Filary Ziemi: Prolog, Earlscastle - solucja, opis przejścia
The Pillars of the Earth, Księga 2: Siejąc wiatr
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz dokładny opis przejścia prologu do księgi drugiej, czyli Earlscastle (komnata Arleny; dziedziniec; spiżarnia; twierdza)
Znajdź jadło dla Williama Hamleigha
Jako Aliena, kiedy zapuka Matthew, odczekaj chwilę, aż mężczyzna wejdzie do środka (możesz wykorzystać ten króciutki czas na rozejrzenie się po swojej "komnacie"). Od wiernego sługi dowiesz się, że ukrył on trochę broni i oznaczył skrytkę kawałkiem czerwonej tkaniny.
Po zejściu do sali porozmawiaj z siedzącym przy palenisku Williamem. Młody Hamleigh jest głodny i domaga się posiłku.

Znalazłszy się na dziedzińcu, zagadnij uwięzionego przy słupie stajni (po lewej) Richarda. Możesz spróbować przekonać zajmującego się obok koniem Waltera, by was uwolnił, ale nie spodziewaj się cudów. Przejdź prawo, zauważ moknącą na deszczu suczkę Alieny, po czym wejdź do spiżarni.

Większość produktów jest zepsuta i niejadalna, ale jeśli odsłonisz kawałek tkaniny przykrywający miskę po lewej, znajdziesz bochenek zeschniętego chleba. Weź go. Możesz też wziąć popsute mięso leżące na regale po prawej (obok beczki). Opuść spiżarnię. Jeśli chcesz, daj chleb głodnej suczce Alieny.
Z dziedzińca przejdź do twierdzy, gdzie siedzi William (możesz spróbować wejść na mury albo dotrzeć na drugą stronę dziedzińca, ale Walter nie pozwoli Alienie się oddalić).
Daj Hamleighowi chleb (o ile wcześniej dziewczyna nie nakarmiła nim suczki) - kiedy ten zacznie się wściekać, możesz dać mu także zepsute mięso (zarówno chleb, jak i mięso możesz równie dobrze cisnąć do paleniska żarzącego się na lewo od Williama). Ostatecznie Aliena i Richard wylądują w niezabudowanej stajni, moknąc na deszczu.
0
- Filary Ziemi - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Księga druga: Siejąc wiatr
- Filary Ziemi: Prolog, Earlscastle - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 8, Aliena - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 9, Przysięga - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 10, Odrodzenie Kingsbridge - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 11, Nowy hrabia - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 12, Wielka Bestia - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 13, Jarmark wełniany - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 14, Pożegnanie - solucja, opis przejścia
- Księga druga: Siejąc wiatr
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
grassu359 Junior
Chciałbym pobrać poradnik, nie ma takiej opcji?
CallToCthulhuGirl Junior
Pierwsza księga, na którą składa się siedem pokaźnych rodziałów wypełnionych wielowątkową narracją oraz złożonymi bohaterami, zabiera nas do średniowiecznej Anglii XII wieku. To interaktywna historia, która nacisk stawia raczej na odkrywanie fabuły, aniżeli klasyczne klikańcze przygodowe szaleństwa. I właśnie tym mnie tak bardzo urzekła.
Jezu, co to była za klimatyczna przygoda. Obok Life Is Strange moja ulubiona wirtualna opowieść.
gameplay pl [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.