Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
Aktualizacja:
Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć!

Rozpocznij misję, kopiąc na wschód, w kierunku bogatego złoża złota. Zbuduj dookoła obszerny skarbiec i zwerbuj kilku gnojków. Poszerz pustą komnatę na południu i wstaw tam browar z dwiema kadziami. Następnie zwerbuj 3-4 orków i przygotuj się na odparcie ataku oddziału giermków z powierzchni. Przeciwnicy są bardzo słabi, więc nie masz się czego obawiać. Czas na kontratak - podnieś swoje jednostki i upuść je przy przejściu na powierzchnię.

Kieruj się na zachód, zniszcz wioskę i zabij jej mieszkańców. Następnie maszeruj dalej na zachód, w stronę kolejnego wykrzyknika na mapie. Zejdź przejściem do podziemi - trafisz na przywódcę goblinów. Odblokujesz plan nowego pomieszczenia: groty majsterklepki. Wyślij orków do bazy i zbuduj nową komnatę, zaopatrując ją w dwa kreatomaty. W międzyczasie będą nawiedzać Cię słabe oddziały wrogów z powierzchni.

Gdy gobliny skonstruują odpowiednią liczbę skrzynek z narzędziami, odkryj nową pułapkę - wybuchową skrzynię skarbów. Po opracowaniu pułapki postaw ją na podświetlonym obszarze. W Twoim lochu zjawi się samotny krasnolud, który boleśnie przekona się o skuteczności nowego wynalazku. Poślij jednego z orków do wodza goblinów, a w grocie majsterklepki opracuj nowe pomieszczenie - szpital. Gdy nowa technologia będzie dostępna, zbuduj pokój medyczny i wyposaż go w dwa łóżka. Wróć do swojego samotnego orka i nakaż mu zaatakować wodza.

Następnie przełącz się na widok górnego piętra jaskini (ikona schodów obok mapy) i przejmij kontrolę nad goblinem skrytobójcą. Włącz jego specjalną umiejętność - niewidzialność - i miń salę z dwoma przeciwnikami. Następnie poczekaj, aż kolejny przeciwnik się oddali, i skręć na północ. Pokonaj dwa szczury i wybierając drugą z umiejętności - dezaktywacja drzwi i pułapek - otwórz zamknięte wrota. Ulecz goblina fiolką z życiem, po czym idź dalej w prawo. Zachowaj bezpieczny dystans względem wojowniczki i użyj niewidzialności, by ominąć kolejnych wrogów. Wciąż niewidzialny wyjdź na zewnątrz, podejdź do przeciwnika obok bramy i wyeliminuj go.

Obejmiesz kontrolę nad gobobotem, bardzo skuteczną jednostką do walki. Idź nim na południe i zniszcz okoliczne budynki. Nie martw się, gdy jednostka zginie - zostaniesz obdarzony kolejną. Wyrusz goblinami wzdłuż ścieżki i zatrzymaj się w bezpiecznym odstępie od ogniska. Poczekaj, aż zjawi się wróżka króla, i poślij skrytobójcę, by ją zabił, będąc niewidzialny. Następnie zaatakuj króla tą samą metodą i wyślij gobobota, by dokończył sprawę, co zakończy misję.
0
- Dungeons II - poradnik do gry
- Dungeons II - poradnik do gry
- Opis przejścia kampanii
- Misja 1 - Bitwa o Królewską Poprzestań | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 2 - Nowa nadzieja | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 4 - Na bagnach | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 5 - Okupujcie Wall Street! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 6 - Piekielne trolle | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 7 - Żywe trupy | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 8 - Krwawy ślub | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 9 - Przebudzenie kolejnego zła | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 10 - Bitwa o las elfów | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio! | Opis przejścia kampanii
- Opis przejścia kampanii
- Dungeons II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
