Far Cry New Dawn: Jakie talenty wybrać na początku rozgrywki?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Talenty w grze Far Cry: New Dawn to swego rodzaju umiejętności, które ulepszą twoją postać. Dzięki nim możesz przenosić więcej przedmiotów, otwierać sejfy czy korzystać z kotwiczki. Do ich wykupienia służą cenne punkty talentów zdobywane poprzez wykonywania wyzwań czy ratowanie zakładników. Warto więc rozsądnie posługiwać się tymi punktami i dowiedzieć się jakie talenty wybrać na początku rozgrywki w Far Cry: New Dawn.

Jakie talenty wybrać na początku rozgrywki?

Talent Dobre uzbrojenie pozwala nosić trzecią broń. - Jakie talenty wybrać na początku rozgrywki w Far Cry New Dawn? - Far Cry New Dawn - poradnik do gry
Talent Dobre uzbrojenie pozwala nosić trzecią broń.

Wybór talentów zależy od twojego stylu gry, ale na początku warto zainteresować się kilkoma poniższymi talentami, które sprawdzą w większości sposobach zabawy:

  1. Dobre uzbrojenie (Well-Armed) - pozwala na noszenie trzeciej broni. Dzięki temu możesz zaopatrzyć się w np. karabin automatyczny i karabin snajperski, by lepiej sprawdzać się w różnych sytuacjach i odległościach strzelania. Koszt: 2 punkty talentów.
  2. Palnik naprawczy (Repair Torchs) - talent przede wszystkim pozwala na otwieranie sejfów, ale naprawa pojazdów również jest przydatna. Warto zakupić go jak najszybciej, aby mieć dostęp do sejfów i tym samym do materiałów do craftingu. Koszt: 3 punkty talentów.
  3. Kotwiczka (Grapple) - kotwiczka to znane urządzenie, widywane już w poprzednich odsłonach serii. Dzięki talentowi dostaniesz się do niedostępnych wcześniej miejsc, gdzie często kryją się cenne przedmioty lub jest to dobra pozycja do walki. Po zakupie talentu rozglądaj się za ikoną kotwiczki - w tak oznaczonych miejscach możesz z niej korzystać. Koszt: 2 punkty talentów.
  4. Więcej apteczek (More Medkits) - na początku rozgrywki możesz przy sobie nosić jednocześnie tylko dwie apteczki. Warto więc zainwestować w talent, który zwiększy tę ilość. Prawdopodobieństwo śmierci na pewno będzie mniejsze. Koszt: 3 punkty talentów.
  5. Wędka (Fishing Rod) - dodaje wędkę do twojego ekwipunku. Teraz wystarczy udać się do najbliższego łowiska i zacząć wędkować. Złapane ryby możesz wymienić na materiały do craftingu, co przyda się przy tworzeniu nowych przedmiotów i pojazdów - więcej o tym przeczytasz na stronie "Wędkarstwo". Koszt: 2 punkty talentów.
Podobało się?

0

Far Cry: New Dawn

15 lutego 2019

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2019-03-07
09:32

zanonimizowany1243598 Centurion

Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs

Komentarz: zanonimizowany1243598
2019-04-28
09:15

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.

Komentarz: PredatorBack
2019-04-28
09:24

mirko81 Legend

mirko81

Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?

Komentarz: mirko81
2023-02-14
11:57

Zapluty karzeł reakcji Junior

Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.

Komentarz: Zapluty karzeł reakcji
2025-01-12
07:55

pioter05050 Junior

Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki

Komentarz: pioter05050

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl