Far Cry New Dawn: Człowiek Psu Psem - zadania poboczne
Aktualizacja:
Człowiek Psu Psem (Man Eat Dog World) to pierwsze zadanie poboczne na jakie natrafisz w czasie gry w Far Cry: New Dawn. Możesz je otrzymać od człowieka przemierzającego okolice pierwszego przejętego przez ciebie posterunku. Powie ci on o psie pojmanym przez bandytów oraz wskaże miejsce, gdzie został on zabrany.

W lokalizacji tej znajdziesz rzeźnię. Nie musisz się martwić o to jak dostać się do jej wnętrza. Przed uwolnieniem psa znajdziesz tutaj tylko dwóch bandytów. Oboje znajdują się w tym samym miejscu - pomieszczeniu, w którym zabijane są zwierzęta. Nie unikniesz walki z nimi. Najpierw zlikwiduj słabszego bandytę. Nie będzie ci on przeszkadzał w walce. Drugi przeciwnik jest dobrze opancerzony i posiada strzelbę. Nie możesz pozwolić mu się zbliżyć. Zadaje on ogromne obrażenia. Dlatego najlepszą taktyką jest stałe wycofywanie się i chowanie za osłonami.
Po zakończonej walce możesz już uwolnić psa o imieniu Timber. Jego klatka jest otwarta. Wejdź z nim interakcję, a zacznie on pokazywać ci drogę. Po drugiej stronie pomieszczenia, w którym trafiłeś na bandytów znajduje się przyległy pokój. Wejdź do niego a następnie skieruj się w stronę jaką wskazuje pies.

Znajdziesz tam ścianę, po której możesz się wspiąć. O tej pory musisz poruszać się w kierunku, który wskaże ci Timber. W ten sposób będziesz poruszać się po dachach klatek, aż dotrzesz do miejsca, gdzie znajduje się martwy pies. Znajdziesz przy nim Klucz uniwersalny (Master Cage Key). Pozwala on na otworzenie każdej klatki na terenie kompleksu. Dzięki temu możesz zebrać znajdujące się w nich surowce. Na koniec wróć natomiast do miejsca, gdzie uwolniłeś psa i wypuść jego towarzyszy. W ten sposób zadanie będzie zaliczone, a ty otrzymasz nową spluwę do wynajęcia (Roaster), którą jest Timber.
0
- Far Cry New Dawn - poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Opis przejścia
- Far Cry New Dawn: - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Człowiek Psu Psem - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Pazury kruka, oczy orła - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Jerome wraca do domu - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Pokochać dzika i Dni Pomyłek - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Tysiąc słów - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Audiofil - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Gdzie matek sześć... - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Opis przejścia
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs
PredatorBack Centurion
Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.
mirko81 Legend
Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?
Zapluty karzeł reakcji Junior
Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.
pioter05050 Junior
Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
