premiowy
Pierwsze auto ze stajni Ferrari z niezależnym zawieszeniem. Jest niebieskie, co trochę godzi z duchem marki, ale co tam - to ciągle Ferrari. Idealnie wyważone, prowadzi się perfekcyjnie i lekko. Wymaga precyzji, ale odpłaca się naprawdę piękną jazdą.
- GT Legends - poradnik do gry
- GT Legends: Poradnik do gry
- GT Legends: Tryby gry
- GT Legends: Trasy cz.1.
- GT Legends: Trasy cz.2
- GT Legends: Trasy cz.3
- GT Legends: Trasy cz.4
- GT Legends: Trasy cz.5
- GT Legends: Trasy cz.6
- GT Legends: Samochody FIA-TC 65 cz.1
- GT Legends: Samochody FIA-TC 65 cz.2
- GT Legends: Samochody FIA-GTC 65 cz.1
- GT Legends: Samochody FIA-GTC 65 cz.2
- GT Legends: Samochody FIA-GTC 65 cz.3
- GT Legends: Samochody FIA GTC-76 cz.1
- GT Legends: Samochody FIA GTC-76 cz.2
- GT Legends: Samochody FIA GTC-76 cz.3
- GT Legends: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
czy poradnik został umieszczony z tego powidu,że gra ma się ukazać w Koelkcji Klasyki???no bo kto mądry robi poradnik do gry,które ma już kilka lat i nie jest jakimś klasykiem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







