Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1)
Aktualizacja:
Orobas Fjords - Zadania poboczne
Red Ore Alert
Zleceniodawca: Crabbe M5(1)
Musisz oczyścić kopalnię M5(M5.7) z impów, które ją przejęły, aby górnicy mogli powrócić do wydobywania surowców. Po wypełnieniu zadania powróć do Crabbe .
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Grave Robbers
Zleceniodawca: Arthur M5.5(2 ) / Laura M5(4)
Twoim zadaniem jest odnaleźć czterech poszukiwaczy rozsianych po całej krainie:
Jimmy Dean M5(12) ;
Jack Bolton M5(11) ;
Laura M5(4) ;
Arthur Gremory M5.5(2) .
Szukają oni jaskini, która skrywa cenny skarb. Po odnalezieniu wszystkich czterech udaj się pod wejście M5(M5.6) , porozmawiaj z Laurą o skompletowaniu klucza. Kiedy dotrzesz do rzekomego skarbu, twoja towarzyszka znajdzie notkę głoszącą, jakoby skarbu nigdy nie było. Kiedy zadanie się zakończy, uruchom wszystkie trzy dźwignie M5.6(1) w jaskini. Pojawią się platformy, skacząc z jednej na drugą wyjdź na sam szczyt, by dorwać skrzynię ze skarbem.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Sight For Sore Eyes
Zleceniodawca: Simeon M5(4)
Ślepy filozof prosi o odnalezienie dwóch malachitów, dzięki którym będzie mógł przywrócić sobie wzrok. Te, bardzo rzadkie, kryształy znajdziesz w jednej z jaskiń M5(M5.14) . Aby się do niej dostać musisz przyjąć zadanie The Horror of High Hall M5(15) bądź Delicate Affairs M4(Radcliff) , za wykonanie których otrzymasz potrzebne kamienie. Powróć do ślepca i wręcz mu je.
Nagroda: 7500 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.
Stood Up
Zleceniodawca: Crabbe M5(1)
Po mężczyznę miał przylecieć sterowiec, jednak wciąż brak po nim śladu. Udaj sie do przystani Mistrzów, gdzie znajdziesz osobę odpowiedzialną za sterowce - Zepellin Master Page M5(13) . aby sterowiec mógł zostać wysłany do mężczyzny, musi wpierw zostać naprawiony. Wykonaj zadanie On The Road Again M5(13) . Po wszystkim Crabbe znajdzie się w porcie, udaj się do niego by odebrać swoją nagrodę.
Nagroda: 2000 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Down the Hatch
Zleceniodawca: Jedediah M5(10)
Jeden z rycerzy został uwięziony, Ty zaś zostaniesz poproszony o pomoc w jego uwolnieniu. Aby tgo dokonać musisz wpierw zdobyć dwa artefakt Chalice of the Dragon oraz roślinę Drudanae .
Chalice of the Dragon
Artefakt posiada Tilian M5(14) .
1. Możesz odebrać artefakt siłą, informując, że chcesz uwolnić Orobasa - wszyscy w pobliżu zaatakują Cię. Zdobędziesz klucz otwierający skrzynię Chalice Chest .
2. Mówiąc, że chcesz go dla siebie, oferując w zamian miecz Arbena . Otrzymasz klucz otwierający skrzynię Chelice chest .
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
A Puff of Drudanae
Roślina którą musisz znaleźć jest nielegalna, tak więc uzyskać ją może być trochę ciężko. Otrzymasz wskazówki, by skierować się do Wysokich Hal na północy M5(15) .
1. Możesz zakupić roślinę u mężczyzny o imieniu Nicolas , za cenę 3750 sztuk złota
2. Możesz ukraść roślinę z ogrodu znajdującego sie w jego piwnicy.
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Po tym wszystkim powróć do Jedediaha by odprawić rytuał otwarcia wejścia M5(M5.15) . Znajdziesz tam szkielet smoka, Orobas umarł. Obok znajdziesz skrzynię S1 , która otworzy się gdy poprawnie odpowiesz na trzy pytania. Wyjdź z krypty i przekaż Jedediahowi smutne wieści.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Thorn in the Side
Zleceniodawca: Tilian M5(14)
Dowódca poprosi Cię o zabicie Saula , który aktualnie przebywa w więzieniu i zamordował jednego z pogromców. Aby dostać się do więźnia możesz przekonać strażnika na kilka sposobów: możesz go przekupić, wyzwać na pojedynek bądź nastraszyć, ze naskarżysz na niego jego dowódcy (po odczytaniu jego myśli dowiesz się o jego złych uczynkach). Końcem końców wrota staną przed Tobą otworem. Przy pomocy teleportu, przenieś się do więzienia. Podnieś leżący na ławeczce klucz i otwórz klatkę z Saulem . Zabij drania i powróć do Tiliana .
