Ghost of Yotei: Czy są ważne wybory fabularne?

Czy Atsu z gry Ghost of Yotei czekają ważne wybory fabularne? Z poradnika dowiecie się o dostępności ważnych decyzji w questach fabularnych, a także o mniejszych wyborach z questów i drobnych aktywności.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

W trakcie przechodzenia gry Ghost of Yotei możecie zastanawiać się nad obecnością ważnych wyborów i ich długofalowych konsekwencji, a także nad dostępnością różnych zakończeń gry. Ta strona poradnika informuje o występowaniu istotnych decyzji fabularnych, a także porusza tematy małych wyborów z pobocznych misji oraz powiązanych z nadaniem imion zwierzęcym sojusznikom bohaterki.

Czy są wybory w głównej fabule?

  1. Na główny wątek fabularny Ghost of Yotei składa się seria zadań, w ramach których Atsu tropi kolejnych członków Szóstki z Yotei i pomagają jej w tym różne poboczne postacie.
  2. W głównej fabule nie napotkacie żadnych wyborów fabularnych. Wszystkie cele misji trzeba zaliczyć w ściśle określony sposób i dotyczy to też np. infiltracji wrogich lokacji, podczas których ścieżka podróży jest odgórnie narzucona. Nie pojawiają się żadne istotne decyzje w dialogach, które mogłyby wpłynąć na przebieg konwersacji czy mieć później w grze jakieś unikalne konsekwencje.
  3. Wątek fabularny gry ma jedno zakończenie i nie można doświadczyć żadnych alternatywnych zakończeń. Podróż Atsu zawsze kończy się w taki sam sposób i identycznie było też w Ghost of Tsushima.

Mniejsze wybory z questów i losowych spotkań

  1. Małych wyborów możecie spodziewać się w trakcie rozwiązywania pobocznych zadań, a także podczas losowych konfrontacji, np. po napotkaniu na ścieżce grupy roninów.
  2. Główna bohaterka ma niekiedy szansę żeby rozwiązać dany problem na kilka sposobów - przykładowo możecie zaatakować przeciwnika, przekazać mu łapówkę czy odstąpić od konfrontacji i opuścić dane miejsce. Nie są to kluczowe decyzje i nie wpłyną na późniejsze relacje z postaciami, ani na rodzaj nagród otrzymywanych za zaliczanie zadań.

Wybory z nazwaniem konia oraz wilczycy

Ciekawostką jest to, że pojawiają się wybory z nazwaniem zaprzyjaźnionych zwierząt pojawiających się w grze:

  1. Konia głównej bohaterki możecie nazwać po odwiedzeniu stadniny w pierwszym regionie (Łąki Yotei) oraz wybraniu jednego z kilku dostępnych wierzchowców.
  2. Wilczycę podążającą za bohaterką i pomagającą jej w wygrywaniu niektórych walk możecie nazwać po kilku pierwszych spotkaniach.

W obu przypadkach wybór imienia nie ma oczywiście wpływu na przebieg gry, a jedynie na dialogi mówione.

Zobacz także:

  1. Opis przejścia
  2. Jak wezwać wilka?
  3. Jak działa szybka podróż?
Podobało się?

0

Ghost of Yotei

2 października 2025

PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl