Filary Ziemi: Rozdział 13, Jarmark wełniany - solucja, opis przejścia
The Pillars of the Earth, Księga 2: Siejąc wiatr. Kingsbridge – kilka tygodni później
Aktualizacja:
Porozmawiaj z Philipem i z Jackiem oraz odszukaj Jonathana
Po wejściu jako Tom do skryptorium zagadnij zamyślonego Philipa. Kiedy przeor podzieli się swoim pomysłem co do przyszłości Jacka, możesz się z nim od razu zgodzić albo się zawahać. Po skończonej rozmowie wyjdź na zewnątrz - znalazłszy się na jarmarku wełnianym, zapytaj o Jacka stojące przy stoisku Alienę i Marthę. Opuść targ (strzałka po lewej lub prawej).

Wracając, kiedy Jonathan odbiegnie, idź za nim. Przy stoisku dziewczyn wejdź do katedry (strzałka w centrum ekranu). W środku przytul płaczącego synka.
Kiedy zjawi się William Hamleigh, możesz potwierdzić plotki o swojej śmierci (jest to możliwe tylko wtedy, jeśli Jackowi udało się trafić z procy mnicha w kamieniołomie - o ile w ogóle miał okazję go gonić) lub przyznać się, że żyjesz (niezwykle istotna decyzja!).
Jeśli jako Tom ujawnisz swoją tożsamość, kliknij grób Agnes (poniżej centralnie stojącego drzewa).
Ocal Jonathana
Jako Philip zagadnij Jacka mocującego się z drzwiami na krużganku. Niestety - nie da się ich otworzyć. Przejdź w prawo do wyjścia prowadzącego na cmentarz, ale tamtędy Philipa nie zechce przepuścić Andrew.

W tej sytuacji wróć do przejścia po lewej i spróbuj otworzyć kratę, za którą biegnie ścieżka do młyna (na lewo od drzwi, przy których stoi Jack). Kiedy chłopakowi uda się ją wyłamać, biegnij za nim (w lewo).
Jeśli w pierwszej księdze brat Marcus (nowicjusz) nie został wydalony z klasztoru, natkniesz się na niego przy młynie - kliknij go. W pobliżu mostu spotkasz grupkę składającą się z Remigiusa, Ellen, Marthy i Mary lamentującej nad ciałem męża. Porozmawiaj z każdym z nich - trzeba jakoś uspokoić Mary, by oderwać ją od zmarłego i uciec, zanim zjawią się napastnicy. Subprzeor zaproponuje Słowo Boże, a Ellen zioła. Weź te ostatnie od matki Jacka, ale nawet mając je w ekwipunku, nadal możesz posłużyć się posiadaną Biblią.

Zdecyduj zatem co do środka perswazji - jeśli wybierzesz Biblię, musisz najpierw wejść na most i zgodnie z sugestią Remigiusa wrzucić zioła do rzeki, a potem ponownie użyć na Mary Pisma Świętego. Kiedy zastosowana metoda poskutkuje, grupka ukryje się w krzakach. Niestety, Mary nadal będzie łkać. Żeby William i jego ludzie was nie usłyszeli, musisz sprawić, by wreszcie przestała (tradycyjna minigierka z białą kulką przelatującą przez seledynowe pola) - jeśli się to nie uda, cała historia w tym momencie się zakończy, zatem trzeba próbować aż do skutku.
Wróciwszy do katedry, podejdź do siedzącego na posadzce Toma (kliknij go), trzymającego mocno w objęciach Jonathana.
W trakcie przemowy Philipa do ocalałych wybieraj kwestie dialogowe według uznania.
0
- Filary Ziemi - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Księga druga: Siejąc wiatr
- Filary Ziemi: Prolog, Earlscastle - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 8, Aliena - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 9, Przysięga - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 10, Odrodzenie Kingsbridge - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 11, Nowy hrabia - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 12, Wielka Bestia - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 13, Jarmark wełniany - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 14, Pożegnanie - solucja, opis przejścia
- Księga druga: Siejąc wiatr
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
grassu359 Junior
Chciałbym pobrać poradnik, nie ma takiej opcji?
CallToCthulhuGirl Junior
Pierwsza księga, na którą składa się siedem pokaźnych rodziałów wypełnionych wielowątkową narracją oraz złożonymi bohaterami, zabiera nas do średniowiecznej Anglii XII wieku. To interaktywna historia, która nacisk stawia raczej na odkrywanie fabuły, aniżeli klasyczne klikańcze przygodowe szaleństwa. I właśnie tym mnie tak bardzo urzekła.
Jezu, co to była za klimatyczna przygoda. Obok Life Is Strange moja ulubiona wirtualna opowieść.
gameplay pl [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.