Far Cry New Dawn: Wyprawy
Aktualizacja:
Wyprawy to nowa forma zadań, która została wprowadzona w Far Cry: New Dawn. Polegają one na wyprawach poza obręb Hope County w celu pozyskania dodatkowych surowców. Poniższy rozdział zawiera zbiór informacji dotyczących tej formy aktywności.
- Jak odblokować wyprawy?
- Co mogę zyskać na wyprawach?
- Jak przygotować się do wyprawy?
- Jak wyglądają wyprawy?
Jak odblokować wyprawy?
W Prosperity znajduje się lotnisko z helikopterem. Musisz zainwestować w jego ulepszenie. Dzięki temu odblokowane zostaną pierwsze wyprawy. Z każdym kolejnym ulepszeniem będziesz mógł odblokować kolejne scenariusze. Łącznie jest ich 7. Każdy z nich możesz rozegrać trzy razy, za każdym razem na coraz wyższym poziomie trudności.
Ulepszenia helikoptera odblokowują także szybką podróż.
Po odblokowaniu wyprawy możesz rozpocząć ją w dowolnym miejscu mapy. Jedynym wymaganiem jest aktywna szybka podróż.
Co mogę zyskać na wyprawach?
Wyprawy służą do pozyskania dużych ilości surowców, często trudnodostępnych na terenach Hope County. O tym co dokładnie i w jakich ilościach pozyskasz informuje panel zadań.
Jak przygotować się do wyprawy?
Wyprawy są dużymi akcjami. Musisz więc odpowiednio się do nich przygotować. Oto kilka najistotniejszych rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę.
- Dobierz odpowiednie uzbrojenie. Poziom przeciwników zależy od poziomu trudności. Pilnuj, aby posiadać uzbrojenie na przynajmniej takim samym poziomie jak dana wyprawa.
- Zatrudnij odpowiednią spluwę do wynajęcia. W tego typu misjach bardzo dobrze sprawdza się Timber. Porusza się on po mapie bez wzbudzania podejrzeń i zaznacza dla ciebie lokalizację bandytów.

- Zaopatrz się w apteczki. Jeśli coś pójdzie źle musisz być przygotowany na dość silny opór ze strony przeciwników.
- Posiadaj odpowiednio rozwinięty talent eliminacji. W niektórych wypadkach będziesz zmuszony do ataku. Jeśli nie będziesz mógł wyeliminować wroga po cichu, to zaalarmuje on pozostałych i zostaniesz wykryty.
Jak wyglądają wyprawy?
Schemat każdej wyprawy jest identyczny. Zostajesz zrzucony na mapę, w określonym miejscu w okolicy punktu docelowego. Od razu zobaczysz różowy dym, który świeci się na horyzoncie. Wyznacza on centrum strefy poszukiwań paczki.

Twoim zadaniem jest przeniknięcie do tego miejsca i zlokalizowanie pakunku. To czy zrobisz to po cichu czy zdecydujesz się walczyć zależy od ciebie. Bezpieczniejszą formą jest jednak cicha akcja. Obiekty te są niezwykle dobrze chronione i trafisz tam na pokaźne ilości przeciwników. W tych zadaniach nie ma alarmów, które możesz rozbroić. Jeśli któryś z bandytów cię zauważy, a ty nie zdążysz go zlikwidować to odpali on flarę, która zaalarmuje resztę i wezwie posiłki. Oznacza to, że wrogów musisz eliminować po cichu i tylko i wyłącznie wtedy, kiedy masz 100% pewności, że nikt cię wówczas nie zobaczy.
Po przechwyceniu paczki uruchomi się licznik czasu. Po jego upływie aktywuje się GPS, który powiadomi bandytów o twojej lokalizacji. Uruchomi się także licznik odliczający czas do przylotu helikoptera. W tym czasie musisz dostać się do wskazanego punktu ewakuacyjnego.
W tym czasie wrogowie będą nieprzerwanie cię atakować. Nie ważne ilu z nich pokonasz i tak będą pojawiać się następni. Dobrym sposobem na zniwelowanie ostrzału jest pozostawanie w ciągłym ruchu. Zamiast czekać na helikopter w miejscu odbioru, stale poruszaj się w jego bliskim sąsiedztwie. Próba okopania się w miejscu lądowania może cię bowiem zamknąć w ogniu krzyżowym, w którym osłony będą niwelować jedynie niewielką ilość kierowanych w twoją stronę pocisków.
0
- Far Cry New Dawn - poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Wyprawy
- Far Cry New Dawn: Wyprawy
- Far Cry New Dawn: Okręt jej królewskiej mości MacCoubrey - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Most Navajo - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Park rozrywki Five Stars - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Alcatraz - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Wrak samolotu rządowego - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Wrak Międzynarodowej Stacji Kosmicznej - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Elektrownia Walking Horse - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Wyprawy
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs
PredatorBack Centurion
Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.
mirko81 Legend
Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?
Zapluty karzeł reakcji Junior
Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.
pioter05050 Junior
Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
