Far Cry New Dawn: Ulepszanie Prosperity
Aktualizacja:
Zdobywanie nowych broni czy kupowanie talentów to nie jedyny sposób na rozwijanie postaci w grze Far Cry: New Dawn. Równie ważne jest ulepszanie bazy (czyli Prosperity) - dzięki temu zwiększysz swoje zdrowie, otrzymasz dostęp do lepszych karabinów czy sprawisz, że spluwy do wynajęcia będą zadawać większe obrażenia. Na niniejszej stronie poznasz najważniejsze informacje na temat bazy wypadowej.
Jak ulepszać Prosperity?

Ulepszanie obiektów w Prosperity jest ściśle związane ze zdobywaniem etanolu - ten surowiec zdobędziesz poprzez przejmowanie posterunków i cystern z etanolem. Każdy obiekt w Prosperity posiada trzy poziomy rozwoju. Zwiększanie tego poziomu wiąże się z wydatkiem pewnej ilości etanolu - im wyższy poziom, tym więcej etanolu będzie ci potrzebne.
Oprócz tego, aby zwiększać poziomy obiektów, musisz też ulepszyć samo Prosperity. Przykładowo - jeśli Prosperity posiada poziom drugi, to obiekty możesz ulepszyć maksymalnie do poziomu drugiego. Do ulepszania Prosperity nie potrzebujesz etanolu - tym razem będą ci potrzebni specjaliści. Specjaliści są unikalnymi postaciami, które zdobędziesz podczas wykonywania misji fabularnych. Lokalizacja rozpoczęcia misji dla specjalistów jest dostępna na mapie od początku rozgrywki, a dokładny opis przejścia tych zadań znajdziesz w naszym poradniku.
Chcesz szybko zdobywać etanol do rozbudowy Prosperity? Zajrzyj na stronę "Jak zdobywać etanol?" w naszym poradniku.
Jakie obiekty są dostępne w Prosperity?

W Prosperity odnajdziesz osiem różnych obiektów. Niektóre z nich pozwalają tworzyć nową broń i pojazdy, a niektóre odblokowują nowe możliwości lub stale wpływają na rozgrywkę np. poprzez zwiększenie poziomu zdrowia. Pełna lista obiektów jest następująca:
- Stół warsztatowy - pozwala tworzyć broń. Im wyższy poziom obiektu, tym wyższej rangi broń możesz stworzyć.
- Punkt medyczny - zwiększa maksymalny poziom twojej postaci.
- Garaż - pozwala tworzyć pojazdy. Im wyższy poziom obiektu, tym wyższej rangi pojazdy możesz stworzyć.
- Obóz treningowy - zwiększa poziom zdrowia i obrażenia zadawane przez twoje spluwy do wynajęcia.
- Laboratorium materiałów - pozwala tworzyć materiały wybuchowe.
- Wyprawy - odblokowuje możliwość wylatywania na wyprawy i korzystania z szybkiej podróży.
- Ogród leczniczy - zwiększa skuteczność apteczek.
- Kartografia - udostępnia dokładne położenie lokacji, ukrytych skarbów czy zwierząt.
Na początku rozgrywki warto ulepszyć (o jeden poziom) Stół warsztatowy oraz Garaż. Pierwszy obiekt pozwoli na tworzenie broni drugiej rangi, a drugi odblokuje szybką podróż do przejętych posterunków.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs
PredatorBack Centurion
Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.
mirko81 Legend
Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?
Zapluty karzeł reakcji Junior
Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.
pioter05050 Junior
Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