Nagroda: 6000 punktów doświadczenia, 560 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Between Troll and a Hard Place
Zleceniodawca: Brutus M5(13)
Twoim zadaniem jest sprawdzić, co się stało z patrolem wysłanym w celu pokonania grasującego trolla w okolicach High Hall M5(15) . Udaj się na miejsce, rozpoczniesz rozmowę i automatycznie zaakceptujesz zadanie The Runes of Wrath M5(15) . Po jego wykonaniu powróć do Brutusa .
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 2 dodatkowe opcje.
The Runes of Wrath
Zleceniodawca: Quintus M5(15)
Podczas rozmowy wioskę zaatakują trolle. Pomóż żołnierzom uporać sie z bestiami. Twoim zadaniem jest zmuszenie maga ukrywającego się w kopalni - Mundusa , aby zaprzestał nasyłać trolle na wioskę. Wraz z Tobą pójdzie dwóch żołnierzy jako wsparcie. Udaj się do kopalni M5(M5.9) . Na rozwidleniu skieruj się w lewo, dotrzesz do magicznej bariery M5.9(1) , za którą stoi Mundus . Zabierz także dwie Magiczne Runy , które pozostawił jeden z trolli. Musisz znaleźć inne przejście. Wróć się i skieruj na lewo, aby obejść całą kopalnię i zajść maga od tyłu. Znajdziesz się przed kolejną barierą jednak tym razem użyj wcześniej zabranej runy na platformie, by odblokować przejście. Przejdź do windy M5.9(2) i wyjedź na górę. Porozmawiaj z magiem M5.9(3) .
1. Możesz zabić Mundusa .
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
2. Możesz przekonać go aby powstrzymał ataki, jednak musisz zrobić coś, co sprawi, ze nigdy więcej nie będzie miał styczności z ludźmi z wioski i będzie mógł spokojnie siedzieć w kopalni. Twoim zadaniem jest znalezienie runy, która pozwoli wyczarować jedzenie. Chicken Rune znajdziesz w jaskini pod wodospadem M5.2(2) .
Nagroda: 6750 punktów doświadczenia, 720 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
A Hunting We Shall go Again
Zleceniodawca: Sejanus M5(13)
Twoim zadaniem jest zlokalizowanie oraz zneutralizowanie kilku wrogów. Na dowód ich śmierci musisz przynieść odpowiedni przedmiot i pokazać go Sejanusowi . Nagrodę dostajesz za każdego zabitego.
Barnabus : lokalizacja: M5.3(x) , dowód: Barnabus' Ring
Ragon : lokalizacja: M5.4(2) , dowód: Ragon's Ring
Alutiiq : lokalizacja: M5.7(2) , dowód: Alutiiq's Mask
Moor : lokalizacja: M5(16) , dowód: Moor's Ledger
Alrik : lokalizacja: M5(17) , dowód: Alrik's Necklace
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Dodatkowo otrzymasz nagrodę za pozbycie się wszystkich z listy.
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 520 sztuk złota, Tiberius' Bow , 2 dodatkowe opcje.
A Shaman's Ransom
Zleceniodawca: Aurelius M5(13)
Twoim zadaniem jest pozbycie się przywódcy lokalnej bandy, zwanej Red Hammer, będącego goblińskim szamanem Svadilfariera . Skieruj się w stronę jaskini M5(M5.13) . Z racji barier nie będziesz w stanie dotrzeć do celu swojej podróży. Zniszcz wszystkie generatory, aby znieść osłonę. Możesz pozbyć się również balist i gniazd, by nie przeszkadzały Ci w przyszłości. Po wejściu do jaskini skieruj się do szamana M5.13(1) .
1. Możesz spróbować rozwiązań dyplomatycznych, dzięki czemu zdobędziesz zadanie Death Of a Champion M5.13(2) .
2. Możesz zabić wielkiego goblina i zanieść jego głowę Aureliusowi . Podczas walki olbrzym ucieknie, opuść jaskinię i wykończ go na zewnątrz, już pod postacią smoka.
