Face Noir: Bar Czerwony Tulipan
Aktualizacja:

Pojawiasz się na ulicy przed barem. Po prawej stronie od wejścia znajduje się ciemny zaułek [2]. Zapamiętaj to miejsce, wkrótce będzie potrzebne. Wejdź do środka [1].

W środku podejdź do mężczyzny przy barze, a ten zagada do ciebie. To dobry znajomy detektywa, Smiley [1]. Z pierwszych opcji dialogowych wybierz dowolną. Smiley okaże się być bardzo podekscytowany. Spytaj go, dlaczego (Why are you...?), a zdradzi, że czeka na ważny telefon o północy.
Skończ rozmowę. Na stoliku leży gazeta [3]. Użyj jej, jeśli nie zrobiłeś tego w czasie wizyty w hotelu i przeczytaj o problemach z telefonami.
Porozmawiaj z Gretą [2]. Poprosi cię o zwrot aparatu i zasugeruje wyjęcie kliszy w ciemnym miejscu. Wyjdź z baru, z ekwipunktu wybierz aparat i kliknij na ciemny zaułek. Detektyw zniknie w nim i po chwili wróci z kliszą.
Oddaj aparat Grecie i zapytaj, co się stało (What happened?). Wyjaśni przyczyny swojego złego humoru. Żeby ją rozweselić potrzeba muzyki i pozbycia się Smiley'a.
Użyj radia [4]. Ustaw lewe pokrętło na FM, środkowe na częstotliwość między 115 a 120 i prawe na on. Z głośników powinna popłynąć spokojna muzyka. Jeśli nie masz pewności, czy wszystko jest w porządku, porozmawiaj z Gretą. Powinna powiedzieć, że wciąż jest odrobinę nerwowa.
Porozmawiaj ze Smiley'm. Powiedz mu, że powinien wynieść się z lokalu (Smiley, you'd better...). Na ekranie kojarzenia faktów połącz opcje Ciężki Deszcz (Heavy Rain) oraz Umówione spotkanie Smiley'a (Smiley's appointment). Pamiętaj, by wcześniej przeczytać gazetę w sprawie problemów z telefonami. Smiley stwierdzi, że nie może ryzykować i wyjdzie z baru.
Porozmawiaj z Gretą. Spytaj ją o stan lokalu (How's the joint...?), następnie o nazwę (Why did you pick...?) oraz jej przeszłość tancerki (So you were a dancer?). Zmień temat (Let's change...) i poproś o drinka (Could I get something...?). Odmówi, więc przekonaj ją byciem jej wielkim fanem (Maybe you could make...?). Zgodzi się zrobić detektywowi drinka.
- Face Noir - poradnik do gry
- Face Noir: Poradnik do gry
- Face Noir: Porady ogólne
- Face Noir: Hotel Ostatnia Przystań
- Face Noir: Bar Czerwony Tulipan
- Face Noir: Tajemniczy telefon
- Face Noir: Port Melville
- Face Noir: Posterunek policji
- Face Noir: Port Melville raz jeszcze
- Face Noir: Stocznia Noego
- Face Noir: Retrospekcja w porcie
- Face Noir: Chwila odpoczynku
- Face Noir: Druga retrospekcja w porcie
- Face Noir: Mieszkanie Jacka
- Face Noir: Policyjne archiwa
- Face Noir: Muzeum miasta Nowy York
- Face Noir: Francuski trop
- Face Noir: Kryjówka Michelle
- Face Noir: Port Melville po raz trzeci
- Face Noir: Mały Półwysep
- Face Noir: Pan Marsetti
- Face Noir: Szantaż
- Face Noir: Rozszyfrowanie kodu
- Face Noir: Wyspa Ellis
- Face Noir: Stacja benzynowa
- Face Noir: Chińska destylarnia
- Face Noir: Lotnisko MacArthura
- Face Noir: Przeznaczenie
- Face Noir: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
