Face Noir: Porady ogólne
Aktualizacja:
Spis treści
- Pojedyncze kliknięcie na drzwi, wejście do zaułka albo inny obiekt pozwalający na zmianę lokacji spowoduje przemaszerowanie detektywa w tamto miejsce. Podwójne kliknięcie spowoduje natychmiastowe przeniesienie postaci. Metoda ta nie zadziała, jeśli przejście będzie z jakiegoś powodu zablokowane. Używaj jej jak najczęściej, bo Del Nero porusza się bardzo powoli, a lokacje zazwyczaj są duże.
- Jeśli nie wiesz, co zrobić w danej lokacji, wciśnij F1 albo ikonę oka na prawo od ekwipunku. Na ekranie pojawią się pomarańczowe kółka, oznaczające miejsca i przedmioty, z którymi detektyw może wejśc w interakcję. Podpowiedzi nie działają w czasie rozmów oraz przyglądania się przedmiotom (gazetom, sejfom i tak dalej).
- Jeśli mimo podpowiedzi dalej nie wiesz, co robić, wypróduj dostępne akcje na wszystkich obiektach. Większość oferuje dwie - spojrzenie oraz jeszcze jedną (podniesienie dla przedmiotów, użycie dla mechanizmów, rozmowa dla osób i tak dalej). Tylko nieliczne oferują trzy, więc szybko zorientujesz się, co powinieneś dalej robić.
- Większość obiektów na ekranie nie jest ważna dla przebiegu gry, podobnie jak linii dialogowych. W tekście wymienione zostały tylko te niezbędne do jej ukończenia.
- Kiedy przyglądasz się z bliska jakiemuś obiektowi i nie wiesz, co zrobić, przejedź myszką po ekranie. Zmiana kursora albo pojawienie się na dole ekranu podpowiedzi powinny ci pomóc.
- Słuchaj, co mówi bohater. Zazwyczaj podpowiada, co należy w danym momencie zrobić.
- Jeśli mimo to zaciąłeś się, spróbuj powtórzyć któryś z wcześniejszych kroków. Przyjrzyj się otoczeniu, może nie zastosowałeś na nim odpowiedniej czynności? Powtórz rozmowę, może zapomniałeś o coś spytać?
- Nie spiesz się. Poza pojedynczymi momentami możesz głowić się nad zagadką, ile tylko chcesz.
- Face Noir - poradnik do gry
- Face Noir: Poradnik do gry
- Face Noir: Porady ogólne
- Face Noir: Hotel Ostatnia Przystań
- Face Noir: Bar Czerwony Tulipan
- Face Noir: Tajemniczy telefon
- Face Noir: Port Melville
- Face Noir: Posterunek policji
- Face Noir: Port Melville raz jeszcze
- Face Noir: Stocznia Noego
- Face Noir: Retrospekcja w porcie
- Face Noir: Chwila odpoczynku
- Face Noir: Druga retrospekcja w porcie
- Face Noir: Mieszkanie Jacka
- Face Noir: Policyjne archiwa
- Face Noir: Muzeum miasta Nowy York
- Face Noir: Francuski trop
- Face Noir: Kryjówka Michelle
- Face Noir: Port Melville po raz trzeci
- Face Noir: Mały Półwysep
- Face Noir: Pan Marsetti
- Face Noir: Szantaż
- Face Noir: Rozszyfrowanie kodu
- Face Noir: Wyspa Ellis
- Face Noir: Stacja benzynowa
- Face Noir: Chińska destylarnia
- Face Noir: Lotnisko MacArthura
- Face Noir: Przeznaczenie
- Face Noir: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
