Face Noir: Port Melville
Aktualizacja:

Po pojawieniu się w porcie pójdź w prawo. Detektyw stwierdzi, że nikogo nie ma i powinien rozejrzeć się po okolicy. Spójrz na telefon [1], żeby Jack znalazł ślady krwi na ziemi. Po chwili taskówkarz odjedzie, zostawiając Jacka samego. Ponownie użyj telefonu, żeby wezwać policję. Niestety, linia została odcięta. Wejdź głębiej na teren portu [2].

Na miejscu problemem okaże się brak światła. Na prawo od Jacka jest skrzynka na ścianie [1]. Użyj jej. Otwórz skrzynkę i przesuń wajchę. Nic to nie da, ale w drzwiczkach jest latarka. Weź ją. Niestety, w środku nie ma baterii.
![Wróć do portu i spójrz na boję [1] - Port Melville - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1357/352505818.jpg)
Wróć do portu i spójrz na boję [1]. Świeci się, więc może dzięki niej uda się uruchomić latarkę. Użyj skrzynek stojących wcześniej za taksówką [2]. W środku znajdziesz fragment rury. Użyj jej na stojącym przy telefonie wiadrze [3], żeby napełnić go smołą.
![Użyj rury ze smołą na leżącym nieopodal patyku ([1] Na ilustracji nie widać, ale będzie tam leżał) - Port Melville - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1357/352505834.jpg)
Użyj rury ze smołą na leżącym nieopodal patyku ([1] Na ilustracji nie widać, ale będzie tam leżał). Jeśli kolejność była prawidłowa, na ziemi powinien leżeć patyk z doczepioną rurą. Po użyciu detektyw jej nie podniesie, ale spyta, do czego powinien ją użyć (What should I...) a kursor zmieni się w ikonkę przedmiotu. Użyj tego przedmiotu na boi.

Po scence boja powinna znajdować się tuż przy detektywie. Podnieś ją (ikonka dłoni, nie trybików), żeby naładować latarkę. Wróć do ciemnej części portu i użyj latarki na ciemności [2] .
- Face Noir - poradnik do gry
- Face Noir: Poradnik do gry
- Face Noir: Porady ogólne
- Face Noir: Hotel Ostatnia Przystań
- Face Noir: Bar Czerwony Tulipan
- Face Noir: Tajemniczy telefon
- Face Noir: Port Melville
- Face Noir: Posterunek policji
- Face Noir: Port Melville raz jeszcze
- Face Noir: Stocznia Noego
- Face Noir: Retrospekcja w porcie
- Face Noir: Chwila odpoczynku
- Face Noir: Druga retrospekcja w porcie
- Face Noir: Mieszkanie Jacka
- Face Noir: Policyjne archiwa
- Face Noir: Muzeum miasta Nowy York
- Face Noir: Francuski trop
- Face Noir: Kryjówka Michelle
- Face Noir: Port Melville po raz trzeci
- Face Noir: Mały Półwysep
- Face Noir: Pan Marsetti
- Face Noir: Szantaż
- Face Noir: Rozszyfrowanie kodu
- Face Noir: Wyspa Ellis
- Face Noir: Stacja benzynowa
- Face Noir: Chińska destylarnia
- Face Noir: Lotnisko MacArthura
- Face Noir: Przeznaczenie
- Face Noir: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
