Face Noir: Mały Półwysep
Aktualizacja:
![Podejdź do drzwi księgarni i użyj ich [1] - Mały Półwysep - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1357/352538485.jpg)
Podejdź do drzwi księgarni i użyj ich [1]. Okażą się zamknięte. Wejdź w uliczkę [2].
![Spójrz na skrzynki [1] - Mały Półwysep - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1357/352538500.jpg)
Spójrz na skrzynki [1]. Jack zorientuje się, że nie służyły do transportu książek, tylko alkoholu. Podejdź do domofonu [2] i wybierz przycisk magazynu (Warehouse). Odezwie się kobiecy głos. Powiedz, że szukasz informacji (I'd like some information), a potem, że zarezerwowałeś książkę (I reserved a book).
Spójrz na, a potem użyj skrzynki pocztowej [3].
![Spróbuj otworzyć drzwiczki [2] z pomocą wytrychów [1] - Mały Półwysep - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1357/352538516.jpg)
Spróbuj otworzyć drzwiczki [2] z pomocą wytrychów [1]. Jack powie, że się nie nadają. Użyj wtedy licencji detektywa [3] na drzwiczkach [2]. Otwórz ją i wyjmij rachunek telefoniczny. Teraz powtórzy się sytuacja z portu - Jack będzie trzymał w ręku przedmiot i powie, że musi się zastanowić. Najedź na rachunek i kliknij prawym przyciskiem myszy. Powinna pojawić się ikonka trybików na niebieskim tle. Kliknij lewym przyciskiem myszy.
W trybie kojarzenia faktów połącz Rachunek Telefoniczny Małego Półwyspu (The telephone bill from the Little Peninsula) oraz oraz Podróż Grety (Greta's Tour). Del Nero zorientuje się, że niejaki Marsetti kiedyś miał coś wspólnego z Gretą. Być może Greta będzie mogła pomóc detektywowi. Zamknij skrzynkę.
Idź do Chona. Porozmawiaj z nim i powiedz, ze jedziecie na ulicę Essex (Essex Street...).
Wejdź do Czerwonego Tulipana i porozmawiaj z Gretą. Kolejność rozmowy powinna wyglądać następująco:
- Do you know a certain...
- How do you know him?
- Do you know the Little...?
- Let's change the subject.
- About Smiley...
- He is often...
- Do you know where...?
- I have a favor...
Po ostatnim zdaniu pojawi się ekran kojarzenia faktów. Połącz Zauroczenie Smiley'ego (Smiley's crush) oraz Praca Smiley'ego (Smiley's job). Jack zaproponuje zastawienie na Smiley'ego pułapki.
Jack przeniesie się do swojego apartamentu. Zadzwoni telefon. Użyj go. Greta poinformuje detektywa, że Smiley jest w Czerwonym Tulipanie. Idź tam i porozmawiaj ze Smiley'm. Spytaj go o Marsettiego (Do you know a certain...) oraz Półwysep (Do you know a place...). Chłopak będzie szedł w zaparte, więc trzeba go podejść sposobem.
![Obok Smiley'ego [1] jest butelka z sokiem [2] - Mały Półwysep - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1357/352538531.jpg)
Obok Smiley'ego [1] jest butelka z sokiem [2]. Użyj na niej butelki whisky [3], którą zabrałeś z ciała Seana. Smiley upije się i padnie na ladę. Użyj Smiley'a (ikonka trybików), by znaleźć w jego kieszeni kartkę z tytułem książki. Jack zapamięta treść.
Idź do Chona. Porozmawiaj z nim i powiedz, żeby zabrał cię na 65 ulicę (65th Street...).
- Face Noir - poradnik do gry
- Face Noir: Poradnik do gry
- Face Noir: Porady ogólne
- Face Noir: Hotel Ostatnia Przystań
- Face Noir: Bar Czerwony Tulipan
- Face Noir: Tajemniczy telefon
- Face Noir: Port Melville
- Face Noir: Posterunek policji
- Face Noir: Port Melville raz jeszcze
- Face Noir: Stocznia Noego
- Face Noir: Retrospekcja w porcie
- Face Noir: Chwila odpoczynku
- Face Noir: Druga retrospekcja w porcie
- Face Noir: Mieszkanie Jacka
- Face Noir: Policyjne archiwa
- Face Noir: Muzeum miasta Nowy York
- Face Noir: Francuski trop
- Face Noir: Kryjówka Michelle
- Face Noir: Port Melville po raz trzeci
- Face Noir: Mały Półwysep
- Face Noir: Pan Marsetti
- Face Noir: Szantaż
- Face Noir: Rozszyfrowanie kodu
- Face Noir: Wyspa Ellis
- Face Noir: Stacja benzynowa
- Face Noir: Chińska destylarnia
- Face Noir: Lotnisko MacArthura
- Face Noir: Przeznaczenie
- Face Noir: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
