Dungeons 2: Misja 7 - Żywe trupy
Aktualizacja:
Misja 7 - Żywe trupy

Masz 30 minut na zabezpieczenie lochu przed zmasowanym atakiem bohaterów. Szybko zwerbuj dodatkowych gnojków i trójkę goblinów. Poślij ich do groty majsterklepki, wyposażając ją w kolejne kreatomaty. Następnie zacznij wydobywać pobliskie pokłady złota - obok skarbca, po prawej stronie, znajdziesz jeszcze jedną bogatą żyłę. Zwerbuj dwójkę nagów i kilka razy zwiększ limit stworzeń. Następnie opracuj defibrimat i zaawansowane pułapki.

Od dwudziestej piątej minuty rozpoczną się krótkie najazdy na Twoją siedzibę, jednak gotowe pułapki i kilka stworzeń bez problemu powstrzymają ataki. Zasyp tunel na zachodzie lub wschodzie, by bohaterowie z północnych przejść mogli dotrzeć do Ciebie tylko jedną drogą. Nie żałuj pułapek - atak po wyznaczonym czasie będzie naprawdę intensywny. Postaw również arenę i wyszkól królowe nagów oraz wodzów orków. Możesz również zbudować kuźnię i zainwestować w ulepszenia, m.in. w szybsze tempo leczenia królowych oraz usprawnienia broni i pancerza swoich jednostek. Zadbaj o to, by mieć zróżnicowaną i silną armię. Pięć minut przed końcem czasu na powierzchni zjawi się oddział Twoich jednostek, pokieruj je na zachód, zniszcz obozowisko i wyślij je do swojego lochu. Gdy czas upłynie, z północnych przejść zaczną nadciągać bohaterowie. Jeśli posiadasz dobrze rozlokowane pułapki, poradzisz sobie bez trudu.

Po odparciu ataku wyjdź na powierzchnię i zniszcz osadę na południu. Następnie kieruj się do tej w centralnej części mapy - jest lepiej strzeżona i posiada dwie wieże obronne, niemniej powinieneś sobie poradzić. Możesz teraz wrócić swoimi siłami do bazy i się przegrupować lub uderzyć na ostatnią bazę, na północnym zachodzie. Gdy i ona ulegnie Twoim siłom, na mapie pojawią się nieumarli. Kilku z nich ośmieli się nawet zaatakować Twój loch, jednak szybko załatwią ich pułapki.

Nakaż swoim głównym siłom ruszyć w kierunku wykrzyknika na mapie - dotrzesz do tajemniczego osobnika. Po krótkim dialogu wejdź do katakumb za nim. Kieruj się korytarzami na zachód i na północ, uważaj na pułapki - jeśli jesteś w posiadaniu goblinów skrytobójców, to koniecznie ich dezaktywuj. W końcu dotrzesz przed oblicze władcy nieumarłych. Zaatakuj go, przeciwnik będzie krążyć między pobliskimi komnatami i przywoływać zastępy wrogów. Gdy polegnie, misja zakończy się powodzeniem.
- Dungeons II - poradnik do gry
- Dungeons 2: Poradnik do gry
- Dungeons 2: Opis przejścia kampanii
- Dungeons 2: Misja 1 - Bitwa o Królewską Poprzestań
- Dungeons 2: Misja 2 - Nowa nadzieja
- Dungeons 2: Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć!
- Dungeons 2: Misja 4 - Na bagnach
- Dungeons 2: Misja 5 - Okupujcie Wall Street!
- Dungeons 2: Misja 6 - Piekielne trolle
- Dungeons 2: Misja 7 - Żywe trupy
- Dungeons 2: Misja 8 - Krwawy ślub
- Dungeons 2: Misja 9 - Przebudzenie kolejnego zła
- Dungeons 2: Misja 10 - Bitwa o las elfów
- Dungeons 2: Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio!
- Dungeons 2: Opis przejścia kampanii
- Dungeons 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
