Filary Ziemi: Rozdział 12, Wielka Bestia - solucja, opis przejścia
The Pillars of the Earth, Księga 2: Siejąc wiatr. Lincoln: miasto; katedra
Aktualizacja:
Poproś króla Stefana o pomoc
W trakcie podróży Philipa do Lincoln wskazuj na mapie kolejne punkty trasy - w którymś momencie pojawi się możliwość wyboru: czy od razu pójść spać, czy też przejść przez obóz i wówczas upomnieć rycerza Alieny lub sobie to odpuścić.
Znalazłszy się na miejscu, podejdź do podopiecznego Alieny, stojącego razem z drugim rycerzem przed katedrą (po prawej).

W katedrze zainteresuj się przerażonym żołnierzem (po prawej). Porozmawiaj z nim - możesz mu doradzić, by ukrył się w kościele, albo stwierdzić, że nie powinien uciekać.
Wreszcie podejdź do króla stojącego wraz ze swym bratem biskupem przy stole po prawej. Zagadnij go. Dowiesz się, że Stefan chce przyjrzeć się zamkowi bez ryzyka trafienia go strzałą.
Znajdź rozwiązanie problemu króla
Po skończonej rozmowie zauważ przygotowywane po lewej do bitwy tarcze. Użyj na nich wskazówki dotyczącej bezpieczeństwa króla.
Podejdź do władcy i zaproponuj mu osłonięcie się tarczą - nie okaże się to jednak najlepszym pomysłem.

- Wróć do katedry, podejdź do króla i opowiedz mu o swoich obserwacjach, a następnie zaproponuj przebranie. Teraz Stefan wysłucha przeora, wspomnij mu więc o swoich problemach. Jeśli władcy będzie wiadoma rola, jaką w spisku przeciwko niemu odegrał Francis, brat Philipa, pozycja bohatera w rozmowie z królem okaże się dużo gorsza. W trakcie konwersacji ze Stefanem możesz zgodzić się na jego żądanie lub zaprotestować. Znalazłszy się wraz z nim na zewnątrz, wybieraj opcje dialogowe według uznania.
- Podczas walki zdecyduj, czy modlisz się o zwycięstwo króla, jego porażkę, czy o pokój.
Zobacz prawdę
W trakcie swego rodzaju wizji Philipa podejdź do bestii i przekonaj się, co symbolizuje.
(Podczas przerywnika z Kingsbridge decyduj, kto recytuje Owidiusza - Jack czy Aliena).

Kiedy Stefan odezwie się do siedzącego w klatce Philipa, wybieraj kolejne aktywne punkty, by prowokować króla do dalszych wypowiedzi: sam Stefan (w klatce po prawej; 2x), ludzie przy ogniu (pod murem zamkowym w centrum ekranu), zamek, widoczne nad nim chmury oraz pojmani rycerze (w klatkach na prawo od grzejących się przy ognisku wojaków; tę opcję najlepiej kliknąć na końcu, by wyczerpać wszystkie możliwości).
W trakcie rozmowy z cesarzową Matyldą (dojdzie do niej tylko wtedy, gdy rola, jaką w "walce o tron" odegrał Francis, pozostała nieujawniona) wskaż jedną z dwóch kwestii dialogowych, by Philip mógł wyrazić swoje zdanie. W efekcie wyprawy do Lincoln przeor otrzyma licencję targową dla Kingsbridge (do zbadania w zakładce "Przedmioty").
0
- Filary Ziemi - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Księga druga: Siejąc wiatr
- Filary Ziemi: Prolog, Earlscastle - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 8, Aliena - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 9, Przysięga - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 10, Odrodzenie Kingsbridge - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 11, Nowy hrabia - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 12, Wielka Bestia - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 13, Jarmark wełniany - solucja, opis przejścia
- Filary Ziemi: Rozdział 14, Pożegnanie - solucja, opis przejścia
- Księga druga: Siejąc wiatr
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
grassu359 Junior
Chciałbym pobrać poradnik, nie ma takiej opcji?
CallToCthulhuGirl Junior
Pierwsza księga, na którą składa się siedem pokaźnych rodziałów wypełnionych wielowątkową narracją oraz złożonymi bohaterami, zabiera nas do średniowiecznej Anglii XII wieku. To interaktywna historia, która nacisk stawia raczej na odkrywanie fabuły, aniżeli klasyczne klikańcze przygodowe szaleństwa. I właśnie tym mnie tak bardzo urzekła.
Jezu, co to była za klimatyczna przygoda. Obok Life Is Strange moja ulubiona wirtualna opowieść.
gameplay pl [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.