Misja 5 - Okupujcie Wall Street! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
Aktualizacja:
Misja 5 - Okupujcie Wall Street!

Misję rozpoczniesz z przyzwoicie rozbudowanym lochem. Powiększ skarbiec, zwerbuj dwóch gnojków i nakaż im wydobywać bogate złoże złota. Następnie zwerbuj dwóch orków i nagów oraz opracuj technologię zwiększającą limit populacji. Werbuj kolejnych orków - gdy wróg zniszczy bramę, poślij swoje stwory, by wymordowały jednostki przeciwnika. Gdy będziesz dowodzić około siedmioma orkami, zaatakuj kopalnię i odbij ją. Nie przejmuj się karawanami, jadą bardzo powoli, a po dotarciu do celu generują niegroźny oddział, który uda się do Twojego lochu. Zabezpiecz się - zbuduj grotę majsterklepki i wyprodukuj pułapki. Umieść je niedaleko wyjścia na powierzchnię i kontynuuj rozwój swoich oddziałów. Zwiększ limit wojsk i opracuj nowe zaklęcia - na południe od skarbca znajdziesz kolejne bogate złoże złota, pilnowane przez kilka pająków. W jaskini, na zachód od sali tronowej, spotkasz gobobota. Gdy osiągniesz kolejny próg populacji, zbierz jednostki i przez jaskinię wyjdź na powierzchnię.

Kieruj się na wschód mapy - w prawym dolnym rogu odkryjesz nową jaskinię prowadzącą do lochów. Warto ją zabezpieczyć, ponieważ znajduje się tam mnóstwo złota. Następnie udaj się do przejścia prowadzącego do groty orków. W środku skieruj jednostki na północ - spotkasz tam wrogiego wodza orków. Po walce przeciwnik zostanie wskrzeszony na ołtarzu i dołączy do Twojej armii.

Wróć na powierzchnię i udaj się do jednorożca. Zaatakuj go, a gdy zaczaruje Twoje oddziały, użyj specjalnej umiejętności wodza orków, jaką jest okrzyk bojowy, by stwory kontynuowały walkę. Po uśmierceniu stworzenia wróć jednostkami do swojego lochu. Następnie naciśnij na salę tronową i ulepsz ją. Uzyskasz dostęp do dużej ilości ulepszeń, pułapek i czarów. Zbuduj m.in. arenę i postaw na niej ring. Za jego pomocą wyprodukuj kilka królowych nagów i dodatkowego wodza orków. Możesz również zwiększyć limit wojsk i dodać do nich kolejne oddziały.

Gdy już zgromadzisz armię, udaj się do wioski rybaków na południu, by ją zniszczyć. Walka może okazać się niełatwa - posiłkuj się zaklęciami i dbaj, by Twoje jednostki były leczone. Następnie maszeruj do wioski na północy i ją również zrównaj z ziemią. Jeśli liczebność Twoich jednostek wciąż jest wystarczająca, przypuść atak na ostatni bastion bohaterów. Jeżeli poniosłeś spore straty - wróć do podziemi, przegrupuj się i zaatakuj ponownie. Po zniszczeniu wszystkich trzech przybytków misja zakończy się sukcesem.
0
- Dungeons II - poradnik do gry
- Dungeons II - poradnik do gry
- Opis przejścia kampanii
- Misja 1 - Bitwa o Królewską Poprzestań | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 2 - Nowa nadzieja | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 3 - Król Robert musiał umrzeć! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 4 - Na bagnach | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 5 - Okupujcie Wall Street! | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 6 - Piekielne trolle | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 7 - Żywe trupy | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 8 - Krwawy ślub | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 9 - Przebudzenie kolejnego zła | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 10 - Bitwa o las elfów | Opis przejścia kampanii Dungeons II
- Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio! | Opis przejścia kampanii
- Opis przejścia kampanii
- Dungeons II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
