Face Noir: Rozszyfrowanie kodu
Aktualizacja:
Idź do budynku pana Slovanskiego i porozmawiaj z nim. Zapytaj go o tajną organizację (Tell me about the...), a potem o jego członkostwo w niej (How did you get in?). Dowiesz się, że jego ojciec rozszyfrowywał dla niej kody.
Użyj notesu, a wejdziesz w tryb kojarzenia faktów. Połącz Zakodowaną broszurę (The encrypted booklet) oraz Ojca Slovanskiego (Slovanski's old man). Potem użyj notesu na Slovanskim, a po rozmowie użyj samego notesu.
Kolejna minigierka. Tym razem trzeba rozszyfrować treść notesu, korzystając ze sposobu Juliusza Cezara. W tym kodzie każda litera jest przesunięta o trzy miejsca względem swojego miejsca w alfabecie, w prawo bądź w lewo. By zrozumieć, na czym to polega, spójrz niżej:
D E F G H I J K L M N O P Q R S T U W X Y Z A B C
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U W X Y Z
X Y Z A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U W
Drugi rząd to litery według kolejności w alfabecie. Rząd pierwszy to litery przesunięte o trzy miejsca w lewo, a dolny o trzy w prawo. Słowo "dom" może być więc zakodowane jako "alk" (przesunięcie liter o trzy w lewo) albo "gsp" (przesunięcie o trzy w prawo). Zwróć uwagę, że w języku angielskim nie ma liter takich jak "ć" albo "ś", więc nie bierz ich pod uwagę. Po odkodowaniu jednej litery poznasz regułę i pozostałe nie powinny stanowić problemu. Najlepiej zacząć od czwartej nazwy. Ma ona osiem liter, czyli tyle, ile zapisana dużymi literami na mapie nazwa Brooklyn. Pomoże ci zrozumieć zasadę kodu.
Najeżdżając na puste miejsce na literę pojawi się ich lista. Znak _ kasuje już wstawioną litere. Gra będzie automatycznie wypełniała wszystkie pola z danym znakiem (jeśli nad literą O postawiłeś L, to nad wszystkimi O pojawi się L), nawet jeśli wybrana odpowiedź jest niepoprawna. Jeśli nie zacznie się cutscenka, to znaczy, że albo pomyliłeś się, albo nie wypełniłeś wszystkich pól.
Jeśli nie czujesz się na siłach do samodzielnego rozwiązania zagadki, spójrz na screen poniżej. Tam znajdziesz prawidłowe rozwiązanie.

- Face Noir - poradnik do gry
- Face Noir: Poradnik do gry
- Face Noir: Porady ogólne
- Face Noir: Hotel Ostatnia Przystań
- Face Noir: Bar Czerwony Tulipan
- Face Noir: Tajemniczy telefon
- Face Noir: Port Melville
- Face Noir: Posterunek policji
- Face Noir: Port Melville raz jeszcze
- Face Noir: Stocznia Noego
- Face Noir: Retrospekcja w porcie
- Face Noir: Chwila odpoczynku
- Face Noir: Druga retrospekcja w porcie
- Face Noir: Mieszkanie Jacka
- Face Noir: Policyjne archiwa
- Face Noir: Muzeum miasta Nowy York
- Face Noir: Francuski trop
- Face Noir: Kryjówka Michelle
- Face Noir: Port Melville po raz trzeci
- Face Noir: Mały Półwysep
- Face Noir: Pan Marsetti
- Face Noir: Szantaż
- Face Noir: Rozszyfrowanie kodu
- Face Noir: Wyspa Ellis
- Face Noir: Stacja benzynowa
- Face Noir: Chińska destylarnia
- Face Noir: Lotnisko MacArthura
- Face Noir: Przeznaczenie
- Face Noir: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