Nagroda: 6000 punktów doświadczenia, 2000 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
- Divinity II: Ego Draconis - poradniki
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
- Divinity 2 Ego Draconis: Solucja
- Divinity 2 Ego Draconis: Farglow - Zadania główne i sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1)
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2)
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Sentinel Island - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Sentinel Island - Zadania poboczne
- Divinity 2 Ego Draconis: Sentinel Island - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Battle Tower - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Battle Tower - Zadania poboczne
- Divinity 2 Ego Draconis: Battle Tower - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1)
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2)
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Aleroth - Zadania główne i sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Solucja
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ciekaw jestem na jakim poziomie skończyliście grę. Ja zdobyłem 40
Załączam obrazek ( lokacja Forggoten outpost ) w Broken Valley.
Jest to wejście to skrzyń za zamkniętymi (wygiętymi ? ) drzwiami. Wystarczy nacisnąć środkowy kafelek u dołu ściany i voila! Zawartość skrzyń należy do nas. :)
Czwarty pergamin znajduje się na lewo od kryjówki bandytów. W skrzyni pod drewnianą konstrukcją przy skałach. Może się ta informacja komuś przyda. :)
Wiem o tej grze prawie wszystko, oprucz frustrującej info - gdzie użyć tych trzech talizmanów z podzimii?
W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.
Witam.
Mam prośbę, otóż nie mogę znaleźć ostatniego z czterech pergaminów dla ZixZax'a.
Mam poradnik, ale nie opisują tam gdzie dokładnie się one znajdują, jest tylko mapka, ale nie do końca wiadomo gdzie ich szukać
...
Możecie wspomóc może jakimś screenem, albo filmikiem
???
Podziękował.
P.S. Jak ktoś potrzebuje poradnik, niech pisze PW, to wyślę.
Już znalazłem, ale i tak przydało by się bardziej dokładniej to opisać.
1. Pergamin leży w skrzyni na lewo od wejścia do bandyckiej doliny.
2. w skrzyni w południowym kręgu(po walce)
3, w wiosce goblinów, na prawo jest skrzynia
4. Idąc od wioski goblionów jest na prawo wydrążony pień przez rzekę. po drugiej stronie ok 20 bandytów, idziesz dalej na lewo + lewo do góry 3 bandytów, w lewo jest krąg. Po walce skrzynia
to chyba było tak ------------------------------------------------------------------------>>>>>>>
ten poradnik jest na angielska wersje, wiem, bo tak samo sie zaciołem z 2 zadaniamii go kupiłem z tad, lokacje sa całkowicie inne a zadania np. fortecy kear juz nie wspominajac, powinni wystawic jeszcze jeden poradnik dla patcha 1.03 w polskiej wersji, bo angielska i polska1.03 całkowicie sie od siebie różnia, np. jak mamy juz wieze bitewna i wyrabiamy zadania dla swoich trenerów, w angielskiej wersji mamy okolo po 4 a w polskiej po 2 zadania, jaskinia z goblinami i ich cały wódz jest całkowicie o wiele dalej niz w w tym poradniku, po priostu sie mówi przykro, moze w koncu ktos z gry_online zrobi i poradnik do polsko jezycznej wersji, było by fajnie i ułatwiło by wszystkim zametu w głowie...
ps. moze ktos wie, jak rozwiazac zagadke z KWATERY GŁÓWNEJ FORTECY KEAR albo gdzie można znaleść kolesia który się zgodzi pomuc szamanowi spisać dzieje jego rodu Z ZADANIA WIELE CHAŁASU O GOBLINY
tylo nie piszce, kup poradnik, to sie dowiesz, bo własnie to zrobiłem i nic nadal nie wiem a z sara jestem do tyłu... pozd...
Koleś który spisze legendy goblinów przebywa w Wysokim dworze. Spotkasz go w trakcie wykonywania zadania ZAGINIONY PATROL
Gra jest dobra ale ten poradnik to sobie można wsadzić tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Miałem problem w przejściu gry i musiałem skorzystać z tego tworu, który jest do niczego. Odpowiedzi nie znalazłem w tym poradniku:(
W tym poradniku nie znajdziesz tego co ważne dla ciebie. Ja jestem mądrzejszy od tego poradnika 100x, a i tak nie wiem co z tymi trzema amuletami znalezionymi pod Złamaną doliną
super gara i poradnik
Ależ ta gra jest superowa!!!! Poradnik też niczego sobie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
