Far Cry New Dawn: Audiofil - zadania poboczne
Aktualizacja:
Audiofil (Audiofile) do zadanie w Far Cry: New Dawn, w którym będziesz musiał zebrać 10 odtwarzaczy muzyki. Zadanie to zostanie aktywowane po obronie Prosperity. Za znalezienie każdego z nich dostaniesz po jednym punkcie talentów. Ich lokalizacja jest następująca.
- Las Bradburych
- Kryjówka Siergieja
- Wspomnienie Frobishera
- Sanktuarium Seinów
- Przełęcz Berbelucha
- Rudera Fillmore'ów
- Bike Mike's Dale
- Martwa Woda
- Zapomniane Baraki
- Dom Na Jeziorze
Las Bradburych
Las Bradburych nieopodal mostu prowadzącego z Prosperity w kierunku Dziupli. Dokładna lokalizacja wskazana jest na poniższej mapie:

Znajdziesz tam osuszony dom. Jedna ze ścian jest zniszczona i zasłonięta deskami. Zniszcz ją, a wejdziesz do pomieszczenia, gdzie leży odtwarzacz.

Kryjówka Siergieja
Nieopodal zniszczonego mostu kolejowego, tuż przy brzegu rzeki znajduje się opuszany obóz.

Na jego terenie znajduje się stary wagon kolejowy z drewnianą ścianą. Rozbij ja a wejdziesz do pomieszczenia, gdzie leży odtwarzacz.

Wspomnienie Frobishera
Wspomnienie Frobishera znajduje się w lokalizacji pokazanej na poniższej mapie:

Trafisz tam na jaskinię. Wejdź do niej i zabij znajdującego się w niej węża. W głównej jamie znajdziesz miejsce zaczepu kotwiczki. Wykorzystaj je, by wspiąć się na półkę skalną, gdzie znajduje się odtwarzacz.
Sanktuarium Seinów
Sanktuarium Seinów znajduje się w górze ponad placówką w Tartaku.

Na miejscu zastaniesz grupę bandytów. Rozpraw się z nimi i udaj się za budynek. Znajdziesz tam dół zakryty deskami. Zniszcz je, a zdobędziesz odtwarzacz.
Przełęcz Berbelucha
Wzdłuż rzeki stanowiącej granicę mapy, za Świętym Drewnem (Sacred Lumber) trafisz na niewielki budynek, wokół którego kręcą się bandyci.

Znajdziesz tutaj drzwi zamknięte na klucz. Jeśli posiadasz zdolności otwierania zamków to otworzysz je bez problemu. W innym wypadku musisz sięgnąć na szafkę. Znajdziesz na niej klucz.

Po wejściu do pomieszczenia zburz drewnianą ścianę i weź odtwarzacz.
Rudera Fillmore'ów
Rudera Fillmore'ów znajduje się w miejscu wskazanym na poniższej mapie:

Na miejscu trafisz na właz do bunkra. Jest on otwarty, więc bez problemu dostaniesz się do środka. Znajdziesz w nim odtwarzacz.

Bike Mike's Dale
Miejsce te znajduje się na tej samej wysokości co Atelier Zion, jednak po drugiej stronie rzeki.

Na miejscu znajdziesz bunkier. Jest on otwarty, więc bez problemu dostaniesz się do środka. Znajdziesz w nim odtwarzacz.
Martwa Woda
Martwa Woda to niewielka zatoczka znajdująca się przy drodze do osady Dzieci Edenu.

Na brzegu znajduje się zniszczony domek. Wejdź do niego. Znajdziesz zamknięte drzwi. Jeśli posiadasz zdolność do otwierania zamków, to poradzisz sobie z nim bez problemu. W przypadku, gdy nie posiadasz tej zdolności to udaj się do kuchni i wysadź lodówkę. Znajdziesz w niej klucz.

W otwartym pomieszczeniu znajduje się kolejny odtwarzacz.
Zapomniane Baraki
Znajduje przy dość dużej drodze, w miejscu wskazanym na poniższej mapie:

Znajdziesz tam opuszczony dom. Zniszcz ścianę i wejdź do środka. Zastaniesz tam zamknięte drzwi. Możesz otworzyć je przy pomocy zdolności lub kluczem, który znajduje się w drewnianej skrzyni w rogu pomieszczenia. Musisz ją jedynie zniszczyć.

W otwartym pomieszczeniu znajdziesz odtwarzacz.
Dom Na Jeziorze
Dom na jeziorze znajduje się w miejscy wskazanym na poniższej mapie:

Dostanie się do jego wnętrza wymaga zajścia go od tyłu. Znajdziesz tam miejsce zaczepu kotwiczki, za pomocą której dostaniesz się do środka.

0
- Far Cry New Dawn - poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
- Far Cry New Dawn: Opis przejścia
- Far Cry New Dawn: - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Człowiek Psu Psem - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Pazury kruka, oczy orła - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Jerome wraca do domu - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Pokochać dzika i Dni Pomyłek - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Tysiąc słów - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Audiofil - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Gdzie matek sześć... - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: - zadania poboczne
- Far Cry New Dawn: Opis przejścia
- Far Cry New Dawn: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
Bamber1 Tak jest gra jest bardzo, ale to bardzo krótka najbardziej wkurza postać łowcy słabo rozwinięta zapraszam na serie https://www.youtube.com/watch?v=Nma6Elb2IzI&list=PLI2HRQC_mAWSmCaHLOuUWRfD4acZTPQcs
PredatorBack Centurion
Gra nie jest aż tak krótka... w porównaniu z Far Cry 5 jest może krótsza. Mi się przyjemnie grało i eksplorowało. W porównaniu np. z Fallout 76 to grafika otwartego świata jest bardzo ładna. Po zakończeniu wszystkich zadań z gry nie będzie pusto od wrogów w grze, od NPCów dowiadujemy się, że po pokonaniu siostrzyczek bandyci rozproszyli się po całej okolicy i dokonują rabunków. Zatem po "ukończeniu" gry można jeszcze powalczyć w świecie Far Cry.
mirko81 Legend
Czy jest limit rozbudowy (talenty) części atrybutów czy rozwijają się w nieskończoność?
Zapluty karzeł reakcji Junior
Proszę nie sugerować się tym, co napisano w poradniku, że najlepiej walczyć z Ethanem automatycznym karabinem. Najszybciej załatwia się typa wyrzutnią pił, a wystarczy fioletowa. Nie trzeba nią specjalnie celować, ona wali rykoszetami, ja strzelałem w ścianę za plecami Ethana i bardzo często wchodził krytyk za ponad 4k dmg.
pioter05050 Junior
Ja uważam że ta gra jest nie dopracowana i nie realistyczna bo wątek bandytów jest co najmniej dziwny a przeciwnicy są zbyt mocno wytrzymali i do tego głupie jest to ze przeciwnicy 3 poziomu noszą broń pierwszego poziomu a zadają ogromne obrażenia a kiedy my używamy broni pierwszego poziomu na nich to trzeba wpakować im w głowę minimum 2/3 magazynki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
