Misja 10 - Bitwa o las elfów | Opis przejścia kampanii Dungeons II
Aktualizacja:
Misja 10 - Bitwa o las elfów

Ponownie przyjdzie Ci pokierować rasą demonów. Rozpocznij misję od rekrutacji dodatkowych sługusów i zacznij wydobywać złoto. Następnie zainwestuj w salę podziwu, z trzema podwyższeniami. W przeciwieństwie do hordy demony nie potrzebują piwa, tylko podziwu, by być szczęśliwe. Następnie zainwestuj w pajęcze gniazdo i zwerbuj trzy zapchleńce. Opracuj kilka pułapek i umieść je w północnym przejściu. Zbuduj kuźnię oraz cienistą komnatę i opracuj nowe technologie. Co jakiś czas w Twoim lochu będą zjawiać się strażnicy. Powinni polec na pułapkach, a potencjalne niedobitki zostaną szybko zgładzone przez Twoje jednostki.

Na zachód od północnego przejścia na powierzchnię znajdziesz trzy bogate złoża złota, w tym jedno nieograniczone. Nie oszczędzaj na sługusach i postaw na maksymalny rozwój gospodarki - przed Tobą mnóstwo ulepszeń i dalszych inwestycji, zatem złoto bardzo się przyda. Gdy dobijesz do progu liczebności swojej armii oraz należycie wzmocnisz ją w kuźni, kop na południowy zachód, ku wykrzyknikowi.

Nowo odsłoniętym przejściem wyjdź na powierzchnię i ruszaj w kierunku rodziny jednorożców. Po ich zgładzeniu będziesz mógł ulepszyć salę tronową, a co za tym idzie, odkrywać nowe technologie. Zainwestuj m.in. w komnatę przyzwania i udoskonal swoje demony. Będziesz potrzebować do tego pentagramów - aby ich użyć, musisz za każdym razem poświęcić jednego ze sługusów, by je uaktywnić. Ponownie zwiększ swój limit populacji, zrekrutuj więcej jednostek i opracuj ulepszenia w kuźni. Możesz również pokusić się o wzmocnienie linii obronnej.

Gdy poczujesz się pewny swoich sił, kop na wschód i przejdź kolejnym przejściem na powierzchnię. Tym razem musisz zaatakować i zniszczyć drzewo życia. Walka będzie trudniejsza niż poprzednio, musisz zmierzyć się z entami i zwierzętami zamieszkującymi las. Po zwycięstwie będziesz mógł ulepszyć salę tronową do ostatniego poziomu i zaopatrzyć się w najpotężniejsze jednostki oraz usprawnienia. Pora na ostateczne przygotowania przed finalną bitwą w tej misji. Zrekrutuj demony trzeciego poziomu i maksymalnie je ulepsz.

Gdy zrekrutujesz potężną armię, wyjdź na powierzchnię i kieruj się do wykrzyknika na mapie. Na tym etapie gry nic nie powinno Cię zatrzymać. Po zniszczeniu miasta misja zakończy się sukcesem.
0
- Dungeons II - poradnik do gry
- Dungeons II - poradnik do gry
- Opis przejścia kampanii
- Misja 1 - Bitwa o Królewską Poprzestań | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 2 - Nowa nadzieja | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 4 - Na bagnach | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 5 - Okupujcie Wall Street! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 6 - Piekielne trolle | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 7 - Żywe trupy | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 8 - Krwawy ślub | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 9 - Przebudzenie kolejnego zła | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 10 - Bitwa o las elfów | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio! | Opis przejścia kampanii
- Opis przejścia kampanii
- Dungeons II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
