Far Cry New Dawn: Okręt jej królewskiej mości MacCoubrey - wyprawa
Aktualizacja:
Okręt jej królewskiej mości MacCoubrey (H.M.S MacCoubrey) to pierwsza wyprawa jaką możesz rozegrać w czasie rozgrywki Far Cry: New Dawn. W czasie jej trwania udasz się na Florydę, by przejąć ładunek z przejętego przez bandytów lotniskowca. Poniższy rozdział zawiera przydatne wskazówki dotyczące przejścia tej misji.
Miejsca zrzutu
Na tej mapie przewidziane są dwa potencjalne miejsca zrzutu, które są losowo wybierane przed rozpoczęciem Wyprawy niezależnie od poziomu trudności na jakim grasz. Ich położenie jest następujące:
- Polana przy latarni morskiej. Znajduje się ona w linii prostej od okrętu.
- Niewielkie składowisko śmieci znajdujące się przy ulicy prowadzącej do głównego wejścia na okręt.

Miejsca lądowania
Po przechwyceniu paczki musisz udać się do miejsca odbioru, gdzie wyląduje helikopter. Podobnie jak w przypadku zrzutu są to dwie potencjalne lokalizacje:
- Niewielka plaża znajdująca się na przy dziobie okrętu
- Polana przy latanii morskiej, przy której potencjalnie rozpoczynałeś misję.
Lokalizacja paczek
W zależności o poziomu trudności, paczki do przechwycenia znajdują się w różnych miejscach.
Poziom trudności | Lokalizacja | Obrona |
Łatwy | Pod pokładem statku jest niewielkie pomieszczenie. Paczka stoi na biurko znajdującym się bezpośrednio pod schodami prowadzącymi na główną płytę okrętu. | Wokół tego miejsca kręcić się może maksymalnie trzech bandytów. W niektórych przypadkach patrolują oni schody przez co łatwo ich przeoczyć. |
Średni | W biurku w kajucie kapitańskiej. Znajduje się ona na najwyższym poziomie okrętu | W samym pomieszczeniu znajduje się zazwyczaj dwóch przeciwników. Należy jednak uważać na bandytów znajdujących się na zewnętrznym pomoście. |
Trudny | Na głównym pokładzie, na wprost od głównego wejścia na okręt. | Paczka jest strzeżona przez dwóch strażników. Dodatkowo jeden patrolujący bliską okolicę. |
Wejścia na okręt
Na statek dostać się można przez trzy różne wejścia. Wybranie odpowiedniego z nich ułatwi ci przechwycenie paczki na konkretnym poziomie trudności:
- Od strony latarni morskiej znajduje się rusztowanie, które prowadzi na główny pokład. Wejście to jest najlepsze przy rozgrywaniu misji na średnim poziomie trudności.
- Wejście główne. Prowadzi do niego asfaltowa droga. Za pomocą tego wejścia najłatwiej jest przejąć paczkę na najwyższym poziomie trudności.
- Dalej za głównym wejściem, na klifie okalającym plażę, znajdziesz kładkę. Prowadzi ona na klatkę schodową przylegającą do pomieszczenia pod pokładem. Jest to najlepsza opcja przy przechodzeniu gry na najniższym poziomie trudności.

Dodatkowo oprócz tego pokład można opuścić dwiema dodatkowymi drogami:
- Na samym dziobie pojazdu, znajduje się tyrolka. Prowadzi ona w okolice plaży będącej jednym z potencjalnych miejsc lądowania helikoptera.
- Przy głównym wejściu znajduje się rampa. Jeśli zdobędziesz samochód, to za jej pomocą możesz wyskoczyć ze statku.
Porady ogólne
- W większości przypadków klatka schodowa prowadząca do kajuty kapitańskiej jest pusta. Jedynie zewnętrze pomosty są patrolowane przez bandytów.
- Może się zdarzyć, że po pokładzie porusza się pojazd, zlikwidowanie kierowcy bez wykrycia jest niemalże niemożliwe. Dlatego lepiej jest pozostawać poza zasięgiem wzroku kierowcy.
- Praktycznie wszyscy bandyci poruszają się jedynie w pobliżu głównego wejścia. Reszta głównego pokładu jest praktycznie pusta. Mimo to musisz uważać, bo cała jego powierzchnia znajduje się w ich zasięgu wzroku.

- Jeśli udajesz się na tą wyprawę na samym początku rozgrywki, to nie będziesz mieć dostępu do broni z tłumikiem. Dlatego jedyną możliwością likwidowania przeciwników jest ich eliminacja w bezpośrednim kontakcie. Używaj kamieni, by zwabić bandytów do miejsc, gdzie możesz ich bezpiecznie zlikwidować.
0
- Far Cry New Dawn - poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Wyprawy
- Far Cry New Dawn: Wyprawy
- Far Cry New Dawn: Okręt jej królewskiej mości MacCoubrey - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Most Navajo - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Park rozrywki Five Stars - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Alcatraz - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Wrak samolotu rządowego - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Wrak Międzynarodowej Stacji Kosmicznej - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Elektrownia Walking Horse - wyprawa
- Far Cry New Dawn: Wyprawy
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs
PredatorBack Centurion
Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.
mirko81 Legend
Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?
Zapluty karzeł reakcji Junior
Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.
pioter05050 Junior
Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
