Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć!

Zbuduj skarbiec i browar, a następnie zacznij werbować orków. - Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry
Zbuduj skarbiec i browar, a następnie zacznij werbować orków.

Rozpocznij misję, kopiąc na wschód, w kierunku bogatego złoża złota. Zbuduj dookoła obszerny skarbiec i zwerbuj kilku gnojków. Poszerz pustą komnatę na południu i wstaw tam browar z dwiema kadziami. Następnie zwerbuj 3-4 orków i przygotuj się na odparcie ataku oddziału giermków z powierzchni. Przeciwnicy są bardzo słabi, więc nie masz się czego obawiać. Czas na kontratak - podnieś swoje jednostki i upuść je przy przejściu na powierzchnię.

Zniszcz pobliską wioskę. - Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry
Zniszcz pobliską wioskę.

Kieruj się na zachód, zniszcz wioskę i zabij jej mieszkańców. Następnie maszeruj dalej na zachód, w stronę kolejnego wykrzyknika na mapie. Zejdź przejściem do podziemi - trafisz na przywódcę goblinów. Odblokujesz plan nowego pomieszczenia: groty majsterklepki. Wyślij orków do bazy i zbuduj nową komnatę, zaopatrując ją w dwa kreatomaty. W międzyczasie będą nawiedzać Cię słabe oddziały wrogów z powierzchni.

Ustaw w przejściu wybuchową skrzynię ze skarbami. - Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry
Ustaw w przejściu wybuchową skrzynię ze skarbami.

Gdy gobliny skonstruują odpowiednią liczbę skrzynek z narzędziami, odkryj nową pułapkę - wybuchową skrzynię skarbów. Po opracowaniu pułapki postaw ją na podświetlonym obszarze. W Twoim lochu zjawi się samotny krasnolud, który boleśnie przekona się o skuteczności nowego wynalazku. Poślij jednego z orków do wodza goblinów, a w grocie majsterklepki opracuj nowe pomieszczenie - szpital. Gdy nowa technologia będzie dostępna, zbuduj pokój medyczny i wyposaż go w dwa łóżka. Wróć do swojego samotnego orka i nakaż mu zaatakować wodza.

Musisz dojść skrytobójcą do końca podziemi - wykorzystaj jego specjalne zdolności. - Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry
Musisz dojść skrytobójcą do końca podziemi - wykorzystaj jego specjalne zdolności.

Następnie przełącz się na widok górnego piętra jaskini (ikona schodów obok mapy) i przejmij kontrolę nad goblinem skrytobójcą. Włącz jego specjalną umiejętność - niewidzialność - i miń salę z dwoma przeciwnikami. Następnie poczekaj, aż kolejny przeciwnik się oddali, i skręć na północ. Pokonaj dwa szczury i wybierając drugą z umiejętności - dezaktywacja drzwi i pułapek - otwórz zamknięte wrota. Ulecz goblina fiolką z życiem, po czym idź dalej w prawo. Zachowaj bezpieczny dystans względem wojowniczki i użyj niewidzialności, by ominąć kolejnych wrogów. Wciąż niewidzialny wyjdź na zewnątrz, podejdź do przeciwnika obok bramy i wyeliminuj go.

W mieście przejmiesz kontrolę nad gobobotem - wykorzystaj go w dalszej walce. - Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry
W mieście przejmiesz kontrolę nad gobobotem - wykorzystaj go w dalszej walce.

Obejmiesz kontrolę nad gobobotem, bardzo skuteczną jednostką do walki. Idź nim na południe i zniszcz okoliczne budynki. Nie martw się, gdy jednostka zginie - zostaniesz obdarzony kolejną. Wyrusz goblinami wzdłuż ścieżki i zatrzymaj się w bezpiecznym odstępie od ogniska. Poczekaj, aż zjawi się wróżka króla, i poślij skrytobójcę, by ją zabił, będąc niewidzialny. Następnie zaatakuj króla tą samą metodą i wyślij gobobota, by dokończył sprawę, co zakończy misję.

Podobało się?

0

Dungeons II

24 kwietnia 2015

PC PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl