Far Cry New Dawn: Pazury kruka, oczy orła - zadania poboczne
Aktualizacja:
Pazury kruka, oczy orła (Crow's Feet, Eagles eyes) To zadanie poboczne, które otrzymać możesz w czasie wizyty w Prosperity lub w czasie swobodnej eksploracji Hope Country. Dowiesz się wówczas o Nanie - najlepszym strzelcu w Hope Country.
Udaj się na miejsce wskazane na mapie. Spotkasz tam starszą kobietę, która okaże się właśnie wspomnianą Naną. Zgodzi się ona do ciebie dołączyć, ale tylko jeśli uda ci się zaliczyć jej wyzwanie. Składa się ono z czterech etapów.
- Etap 1: Zestrzel hełmy
- Etap 2: Zestrzel ruszające się hełmy
- Etap 3: Zestrzel balony
- Etap 4: Zabij bandytów
Etap 1: Zestrzel hełmy

Stosunkowo prosty etap. Musisz zestrzelić 10 hełmów za pomocą procy w ciągu 60 sekund. Dopiero zestrzelenie pierwszego z nich aktywuje licznik czasu. Znajdują się one w różnych odległościach. Jeśli jednak naciągniesz procę, to nie będzie to stanowić problemu. Wystarczy skierować celownik bezpośrednio na hełm.
Etap 2: Zestrzel ruszające się hełmy

Na tym etapie musisz zestrzelić poruszające się hełmy. Masz na to 90 sekund. Znajdują się one w tych samych miejscach co poprzednio. Zestrzelenie ich będzie wymagać kierowania celownika lekko nad lub pod hełm tak by dotarł on w celowane miejsce. Musisz samodzielnie wyczuć tą odległość.
Etap 3: Zestrzel balony

Po zestrzeleniu hełmów udaj się do Nany. Każe ci ona udać się na wieżę i zestrzelić 10 balonów. Będziesz mieć na to 30 sekund. Nie powinieneś mieć problemów z wykonaniem tego zadania. Balony są dużymi obiektami, a do tego poruszają się bardzo wolno.
Etap 4: Zabij bandytów

Ostatnim etapem zadania jest pokonanie grupy bandytów, która przywoła Nana. Oczywiście będzie ona pełnić w tym przypadku rolę wsparcia. Dodatkowym utrudnieniem jest w tym przypadku zamieć piaskowa, która ograniczy ci widoczność. Najlepszą opcją jest posiadanie karabinu snajperskiego. Wówczas możesz zostać na wieży i prowadzić wspólny ostrzał z Naną.
0
- Far Cry New Dawn - poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Opis przejścia
- Far Cry New Dawn: - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Człowiek Psu Psem - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Pazury kruka, oczy orła - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Jerome wraca do domu - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Pokochać dzika i Dni Pomyłek - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Tysiąc słów - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Audiofil - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Gdzie matek sześć... - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Opis przejścia
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs
PredatorBack Centurion
Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.
mirko81 Legend
Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?
Zapluty karzeł reakcji Junior
Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.
pioter05050 Junior
Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
