Misja 6 - Piekielne trolle | Opis przejścia kampanii Dungeons II
Aktualizacja:
Misja 6 - Piekielne trolle

Rozpocznij misję od zwerbowania dwóch dodatkowych gnojków i nakaż im wydobywać złoto. Powiększ skarbiec i zacznij eksploatować bogate złoże. Wstaw jeszcze jeden kreatomat do groty majsterklepki i zrekrutuj trójkę goblinów oraz dwójkę nagów. Za resztę złota najmij orków - niedługo do Twoich lochów zaczną cyklicznie napływać kolejne fale bohaterów. Odpieraj ataki i zadbaj o to, by zabezpieczyć loch pułapkami.

Spokojnie zbieraj siły i eksploruj okoliczne jaskinie. Kop na południe, niedaleko lewego rogu mapy spotkasz dwie królowe nagów. Z kolei na prawo od kryształowej komnaty natkniesz się na wodza orków. W północnej części sali tronowej zlokalizujesz natomiast dwa goboboty. Opracuj i wstaw do lochów arenę oraz szpital z defibrimatami.

Jeśli zabraknie Ci złota do wydobywania, szukaj jaskiń z pająkami, w środku znajdziesz jego bogate złoża. Jedna z takich jaskiń mieści się na wschód od drzwi, niedaleko wartowni. Gdy już zgromadzisz spore siły, udaj się na powierzchnię przejściem na zachodzie. Podejdź do wykrzyknika swoimi jednostkami, natrafisz na nowych wrogów - demony. Pokonaj je i zniszcz portal. Kontynuuj marsz, a gdy dotrzesz na wzgórze, będziesz świadkiem krótkiej scenki. W Twoim lochu otworzy się nowy portal przywołujący wrogów.

Wyślij swoje jednostki, by go zniszczyły, a następnie przekop się na północ, w kierunku kryształu, który roztacza demoniczną aurę. Gdy go zniszczysz, możesz ponownie ruszyć na wzgórze i dotrzeć do jednostek na dole. Dołączą do Ciebie, a Twoim nowym celem stanie się dotarcie do przejścia wiodącego do podziemi trolli. Niestety, ścieżka naprzeciwko jest bombardowana skałami przez miotaczy głazów - musisz bardzo uważać, by nie ponieść dużych strat.

Wejdź do jaskini, odbij na wschód i uratuj dwójkę goblinów skrytobójców, a dołączą do Ciebie. Wykorzystaj jednostki, by otworzyć drzwi i dezaktywować ulepszony tłuczek. Kieruj się w głąb lochu, w końcu dotrzesz do kuźni - po walce w niej zostanie odblokowana i możliwa do wybudowania. Zaatakuj kolejne pomieszczenie - znajdziesz tam jeszcze jeden kryształ demonów. Po starciu wyjdź nowym przejściem na powierzchnię. Dołączą do Ciebie trolle, które do niedawna obrzucały przejście głazami. Wróć do swojego lochu - niedługo zaatakują Cię demony, więc miej się na baczności, bo wybiorą wejście niezabezpieczone pułapkami.

Po odparciu ataku wyjdź na powierzchnię od strony kopalni i zniszcz obozowisko bohaterów. Następnie umieść swoich głazomiotaczy na skarpie, każ im użyć umiejętności okopanie i zniszcz budynek demonów. Wejdź do środka, w lochu demonów znajdziesz Gandeldora - maga. Jego pokonanie nie powinno stanowić wielkiej trudności dla Twojej żądnej krwi hordy.
0
- Dungeons II - poradnik do gry
- Dungeons II - poradnik do gry
	
- Opis przejścia kampanii
		
- Misja 1 - Bitwa o Królewską Poprzestań | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 2 - Nowa nadzieja | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 4 - Na bagnach | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 5 - Okupujcie Wall Street! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 6 - Piekielne trolle | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 7 - Żywe trupy | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 8 - Krwawy ślub | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 9 - Przebudzenie kolejnego zła | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 10 - Bitwa o las elfów | Opis przejścia kampanii Dungeons II
 - Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio! | Opis przejścia kampanii
 
 
 - Opis przejścia kampanii
		
 
 - Dungeons II - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
